SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Topics stelen, praten over je ontlasting...je voelt je al helemaal thuis zie ik.
Die leest nog net de TT en dan valt alles uitquote:
Nog 2 minutenquote:Op zondag 15 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt echt een reset want deze 2 dagen waren om alles even uit te testen. Doei Wallyson
Waarvan moet ik een vid makenquote:Op zondag 15 september 2013 00:28 schreef gazhims3lv het volgende:
Djeetje, maak je wel een vid voor als er echt een reset komt?
Match of the day is allang bezig hèquote:Op zondag 15 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, dit meen ik niet. Er komt geen reset. Wel ga ik zo MotD en The Football League show kijken en hopelijk is Wallyson morgenochtend verkocht maar dat denk ik niet.
Trustequote:Op zondag 15 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt echt een reset want deze 2 dagen waren om alles even uit te testen. Doei Wallyson
quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Topics stelen, praten over je ontlasting...je voelt je al helemaal thuis zie ik.
sowieso. Chuck Bassquote:
Ik keek vroeger The OC....En One Tree Hillquote:
De verklaring is inderdaad wel redelijk logisch als het echt zo zou zijn.. echter zouden ze het dan wel van te voren zeggen denk ik. Het zou EA niet zijn als ze niet lopen te klotenquote:Op zondag 15 september 2013 00:29 schreef Thorb het volgende:
Het is best wel logisch. De Webapp zou pas morgen uitkomen dus dit was even testen, daarom kreeg ook niet iedereen packs etc. En Toefjes moet een eerlijke start krijgen.
Mijn vriendin heeft ook alle afleveringen gezien van die 2 series.quote:Op zondag 15 september 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik keek vroeger The OC....En One Tree Hill
Je dacht toch niet dat Tim het alleen keek?quote:Op zondag 15 september 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook alle afleveringen gezien van die 2 series.
Was jij niet eerder modje???quote:Op zondag 15 september 2013 00:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
De verklaring is inderdaad wel redelijk logisch als het echt zo zou zijn.. echter zouden ze het dan wel van te voren zeggen denk ik. Het zou EA niet zijn als ze niet lopen te kloten
Ik ook hoor totdat Peyton en Lucas weggingenquote:Op zondag 15 september 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik keek vroeger The OC....En One Tree Hill
Dat vrouwtje van the OC is toch zo'n verslaafd hoertje geworden?quote:Op zondag 15 september 2013 00:32 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ook hoor totdat Peyton en Lucas weggingen
Ik heb verder gekeken, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Daarna werd het echt kut..maakten ze ook ineens een sprong in de tijd en hadden ze kinderen enzo..ging nergens over.quote:Op zondag 15 september 2013 00:32 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik ook hoor totdat Peyton en Lucas weggingen
Ik weet haast zeker dat ik jouw naam hier eens felblauw heb gezienquote:Op zondag 15 september 2013 00:33 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nope, ben redacteur op een gamesite
Of ze verslaafd is weet ik niet, maar ik zie regelmatig gare paparazzi foto's langskomen van haar. Zondequote:Op zondag 15 september 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van the OC is toch zo'n verslaafd hoertje geworden?
Kan echt nietquote:Op zondag 15 september 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker dat ik jouw naam hier eens felblauw heb gezien
Ja heeft ook aan zo'n Amerikaanse serie meegedaan. Celebrity Rehab geloof ik.quote:Op zondag 15 september 2013 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of ze verslaafd is weet ik niet, maar ik zie regelmatig gare paparazzi foto's langskomen van haar. Zonde
Geen idee. Heb alleen de goals gezien.quote:
Hopelijk net zo ernstig als in 13.quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Nickskuh het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de blessures dit jaar zijn.
Hij drinkt altijd bier voor ons.quote:Op zondag 15 september 2013 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En waarom drink je nooit bier met mij?
Zou heel mooi zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 00:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hopelijk net zo ernstig als in 13.
En nu gaan mensen dat ook weer doen natuurlijk. Kunnen ze die kerel niet opsluiten..heb nog nooit een youtuber gezien die zo'n negatieve invloed had op de community van een spel. En hij is er nog trots op ook..niet te geloven.quote:Op zondag 15 september 2013 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
ha ha ik ben egt hilarisch xD
Had mijn vader kunnen zijn qua gedragquote:Op zondag 15 september 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En nu gaan mensen dat ook weer doen natuurlijk. Kunnen ze die kerel niet opsluiten..heb nog nooit een youtuber gezien die zo'n negatieve invloed had op de community van een spel. En hij is er nog trots op ook..niet te geloven.
quote:Op zondag 15 september 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En nu gaan mensen dat ook weer doen natuurlijk. Kunnen ze die kerel niet opsluiten..heb nog nooit een youtuber gezien die zo'n negatieve invloed had op de community van een spel. En hij is er nog trots op ook..niet te geloven.
Je weet dat je hem al kan spelen ?quote:Op zondag 15 september 2013 00:44 schreef dion_v_k het volgende:
Nog 2 dagen en dan kan ook ik mijn leven weggooien en ruimte maken voor GTA
Nee. Leg uit.quote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet dat je hem al kan spelen ?
Dat zou wel wat dingen verklaren ja.quote:Op zondag 15 september 2013 00:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had mijn vader kunnen zijn qua gedrag
Als je jailbreak heb op je PS3 kan je hem spelen gratis en voor niks.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou wel wat dingen verklaren ja.
Welkom bij de club dan.quote:Op zondag 15 september 2013 00:44 schreef dion_v_k het volgende:
Nog 2 dagen en dan kan ook ik mijn leven weggooien en ruimte maken voor GTA
top argumentquote:Op zondag 15 september 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben alleen een mongool op dit forum aangezien ik hier toch niemand ken in het echt
Ik om 1 voor 12 jullie allemaal doodschieten om vervolgens gedisconnect te wordenquote:Op zondag 15 september 2013 00:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welkom bij de club dan.
Met Fut Fok!'ers online gaan.
C4 onder de auto van Lindgren plaatsen en opblazen. Ik hoor hem al 'wat is deze' zeggen.
Nee heb ik niet. Ik wacht braaf op de 17equote:Op zondag 15 september 2013 00:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je jailbreak heb op je PS3 kan je hem spelen gratis en voor niks.
Iemand uit mijn team heeft vandaag ook het spel gekregen via de post
Ja en dan steel ik van jou in plaats van jij van andere steeltquote:Op zondag 15 september 2013 00:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welkom bij de club dan.
C4 onder de auto van Lindgren plaatsen en opblazen. Ik hoor hem al 'wat is deze' zeggen.
Dikke fans hier, sowieso gaat Zhano hem ook kapot spelen. We kunnen dan al een redelijk actieve crew maken.quote:Op zondag 15 september 2013 00:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik om 1 voor 12 jullie allemaal doodschieten om vervolgens gedisconnect te worden
Waar meld ik me aanquote:Op zondag 15 september 2013 00:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dikke fans hier, sowieso gaat Zhano hem ook kapot spelen. We kunnen dan al een redelijk actieve crew maken.
Stelen van die Rijke tattas Turkenquote:Op zondag 15 september 2013 00:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja en dan steel ik van jou in plaats van jij van andere steelt
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou wel wat dingen verklaren ja.
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 00:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welkom bij de club dan.
Dat krijg je nou van dat sweaty spelen.quote:
quote:
Je kan wel meer willenquote:Op zondag 15 september 2013 00:54 schreef Djeetje het volgende:
In FIFA 14 wil ik ook wel eens clubs joinen
quote:Op zondag 15 september 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van dat sweaty spelen.
SHIT!!!quote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
Ik liep gisteren de Intertoys binnen in Tilburg waar zo'n dom meisje de games aan het aanvullen was.
Ik natuurlijk meteen in die krat kijken en jawel..; GTA 5Ik pak het spel uit die krat en dom meisje zei niks.
Naar de kassa gelopen, ander dom meisje scant het spel en toen bleef het stil...... Heeeeeeel erg lang stil............ En waar ik al bang voor was; "Sorry meneer, dit spel mag nog niet verkocht worden. Hoe komt u hier aan?"
Dus dom meisje 2 loopt naar dom meisje 1 om te zeggen dat die stapel games terug het magazijn in moest.
Toen ben ik thuis gaan huilen tot ik zag dat de FUT webapp al werkte![]()
Dag lievv dagboek
Bij een aantal Bart Smit filialen schijnen ze gewoon 'per ongeluk' over de toonbank zijn gegaanquote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
Ik liep gisteren de Intertoys binnen in Tilburg waar zo'n dom meisje de games aan het aanvullen was.
Ik natuurlijk meteen in die krat kijken en jawel..; GTA 5Ik pak het spel uit die krat en dom meisje zei niks.
Naar de kassa gelopen, ander dom meisje scant het spel en toen bleef het stil...... Heeeeeeel erg lang stil............ En waar ik al bang voor was; "Sorry meneer, dit spel mag nog niet verkocht worden. Hoe komt u hier aan?"
Dus dom meisje 2 loopt naar dom meisje 1 om te zeggen dat die stapel games terug het magazijn in moest.
Dag lievv dagboek
quote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
Dag lievv dagboek
Pieter Vreedeplein?quote:Op zondag 15 september 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
Dag lievv dagboek
So closequote:
Nee in Noord.quote:
Ik gelukkig niet (meer)quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus. Ik wil dat shirt.
[ afbeelding ]
Klinkt goed, welkom terugquote:Op zondag 15 september 2013 01:06 schreef Toefjes het volgende:
Genoten. Bier gedronken. Strand gelegen, tranen gelachen. Met mijn tong vrouwentongen verkend, de liefde bedreven, echter uit beleefdheid. Chillen op boottochtjes, swingen in discotheken.
Nu weer fokken. Kut leven.
Koning.quote:Op zondag 15 september 2013 01:06 schreef Toefjes het volgende:
Genoten. Bier gedronken. Strand gelegen, tranen gelachen. Met mijn tong vrouwentongen verkend, de liefde bedreven, echter uit beleefdheid. Chillen op boottochtjes, swingen in discotheken.
Om op de Turkse manier verder te gaan: Psst. Shirtje kopen?quote:Op zondag 15 september 2013 01:06 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 01:06 schreef Toefjes het volgende:
De Toefmeister slaat weer toequote:Op zondag 15 september 2013 01:06 schreef Toefjes het volgende:
Jup, sinds gisteravond.quote:Op zondag 15 september 2013 01:10 schreef Toefjes het volgende:
Haha, bedankt voor de reacties, heb jullie ook wel gemist hoorMaar was een hele toffe en intensieve tijd. Van elke minuut genoten.
Maar de nieuwe webapp is al begonnen dus?
quote:Op zondag 15 september 2013 01:10 schreef Toefjes het volgende:
Haha, bedankt voor de reacties, heb jullie ook wel gemist hoorMaar was een hele toffe en intensieve tijd. Van elke minuut genoten.
Maar de nieuwe webapp is al begonnen dus?
Wat voor werk doe je ooitquote:Op zondag 15 september 2013 01:12 schreef v0lt026 het volgende:
maar wat was er nou met die reset? Of weer een troll
Niet echt volgens mij.quote:
Door mijn Hazard kan ik waarschijnlijk al investeren in totw 1quote:Op zondag 15 september 2013 01:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij.
Sowieso zijn prijzen nu moeilijk te bepalen, na de release worden er pas echt pakjes gekocht en gaan de prijzen stijgen. Natuurlijk zijn er dan ook weer meer koopjes door de SMLENO-mensen.
Ik zou meteen IF Ronaldo kopen, die wordt konkoduur over een paar wekenquote:Op zondag 15 september 2013 01:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Door mijn Hazard kan ik waarschijnlijk al investeren in totw 1
Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad.quote:
Ik las contractjesquote:Op zondag 15 september 2013 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad.Nog potentiële contactjes aan overgehouden?
Welke nationaliteiten vlees heb je geproefd?quote:
Krijgt hij een IF in de totw danquote:Op zondag 15 september 2013 01:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zou meteen IF Ronaldo kopen, die wordt konkoduur over een paar weken
Je werkt toch full time ?quote:Op zondag 15 september 2013 01:22 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Na 3 keer lezen snap ik je vraag nog steeds niet
quote:
voebele?quote:Op zondag 15 september 2013 01:28 schreef Lindgren. het volgende:
Bezopen eigenlijk.Ik heb dus eerder dit jaar geld betaald om morgen en elke zondag van de rest van het jaar vroeg op te moeten staan.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welke nationaliteiten vlees heb je geproefd?
Eerst maakte je al een fout.quote:
Is goed knulliequote:Op zondag 15 september 2013 01:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eerst maakte je al een fout.
En nu geloofde je een duidelijke troll
Met Firefox werkte het niet maar in IE werkt het wel bij mij.quote:
Daar was de maintenance ook (gedeeltelijk) voor denk ikquote:Op zondag 15 september 2013 01:42 schreef SoldMayor het volgende:
Hah ik kan eindelijk op de app. Gisteren hele tijd gekloot met de geheime vraag. Nu werkt het.
Ja klopt.quote:Op zondag 15 september 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
Daar was de maintenance ook (gedeeltelijk) voor denk ik
quote:Op zondag 15 september 2013 01:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja klopt.
Kan ik mooi dit beetje doen tot dat GTA uit komt.
Wel een lelijkequote:Op zondag 15 september 2013 01:46 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
In een mini silver pack. Dat is niet slecht denk ik, een CB met 81 pace.
Markt zal wel vrij leeg zijn nu ook? Zal eens kijken zo op xbox..quote:Op zondag 15 september 2013 01:55 schreef Zhano het volgende:
Iemand een idee waarom ik deze knul niet op de markt zie?
http://www.futhead.com/14/players/8667/andreas-cornelius/
Dunno.. heb hem wel gezien geloof ikquote:Op zondag 15 september 2013 01:55 schreef Zhano het volgende:
Iemand een idee waarom ik deze knul niet op de markt zie?
http://www.futhead.com/14/players/8667/andreas-cornelius/
Ging net snel kijken voor koopjes, maar toen was iedereen al weer volop bezig ofzoquote:Op zondag 15 september 2013 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Markt zal wel vrij leeg zijn nu ook? Zal eens kijken zo op xbox..
Die heb ik ook steeds. Nu dus ook.quote:
Ja, ik had m meteen maar gekocht voor eigen gebruik. Maar wilde nu dus kijken hoeveel hij eigenlijk waard was. Als ie net als op je puush 4k is wordt het wel temptingquote:
Laagste BIN wel zoiets ja, maar weet niet of dat veel zegt.quote:Op zondag 15 september 2013 02:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, ik had m meteen maar gekocht voor eigen gebruik. Maar wilde nu dus kijken hoeveel hij eigenlijk waard was. Als ie net als op je puush 4k is wordt het wel tempting
Prima spits lijkt me dat..4* skills ook nogquote:
Jup, wil die ook nog een keer gaan proberen.quote:Op zondag 15 september 2013 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima spits lijkt me dat..4* skills ook nog
Zeker, had ook Alan in een pakje dus kan ik daar mooi mee spelen straks in t beginquote:Op zondag 15 september 2013 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima spits lijkt me dat..4* skills ook nog
89 neem ik aan? Standaard publiekswissel?quote:Op zondag 15 september 2013 02:19 schreef Lindgren. het volgende:
En nu ga ik slapen, want over 8 uur exact moet ik 90 minuten voluit.
Waarschijnlijk lig ik in minuut 70 wel met kramp in m'n eigen zestien.quote:Op zondag 15 september 2013 02:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
89 neem ik aan? Standaard publiekswissel?
cache legen of andere browser ff inloggenquote:
Ooh maar kan nog steeds niet in mijn tradeaccountsquote:Op zondag 15 september 2013 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
cache legen of andere browser ff inloggen
voor 1 augustus aangemaakt?quote:Op zondag 15 september 2013 02:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ooh maar kan nog steeds niet in mijn tradeaccounts[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 02:38 schreef Tim86 het volgende:
Vaag..nog niet alle issues gefixed dan blijkbaar.
Doen het al een hele tijd weer. Even cache legen of andere browser proberen dan.quote:
Heb volgens mij alles wel geprobeerd maar ik krijg hem niet aan de praat.quote:Op zondag 15 september 2013 03:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doen het al een hele tijd weer. Even cache legen of andere browser proberen dan.
Noobs die topics stelen.quote:
kapotmaken dat soort mensen.quote:
Wat een kutzooiquote:Op zondag 15 september 2013 08:20 schreef Thorb het volgende:
Nog steeds geen packs
behalve de mini bonze pack
Benieuwd of jij het een hele vlucht uithoudt naast Pinoquote:Op zondag 15 september 2013 08:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
ff 2 tickets boeken en samen met pino naar canada
Wie niet naast zo'n knappe boiiiiiquote:Op zondag 15 september 2013 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Benieuwd of jij het een hele vlucht uithoudt naast Pino
Jij speelt ook op de ps3 right?quote:Op zondag 15 september 2013 08:54 schreef Lindgren. het volgende:
Servers doen het hier niet heur.
Dan maar niet. Goedemorgen allen.
NAC speelt hoorquote:Op zondag 15 september 2013 08:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie niet naast zo'n knappe boiiiii
Er is gewoon geen fatsoenlijke voetbalwedstrijd vandaag?
Ik zit namelijk alweer op de web app beetje raar.quote:
Morguhquote:Op zondag 15 september 2013 08:54 schreef Lindgren. het volgende:
Servers doen het hier niet heur.
[ afbeelding ]
Dan maar niet. Goedemorgen allen.
Ik koop ook maar wat random silvers, vind het ook lastig.quote:Op zondag 15 september 2013 08:58 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ik zit namelijk alweer op de web app beetje raar.
Maar ik heb echt geen inspiratie waarin te handelen weet jij iets?
Alle silvers die ik vind zijn allemaal net 100 minder dan de goedkoopste maak je geen winst op.quote:Op zondag 15 september 2013 09:00 schreef Lindgren. het volgende:
In Internet Explorer () doet 'ie het wel.
[..]
Ik koop ook maar wat random silvers, vind het ook lastig.
Het is lastig. Op auction maak ik nog weleens wat winst.quote:Op zondag 15 september 2013 09:01 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Alle silvers die ik vind zijn allemaal net 100 minder dan de goedkoopste maak je geen winst op.
quote:
ja.quote:Op zondag 15 september 2013 03:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je weer een biertje op thye
gratis pack in het begin is niet te traden zodat mensen geen 1000 accounts makenquote:Op zondag 15 september 2013 10:23 schreef AntiHero het volgende:
Waarom kan ik sommige spelers niet verpatsen? Staat dat ze 'untradeable' zijn. quick sell levert ook 0 coins op.
10k en een account met een paar spelers die misschien wat meer waard gaan worden...quote:Op zondag 15 september 2013 10:14 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nog steeds maar 8k, hoeveel hebben jullie nou ?
Heb jij ook tijdens het switchen dat ie na het inloggen steeds op je ouwe account blijft?quote:Op zondag 15 september 2013 10:41 schreef ThadCastle het volgende:
1: 500c
2: Gold gift pack
3: Silver gift pack
4: Silver pack
5: Silver gift pack
Not bad, maar helaas geen waardevolle spelers
Ja bij Chrome wel. Maar als je heel chrome afsluit dan lukt het welquote:Op zondag 15 september 2013 10:42 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb jij ook tijdens het switchen dat ie na het inlogen steeds op je ouwe account blijft?
Ik heb gister 2 uur met hem zitten dm'en, jij mag hem verder helpenquote:Op zondag 15 september 2013 10:44 schreef Confetti het volgende:
Wie stuurt die flapdrol van een Baje de hele tijd op mij af?
thnx dat werkte. echt heel irritantquote:Op zondag 15 september 2013 10:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja bij Chrome wel. Maar als je heel chrome afsluit dan lukt het wel
Firefox gebruiken, werkt alles prima in.quote:Op zondag 15 september 2013 10:46 schreef wonton het volgende:
[..]
thnx dat werkte. echt heel irritant
als je me helpt, ben je van me af, anders nietquote:Op zondag 15 september 2013 10:44 schreef Confetti het volgende:
Wie stuurt die flapdrol van een Baje de hele tijd op mij af?
Ik dacht dat jij internet explorer gebruikte...quote:Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Firefox gebruiken, werkt alles prima in.
Ik heb geleerd van vorig jaar. Alhoewel ik nu echt niets heb.quote:Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef Baje het volgende:
[..]
als je me helpt, ben je van me af, anders niet
jawel die daily gifts?quote:Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van vorig jaar. Alhoewel ik nu echt niets heb.
Niet voor webapp.quote:Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij internet explorer gebruikte...
Hoofdpijnquote:
Ja wat een Mongol was datquote:Op zondag 15 september 2013 10:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoofdpijn
Maar patje. GALAXY NOTE KOPEN 150 EURO. OKE VRIENDENPRIJSJE 160!
lastig. heb nu 8k en heb echt moeite om coins te makenquote:Op zondag 15 september 2013 10:54 schreef Jonnsie het volgende:
Goedemorgen!
Hoe gaat het traden bij iedereen tot zo ver?
Haha wat een baas ben je ook. hoef ff geen bier hierquote:Op zondag 15 september 2013 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wat een Mongol was dat
En heb geen hoofdpijn of niets. Ik heb net pilsje opengemaakt.
Hou het op één à twee bekende spelers die iedereen toch wel koopt!quote:Op zondag 15 september 2013 10:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lastig. heb nu 8k en heb echt moeite om coins te maken
ik had gisteren 3700c nu 4700 door 2x500c dailygiftsquote:Op zondag 15 september 2013 10:54 schreef Jonnsie het volgende:
Goedemorgen!
Hoe gaat het traden bij iedereen tot zo ver?
Gaat over fifa points als het goed isquote:Op zondag 15 september 2013 11:09 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik iets gemist... Is het mogelijk om spelers van 13 naar 14 over te zetten?!
Thanks, morgen trouwensquote:Op zondag 15 september 2013 11:11 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Gaat over fifa points als het goed is
Morgen
En veels te veel LMquote:Op zondag 15 september 2013 11:16 schreef wonton het volgende:
Boerrigter ook een LMNu zijn er maar 2 bruikbare RMs in NL
Die gaat nog wel gigantisch stijgen, hij wordt misschien iets goedkoper dan vorig jaar door Jobsonquote:Op zondag 15 september 2013 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd voor hoeveel deze gaat: [ afbeelding ]
Daar heb ik me nog niet in verdiept. De FIFA 14 kit sowieso (Wycombe away kit)quote:Op zondag 15 september 2013 11:30 schreef Jonnsie het volgende:
Nog ergens een overzicht van "must have" kits?
Ja, erg irritant.quote:Op zondag 15 september 2013 11:31 schreef strakkeman het volgende:
Zoekfuncties zijn focked op. Hebben anderen er ook last van?
Ik mag hopen dat Jobson wel goed is want ik vond Wallyson vorig jaar niet goed.quote:Op zondag 15 september 2013 11:31 schreef ToreJR het volgende:
[..]
Die gaat nog wel gigantisch stijgen, hij wordt misschien iets goedkoper dan vorig jaar door Jobson
Helaasquote:Op zondag 15 september 2013 11:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik me nog niet in verdiept. De FIFA 14 kit sowieso (Wycombe away kit)
jbgsquote:Op zondag 15 september 2013 11:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Jobson wel goed is want ik vond Wallyson vorig jaar niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |