SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Topics stelen, praten over je ontlasting...je voelt je al helemaal thuis zie ik.
Die leest nog net de TT en dan valt alles uitquote:
Nog 2 minutenquote:Op zondag 15 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt echt een reset want deze 2 dagen waren om alles even uit te testen. Doei Wallyson
Waarvan moet ik een vid makenquote:Op zondag 15 september 2013 00:28 schreef gazhims3lv het volgende:
Djeetje, maak je wel een vid voor als er echt een reset komt?
Match of the day is allang bezig hèquote:Op zondag 15 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee, dit meen ik niet. Er komt geen reset. Wel ga ik zo MotD en The Football League show kijken en hopelijk is Wallyson morgenochtend verkocht maar dat denk ik niet.
Trustequote:Op zondag 15 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt echt een reset want deze 2 dagen waren om alles even uit te testen. Doei Wallyson
quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Topics stelen, praten over je ontlasting...je voelt je al helemaal thuis zie ik.
sowieso. Chuck Bassquote:
Ik keek vroeger The OC....En One Tree Hillquote:
De verklaring is inderdaad wel redelijk logisch als het echt zo zou zijn.. echter zouden ze het dan wel van te voren zeggen denk ik. Het zou EA niet zijn als ze niet lopen te klotenquote:Op zondag 15 september 2013 00:29 schreef Thorb het volgende:
Het is best wel logisch. De Webapp zou pas morgen uitkomen dus dit was even testen, daarom kreeg ook niet iedereen packs etc. En Toefjes moet een eerlijke start krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |