quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ja, dat gaat echt een stuk beter dan met een gewone koekenpan. De pan wordt sowieso al heter dan een gewone koekenpan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Zo'n Bento Book ziet er wel mooi uit. Slim design.
Ik vind alleen typen op een tablet kut.
[..]
Kun je er echt aanbakloos mee bakken met minder olie? En ook op hoge temperatuur?
Tegenwoordig pak ik daarvoor dus mijn staafmixer. Geweldig ding.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Handig voor als je bijvoorbeeld veel paprika's in huis hebt ofzo.
Het is een concept, afkomstig uit een wedstrijd. Maar eigendom van Fujitsu. Dus hoop dat er wat van gaat komenquote:
Cool, dan ga ik maar eens nieuwe pannen halen. Bij die van mij komt het teflon los.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef sasquatsch het volgende:
Ja, dat gaat echt een stuk beter dan met een gewone koekenpan. De pan wordt sowieso al heter dan een gewone koekenpan.
Wil niet zeggen dat je eten niet kan aanbranden of zo, maar je krijgt het zo weer los.
Dan moet je niet zo'n domme vraag stellen en dan gaan...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef Robby87 het volgende:
Mensen, beantwoord de vraag eens joh...
Als het nou over een andere Herzog ging, wist ik misschien meer. Maar dat is geen FMTquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef Robby87 het volgende:
Mensen, beantwoord de vraag eens joh...
Doe je ook echt iets waar je die laptop voor nodig hebt, of is het meer dat je werk "mobile workstation"zag staan en dat het wel goed zal zijn?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef sasquatsch het volgende:
Enne, die laptop is van mijn werk. Mijn oude is al weer over de houdbaarheidsdatum heen.
Wat is dat? Ik zit op m'n telefoonquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo'n domme vraag stellen en dan gaan...
maarre...
http://www.stumbleupon.com/su/3Z9ox8/:9gAMQK-R:ns$NqBoJ/www.fulldocumentary.net/history/default.asp?action=listing/
Ja, ontwikkelwerk (oftewel programmeren, zowel voor het werk als prive). Hoewel ik meestal bij de klant ben en daar een desktop heb. Maar voor interne dingen gebruik ik mijn laptop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Doe je ook echt iets waar je die laptop voor nodig hebt, of is het meer dat je werk "mobile workstation"zag staan en dat het wel goed zal zijn?
Een website met docu's gelinkt van youtube en dergelijke sites volgens mij...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik zit op m'n telefoon
Welk filmfestival?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:55 schreef Robby87 het volgende:
Gaan er mensen hier naar het filmfestival en/of het idfa?
Ok ja dan is zo'n laptop wel handigquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, ontwikkelwerk (oftewel programmeren, zowel voor het werk als prive). Hoewel ik meestal bij de klant ben en daar een desktop heb. Maar voor interne dingen gebruik ik mijn laptop.
Arme Robby, wat doe je toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:13 schreef Robby87 het volgende:
Qua eten: ik heb voor het eerst weer warm eten op sinds weken.
Ik was bij m'n ouders, rijsttafel hmmm
Story of my life.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:15 schreef drakin het volgende:
Het is niet eerlijk, ben de hele dag al verschrikkelijk suf en moe en nu ik bijna moet slapen begin ik wakker te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |