SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Schoot hard en overtuigend binnen..vond dit wel gewoon pech eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Gewoon kut afgemaakt van Siggie eigenlijk
Ik mag blij zijn als het maar 5-0 wordt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ajax is wel teringslecht trouwens, die gaan me een veeg krijgen van Barca...
Alsof Messi en Neymar deze verdediging kunnen pakkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
durpquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:20 schreef rolls-reus het volgende:
Kom er nu pas achter dan geen opstellingen op de kaartjes betekend dat je spelers in verschillende teams met een andere opstelling kan gebruiken![]()
beter dan helemaal niet tegen Barca spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Meedoen is sowieso belangrijker dan winnen. En dat de jongens er plezier in hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter dan helemaal niet tegen Barca spelen
Op zich wel beter dat dat weg is. Vond het vrij irritant altijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:20 schreef rolls-reus het volgende:
Kom er nu pas achter dan geen opstellingen op de kaartjes betekend dat je spelers in verschillende teams met een andere opstelling kan gebruiken![]()
Ach ja het is wel ziek chillquote:
Flinke cashcowsquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meedoen is sowieso belangrijker dan winnen. En dat de jongens er plezier in hebben.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meedoen is sowieso belangrijker dan winnen. En dat de jongens er plezier in hebben.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 20:21:12Veel scorend vermogen bij #PEC, alleen voorin niet. #ajapec reageer retweet
Illori zit toch bij Liverpool? Team met Martinez is wel tof, andere vind ik niet echt super, maar zit wel mooi in elkaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ach ja het is wel ziek chill![]()
Wat vind je trouwens van dit team?
http://www.futhead.com/14/squads/266725/
Best leuk om fifa mee te beginnen toch![]()
Of toch dit? http://www.futhead.com/14/squads/266857/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |