abonnement Unibet Coolblue
pi_131171544


Tijdlijnen:

Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.


filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:17:38 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_131171587
'Fake, Faker, Feest'.

Voor de lezers :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_131171665
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:17 schreef APK het volgende:
'Fake, Faker, Feest'.

Voor de lezers :+
Die is mooi voor de volgende TT :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131171854
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:17 schreef APK het volgende:
'Fake, Faker, Feest'.

Voor de lezers :+
De grote vraag is nu, was Khalid op het feest, ja of nee? :P

http://www.radio10gold.nl(...)hrouz-gaan-scheiden/

Scheiden is hot! Na Sylvie en Rafael van der Vaart gaan ook Sabia en oud- international Khalid Boulahrouz scheiden. Volgens Sabia zijn de twee simpelweg te verschillend. Dat zei de vrouw van Boulahrouz tegen de Duitse krant Bilt. Sylvie onthulde vorige week in dezelfde krant haar scheiding.

Sylvie en Sabia zijn hartsvriendinnen. De twee vriendinnen vierden 2 weken geleden nog samen met hun (ex)mannen Oud & Nieuw. Dat was blijkbaar toch niet zo’n gezellig feestje….

Sabia en Khalid hebben samen twee kinderen: dochter Amaya van 3 jaar en zoon Daamin van 2.

en Khalid denkt er het zijne van :+

pi_131171921
We weten toch al lang dat Khalid er niet was :?
pi_131172136
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:25 schreef Laysa het volgende:
We weten toch al lang dat Khalid er niet was :?
Weet ik niet :o overal staat dat hij er wél was, maar watweetikervan :')
pi_131172170
Ik vond deze wel grappig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131172206
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:31 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Ik vond deze wel grappig
Eh ja, hoezo precies?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131172243
quote:
quote:
Bedankt voor deze plaatjes, dat had dit topic echt even nodig.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131172277
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef alors het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor deze plaatjes, dat had dit topic echt even nodig.
Ik heb er nog eentje voor je :+

pi_131172281
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:32 schreef alors het volgende:

[..]

Eh ja, hoezo precies?
Jij vind niks grappig met je nare pi ;)

SHO / [FAKEGATE]Syl, Raf en Sab #42 Fake Faker Feeks!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131172292
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:25 schreef Laysa het volgende:
We weten toch al lang dat Khalid er niet was :?
Dat dus.
Maar als er allerlei dingen van begin januari gequote worden, dan komen dat soort dingen dus ook mee omdat men dacht dat hij er was, zijn vrouw was er immers ook.
Die scheiding was toen allang rond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131172729
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat dus.
Maar als er allerlei dingen van begin januari gequote worden, dan komen dat soort dingen dus ook mee omdat men dacht dat hij er was, zijn vrouw was er immers ook.
Die scheiding was toen allang rond.
De scheiding was pas rond in december 2012, misschien kwam hij het wel vieren...

http://www.shownieuws.tv/(...)ngelukkig-met-sabia/

VIDEO, SHOWFLITSEN
Khalid Boulahrouz ongelukkig met Sabia
In het tijdschrift Helden doet Khalid Boulahrouz een boekje open over zijn huwelijk met Sabia Engizek. Hij vertelt dat de problemen die hij met haar had zijn voetbalcarrière negatief hebben beïnvloed.

‘Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet,’ zo laat hij in het interview weten.

Khalid denkt dat hun relatie is stukgelopen omdat ze teveel van elkaar verschilden. Volgens hem genoot Sabia van all media-aandacht en hijzelf juist niet.

In december vorig jaar zetten de twee na 7 jaar een punt achter hun huwelijk.

Hij is ook niet blij dat hij uit de media moest vernemen dat Sabia nu met Rafael van der Vaart gaat. ‘Persoonlijk vind ik het respectloos’, zo laat hij aan het blad weten.

Inmiddels gaat het weer een stuk beter met de voetballer, maar met een relatie is hij op dit moment totaal niet bezig.

Laatste update: 15 augustus 2013 om 21:59
pi_131172766
Fann dit is oud nieuws. Waarom lees je de gate niet even terug, is heel vermakelijk ;)
pi_131172855
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:49 schreef Laysa het volgende:
Fann dit is oud nieuws. Waarom lees je de gate niet even terug, is heel vermakelijk ;)
Ja, ik ga effe tig topics teruglezen _O-

Er is toch geen nieuws, dus kunnen we toch effe speculeren?
Trouwens ik wil het zéker weten :(

Is toch belangrijke informatie :')
pi_131172897
Hij was er niet...klaar...slotje!
pi_131172994
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
Hij was er niet...klaar...slotje!
Ook goed!

pi_131183638
Was foto rechts al voorbij gekomen?



Ben ik de enige die Raf ook zou doen? :9~
´
pi_131184212
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Was foto rechts al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]

Ben ik de enige die Raf ook zou doen? :9~
je plaatje doet het niet :+ dus ik zou het niet weten :P
  zondag 15 september 2013 @ 00:14:42 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_131184520


Deze?
Ik zie 'em wel, maar het plaatje zit nu in mijn cache :+

Nu wel te zien?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_131184549
Nu wel. Lieve foto.

[ Bericht 70% gewijzigd door alors op 15-09-2013 00:28:35 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131185491
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]

Deze?
Ik zie 'em wel, maar het plaatje zit nu in mijn cache :+

Nu wel te zien?
Yep! Die zou ik wel doen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')