daar kan ik niks aan doenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:03 schreef Roemeen013 het volgende:
En op de site van Bart Smit geeft ie aan als ik naar de pagina van GTA 5 SE wil gaan dat de pagina niet beschikbaar is...
Godverdomme zeg... Ik heb de standaard editie bij Game Mania in pre order staan maar dat is gewoon 60,- dus wil ik voor een tientje of 15,- meer wel de SE hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:04 schreef hiddit het volgende:
[..]
daar kan ik niks aan doen
en is denk ook te laat om ze nog ff te bellen/mailen
Is het toch gewoon waardquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:04 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg... Ik heb de standaard editie bij Game Mania in pre order staan maar dat is gewoon 60,- dus wil ik voor een tientje of 15,- meer wel de SE hebben.
Dixonsquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Graag op 17 september ophalen/leveren.
PS3 zeker?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarvoor ben je nu te laat denk ik... Heb hem zelf voor 69.99 bij de Dixons. (twee weken terug gepreorderd)
Dixons is nog 3 euro goedkoperquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:07 schreef Roemeen013 het volgende:
Heb hem nu besteld op Bart Smit. GTA 5 SE voor 73,- en kan hem leverdag ophalen.
Sommige mensen hebben werk en schoolquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:08 schreef Janeiros het volgende:
Op de nachtreleases kan je toch sws een exemplaar krijgen? What's da big problem
Ik heb de hele week stage en werk 's avonds dus haal speciaal daarom Maandagavond een exemplaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben werk en school
Ik werk tot 5 uur dinsdag dus grote kans dat ik naast het potje pis ook al heb ik een preorderquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:10 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik heb de hele week stage en werk 's avonds dus haal speciaal daarom Maandagavond een exemplaar. Dacht misschien ging het om de edition
Bij de nacht release van GM hoef je niet te komen al je er geen pre-order hebt staan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:08 schreef Janeiros het volgende:
Op de nachtreleases kan je toch sws een exemplaar krijgen? What's da big problem
Wanneer heb je preorder gedaan dan? toch niet na de 11e of wel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik werk tot 5 uur dinsdag dus grote kans dat ik naast het potje pis ook al heb ik een preorder
Als je een preorder hebt bij GM houden ze hem 5 dagen vastquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik werk tot 5 uur dinsdag dus grote kans dat ik naast het potje pis ook al heb ik een preorder
Nee ver daar voorquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wanneer heb je preorder gedaan dan? toch niet na de 11e of wel?
Dan is er weinig aan de hand toch?quote:
Nou dat is nog niet zekerquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan is er weinig aan de hand toch?
Hahaha, ik heb mn examenjaar dus ik zal mooi moeten gaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:14 schreef Blistering het volgende:
Heb ook gewoon school aankomende week maar precies uitgekiend welke colleges er wel en niet geskipt gaan wordenWoensdag dus mooi vrij bij deze.
Ach wie weet heb ik hem de 17e ook nietquote:
Jij kan hem al spelen kutjequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach wie weet heb ik hem de 17e ook niet
Shhtquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kan hem al spelen kutje
Ja oke, dat is dan wel weer zoquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kan hem al spelen kutje
https://mobile.twitter.com/rasskulzquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Seconde het volgende:
Kunnen de mensen die hem al hebben even vermelden waar ze hem vandaan hebben voor de rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |