Hahaha ik ben nu al 2 dagen aan het kijkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef Flexmyrolex het volgende:
Gvd ik kom telkens om de zoveel minuten weer terug naar dit topic voor zo'n livestream link om het vervolgens na een seconde of 15 weer te sluitenwil het aan de ene kant wel graag zien maar aan de andere kant wil ik het veel liever zelf allemaal uitvogelen dinsdag
Eckte bazen hebben dinsdag vrijgenomen G!quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:48 schreef Roemeen013 het volgende:
Na het zien van die streams denk ik er echt over om dinsdag vrij te nemen...
en boemquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vliegtuig @ http://instagib.tv/strikeraidstrats
Mi gado mi jezus, ik kom klaar.
Sowieso G, laat me goons wel m'n zaken regelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:50 schreef Giester het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben dinsdag vrijgenomen G!
Lekker toch een dagje vrij voor jou, laat die zakenrol business aan je boyz over.
Tillie in de pocket of wa?!quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Sowieso G, laat me goons wel m'n zaken regelen.
Hahaha ik doe precies hetzelfde. Nu blijf ik maar weg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef Flexmyrolex het volgende:
Gvd ik kom telkens om de zoveel minuten weer terug naar dit topic voor zo'n livestream link om het vervolgens na een seconde of 15 weer te sluitenwil het aan de ene kant wel graag zien maar aan de andere kant wil ik het veel liever zelf allemaal uitvogelen dinsdag
Haha zeer realistisch ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:55 schreef JK het volgende:
Das een goeie.... zag alleen wel die politiehelikopter... vast met rakettenwerper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |