abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 september 2013 @ 18:28:53 #76
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_131169981
De Koerden in Syrië moeten zich verenigen en niet tegen elkaar strijden. Er moet geen oorlog komen tussen de PYD en KDPS. De verschillende Koerdische milities moeten zich verenigen tot een Koerdische leger in Syrië. Ze moeten dan heel Noord-Syrië overnemen en autonomie uitroepen. Alle Koerdische partijen in Syrië van alle ideologieën moeten zich verenigen tot een Koerdische oppositieblok. Die blok moet zich dan aansluiten bij de Syrische oppositie of neutraal blijven, maar moet zich niet aansluiten bij Assad. Het verenigde Koerdische leger moet desnoods samen met de FSA tegen Assad vechten en hem laten vallen. Daarna kunnen we met de Syrische oppositie bespreken hoe die autonomie voor ons eruit moet zien. Ik hoop hetzelfde als bij Iraaks-Koerdistan.
We noemen dan ons gebied West-Koerdistan in plaats van Noord-Syrië. ^O^ ^O^ *O* *O*
pi_131170123
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:28 schreef Baklava95 het volgende:
De Koerden in Syrië moeten zich verenigen en niet tegen elkaar strijden. Er moet geen oorlog komen tussen de PYD en KDPS. De verschillende Koerdische milities moeten zich verenigen tot een Koerdische leger in Syrië. Ze moeten dan heel Noord-Syrië overnemen en autonomie uitroepen. Alle Koerdische partijen in Syrië van alle ideologieën moeten zich verenigen tot een Koerdische oppositieblok. Die blok moet zich dan aansluiten bij de Syrische oppositie of neutraal blijven, maar moet zich niet aansluiten bij Assad. Het verenigde Koerdische leger moet desnoods samen met de FSA tegen Assad vechten en hem laten vallen. Daarna kunnen we met de Syrische oppositie bespreken hoe die autonomie voor ons eruit moet zien. Ik hoop hetzelfde als bij Iraaks-Koerdistan.
We noemen dan ons gebied West-Koerdistan in plaats van Noord-Syrië. ^O^ ^O^ *O* *O*
:')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_131170250
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:33 schreef IPA35 het volgende:

[..]

:')
OMG, een avatar van Assad.
Dát is pas een :') waard.
pi_131170303
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

O.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 14 september 2013 @ 18:39:17 #80
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_131170311
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is pas echt een ;( ;( waard. _O- _O- _O- _O- _O-
pi_131170333
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:39 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is pas echt een ;( ;( waard. _O- _O- _O- _O- _O-
Nou ja, zeker na de VN berichten.
  zaterdag 14 september 2013 @ 18:42:07 #82
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_131170406
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:39 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Ik ben voor Turkse luchtsteun aan de opstandelingen in Syrië. De Turkse luchtmacht moet de luchtmacht van Assad vernietigen, en daarna kunnen FSA, Al Nusra en de Koerden de klus afmaken
pi_131170451
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:42 schreef Baklava95 het volgende:
De Turkse luchtmacht moet de luchtmacht van Assad vernietigen, en daarna kunnen FSA, Al Nusra en de Koerden de klusufaar afmaken.
;(
  zaterdag 14 september 2013 @ 18:44:30 #84
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_131170490
De internationale gemeenschap doet weer niets. Erdogan zit te peinzen om de opstandelingen te helpen. Waarom stuurt Turkije dan niet op eigen houtje hun luchtmacht. ;) ;)
pi_131170553
Nou ik denk dat er misschien nog wel iets gaat gebeuren nog een gif aanval door de rebbelen en zogenaamd uitgevoerd door het leger van Assad.
we are anonymous
we are legion
we do not forgive
we do not forget
pi_131170615
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:39 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Echt? Had je VN berichten nodig om vast te stellen dat het toch wel een naar persoon is?
pi_131170636
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:44 schreef Baklava95 het volgende:
De internationale gemeenschap doet weer niets. Erdogan zit te peinzen om de opstandelingen te helpen. Waarom stuurt Turkije dan niet op eigen houtje hun luchtmacht. ;) ;)
Laatste keer was dat ook zo'n succes.
pi_131170716
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:48 schreef Peunage het volgende:

[..]

Echt? Had je VN berichten nodig om vast te stellen dat het toch wel een naar persoon is?
Ja, het is nu een stuk duidelijker wat daar de laatste twee jaar precies gebeurt toch?
Ik heb een stuk meer geloof in objectieve berichten, aangezien ik daar nooit geweest ben.
pi_131170790
Deze situatie heeft zich toch wel ontplooit als een complete faal van al die aluhoedjes VS hatende spammers.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_131170814
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:53 schreef truthortruth het volgende:
Deze situatie heeft zich toch wel ontplooit als een complete faal van al die aluhoedjes VS hatende spammers.
O?
pi_131170815
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:51 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Ja, het is nu een stuk duidelijker wat daar de laatste twee jaar precies gebeurt toch?
Ik heb een stuk meer geloof in objectieve berichten, aangezien ik daar nooit geweest ben.
Nou ja, het is niet alsof Syrië de afgelopen 50 jaar een onderontwikkeld gebied in de Amazone is of zo. Het is al best wel lang bekend dat Syrië een dictatuur is, precies zoals de rest van het MO.
pi_131170859
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:54 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nou ja, het is niet alsof Syrië de afgelopen 50 jaar een onderontwikkeld gebied in de Amazone is of zo. Het is al best wel lang bekend dat Syrië een dictatuur is, precies zoals de rest van het MO.
Elementary, my dear Watson.
pi_131170875
quote:
Dat was in het begin al duidelijk, maar ze wilden er niet aan. Beetje hardnekkig, die alu hoederen.
pi_131170884
quote:
Ik zou zeggen dat de situatie juist ontploft is in het gezicht van de VS-lovers. Blijkbaar is het gebruik van gifgas toch niet zo'n situatie-veranderende rode lijn.
pi_131170943
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:56 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat de situatie juist ontploft is in het gezicht van de VS-lovers. Blijkbaar is het gebruik van gifgas toch niet zo'n situatie-veranderende rode lijn.
VS lovers. Zucht. Chemisch verboden gas tegenstanders.
Of wil je zeggen dat de VS die afgevuurd heeft, want zo doen ze hier wel.
pi_131171052
pi_131171071
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:57 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

VS lovers. Zucht. Chemisch verboden gas tegenstanders.
Of wil je zeggen dat de VS die afgevuurd heeft, want zo doen ze hier wel.
Tjah, iedereen die niet de theorie van de VS gelooft wordt neergezet als VS-hater en aluhoedje. Terwijl we allemaal stuk voor stuk goede argumenten hebben gegeven voor het wantrouwen in de strategie van de VS. Het enige argument vóór het gedrag van de VS was tot nu toe de knuffelbaarheidsgehalte van Obama, en om dat hij een nieuwe president is 'zal hij het wel anders doen'. De praktijk laat het tegenovergestelde zijn. Ze zijn zich zo mogelijk nóg meer gaan bemoeien met de binnenlandse zaken van andere landen. En dan heb ik het niet alleen over het gifgasverhaal van 23 augustus, want ver daarvoor was de VS bezig met Syrië.
pi_131171128
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:56 schreef Peunage het volgende:
Je kan er niet goed mee omgaan dat je er compleet naast zat, jammer.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_131171164
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

Tjah, iedereen die niet de theorie van de VS gelooft wordt neergezet als VS-hater en aluhoedje. Terwijl we allemaal stuk voor stuk goede argumenten hebben gegeven voor het wantrouwen in de strategie van de VS. Het enige argument vóór het gedrag van de VS was tot nu toe de knuffelbaarheidsgehalte van Obama, en om dat hij een nieuwe president is 'zal hij het wel anders doen'. De praktijk laat het tegenovergestelde zijn. Ze zijn zich zo mogelijk nóg meer gaan bemoeien met de binnenlandse zaken van andere landen.
Nee hoor, voor mij niet. Maar wat is er allemaal niet bij gehaald. Pijpleidingen, de dollar, en noem maar op.
Voorlopig hebben de VS en Rusland nu een prima deal opgesteld (heb je gelezen?)
pi_131171172
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:02 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je kan er niet goed mee omgaan dat je er compleet naast zat, jammer.
Waar zit ik compleet naast? Het klinkt alsof ik iets heb gezegd wat uiteindelijk niet is gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')