Ouch!quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Huub heeft alleen niet zo'n hoge pet van mij op. Hij noemde mij de domste mens die hij kent en dat is van iemand die Amanda Balk kent, niet bepaald een compliment.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub heeft alleen niet zo'n hoge pet van mij op. Hij noemde mij de domste mens die hij kent en dat is van iemand die Amanda Balk kent, niet bepaald een compliment.
Ik kan me dat gesprek nog goed herinneren. Soms is Huub nog steeds dat boze jongetje uit DGK met iets teveel booze op.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij post hier undercover met de nickname Ditishuub. Top secret!quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:01 schreef Aponi het volgende:
Ow, wist niet dat Huub hier ook schrijft (onder welke nick?)
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:01 schreef Aponi het volgende:
Ow, wist niet dat Huub hier ook schrijft (onder welke nick?)
Toverheks, denk ook dat het zo ongeveer gaat. Van belang is om op te vallen op die eerste casting; dan begint het pas... (duurt wel 7 uur lang, die eerste casting, dat hebben ze wel verteld)
Moet nog steeds mail krijgen met nadere info en dinsdag nadert; begin nu te twijfelen of ik mijn email adres wel goed ingevuld heb.
Brr das koud en in die loods is het dan ook niet aangenaam, als het dan al begonnen is op 1 januariquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben er dan toch voor de Nieuwjaarsduik (mits Scheveningen). Goed idee.
Ik denk dat dit automatisch zich zal ontwikkelen. Waar mannen en vrouwen bij elkaar zitten kan zoiets gebeuren. Wel leuk want zo krijg je wel een beetje het 'soap-effect' wat DGK ook in zich had. Het moet namelijk ook een beetje leuk zijn om naar te kijken natuurlijk. Naar mensen kijken die iets aan het bouwen zijn wordt op den duur wel erg saai.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:36 schreef Disana het volgende:
Waar ik op hoop, meer dan op intriges, zijn liefdesverhalen. Niet van die rare sekstoestanden zoals met Amanda en Brian of Dennis en Nadia (?), maar gewoon leuke verliefdheden met vertederende toestanden en alles. Ik bedacht dat er in een jaar zelfs een liefdesbaby mogelijk is.
Ja zou zeker leuk zijn. Maar ik hoop niet dat ze voor dat effect alleen maar jonge mooie mensen uitkiezen. Bij SS was dat geen succes volgens mij. Ik wil graag ook allerlei leeftijden zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit automatisch zich zal ontwikkelen. Waar mannen en vrouwen bij elkaar zitten kan zoiets gebeuren. Wel leuk want zo krijg je wel een beetje het 'soap-effect' wat DGK ook in zich had. Het moet namelijk ook een beetje leuk zijn om naar te kijken natuurlijk. Naar mensen kijken die iets aan het bouwen zijn wordt op den duur wel erg saai.
En een excuusneger voor Maanvisquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zou zeker leuk zijn. Maar ik hoop niet dat ze voor dat effect alleen maar jonge mooie mensen uitkiezen. Bij SS was dat geen succes volgens mij. Ik wil graag ook allerlei leeftijden zien.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
In dat geval moet er ook een homo in. Of zo'n uit de kluiten gewassen tuinbroekenlesbo.
Nee, geen homo. Op één of andere manier zijn homo's in Nederlandse RLS-en ook nog altijd van die hysterische travestieten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
In dat geval moet er ook een homo in. Of zo'n uit de kluiten gewassen tuinbroekenlesbo.
Daar heb je een punt. Dan maar iemand uit een kansenwijk met veel tattoo's en rotte tanden. Een paar cliche's moet je toch hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, geen homo. Op één of andere manier zijn homo's in Nederlandse RLS-en ook nog altijd van die hysterische travestieten.
En dat dan ook nog een kickbokser is die een koe knock-out slaat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Dan maar iemand uit een kansenwijk met veel tattoo's en rotte tanden. Een paar cliche's moet je toch hebben.
Misschien wil Brian weer meedoen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat dan ook nog een kickbokser is die een koe knock-out slaat.
Voor!quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:06 schreef Disana het volgende:
Een psycho die op een nacht alle kippen de keel omdraait.
Die zou al moeite met de kippen hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wil Brian weer meedoen?
Die sloeg nog geen kalfje buiten westen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wil Brian weer meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |