SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik merk nu die penis pas op bij Trapz zn stukje
je bent het ei vergetenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch wel met pindakaas hè?
[ afbeelding ]
Wie maakt dit soort gifjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neen, want op beschuitquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lindgren.quote:
Op PS3 is die er gewoon hoor.. LWquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Xboxers, kunnen jullie deze vinden op de webapp?
[ afbeelding ]
Dat is een LWquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik merk nu die penis pas op bij Trapz zn stukje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Proficiat jongen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanochtend om 08.42 is onze dochter geboren!![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje is wel erg kort voor de baasheid van Trapz trouwens. Wie heeft deze kanslozie gemaakt?Ah okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
"Eén van de jongens"quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Proficiat jongen!![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom bij de club(
)
Heb hem maar even opgepikt voor 2k.. kan nooit veel minder waard worden als 5* skillerquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hazard is door Djeetje gepulld geloof ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand al een goede speler met de web-app? Haalde Samuel uit mijn 1e pakje. Geen toppertje maar ook niet heel slecht.
Ik heb 2 Machado's opgepikt. 1 voor 1k en de ander voor 550 coins. Hij is volgens mij iets van 3-4k of zo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand al een goede speler met de web-app? Haalde Samuel uit mijn 1e pakje. Geen toppertje maar ook niet heel slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |