Om het zekere voor het onzekere te nemen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd, ik ga dus nu steeds naar het ZH voor mijn hart terwijl in dit filmpje die vrouw het ook heeft en mensen i de comments hebben hetzelfde? Als ik had geweten dat het gwoon bij sjogren hoorde had ik er geen drama van gemaakt en waarom zegt het zh hier niets over, ook over het steeds bijna flauwvallen
Ja boeiende filmpjes hequote:Op zaterdag 14 september 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Hier bessentaart aan het maken.... Maar ipv bessen gebruiken we aardbeien dus euh... Aardbeientaart dusben benieuwd
Sjaan door jou ben ik nu al die my shocking story filmpjes aan het kijken
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:51 schreef Mss het volgende:
Debs is vast goed in dingen velen stijf maken!
Schijnbaar weet het zh dus ook niet dat het een symptoom in wat erbij hoort? Gewoon ook even de volgende keer aankaartenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd, ik ga dus nu steeds naar het ZH voor mijn hart terwijl in dit filmpje die vrouw het ook heeft en mensen i de comments hebben hetzelfde? Als ik had geweten dat het gwoon bij sjogren hoorde had ik er geen drama van gemaakt en waarom zegt het zh hier niets over, ook over het steeds bijna flauwvallen
Ja ik laat het ook zeker doorgaan, maar nu ben k wel minder angstig dat er iets aan de hand isquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar weet het zh dus ook niet dat het een symptoom in wat erbij hoort? Gewoon ook even de volgende keer aankaartenMaar ook de onderzoeken door laten gaan. Is alleen maar beter om alles te weten
Fijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik laat het ook zeker doorgaan, maar nu ben k wel minder angstig dat er iets aan de hand is
Mijn zwager heeft ook Sjogren en produceert ook geen tranen of speeksel. Die heeft ook van die neptranen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh je bedoel(t)d je hartproblemen? Ik lees te snelquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik bedoel qua hartquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh je bedoel(t)d je hartproblemen? Ik lees te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |