quote:Ja maar dat is natuurlijk het probleem van zulke vragen stellen: in quizzen is altijd maar één antwoord goed maar de persoon op wie de vraag betrekking heeft, kan (en mag) natuurlijk altijd zijn/haar mening herzien.
Op 19 december 2000 14:36 schreef lily het volgende:
Dat was me inderdaad wel opgevallen. Het antwoord wat Muriel ´s avonds gaf was ook het antwoord wat Sacha en Melvin gaven (en dus fout werd gerekend).
Ik heb het verschil in antwoord ook gezien en opgemerkt, maar voor mij was het niet meer dan een nuance die Muriël achteraf wou aanbrengen.
De vraag was: 'Wat heeft ze geantwoord?' en niet: 'Wat gaat ze straks bij de eilandraad zeggen?'
Wel stom trouwens van de presentatie om die vraag (met dit risico) te stellen aan de groep, en van de redactie om die in de uitzending te laten zitten.
Aaaaaaanyway, het verschil met Karin was 2 of 3 punten, meen ik, dus niet van doorslaggevende aard.
quote:Daar zeg je wat, ja...
Op 18 december 2000 16:42 schreef Manono het volgende:
Afgelopen weekend tijdens de finale streden Karin, Sasha en Melvin om de tweede finaleplaats. Speelbeest merkte op dat Karin wel 3 vragen met een slagingskans van 50/50 had gekregen terwijl Sasha en Melvin allebei alleen open vragen hadden gehad.De vragen die Karin kreeg (aan welk been was Tommy geblesseerd, in welke neusvleugel draagt Eva haar oorbel, op welke arm heeft Chris een tattoo) kon ze gewoon gokken - en ze zei zelf dit ook te hebben gedaan- en dan had ze al 50 procent kans op een goed antwoord. Niet helemaal eerlijk dus. Iedereen had een 50/50 vraag en voor de rest open vragen moeten krijgen.
quote:Ik vond het merendeel van de deelnemers aan Expeditie Robinson aanzienlijk intelligenter dan de no-no's van BB of De Bus. Ik verdenk de Robinson-redactie van een serieuze toelatingstest.
Op 19 december 2000 15:38 schreef Catootje het volgende:
Ik vond het trouwens zeer opmerkelijk dat twee vrouwen in de finale stonden: terwijl in een eenvoudiger programma als BB er geen vrouw kan winnen..
En Karin en Eva zijn gewoon twee supermeisjes...
quote:Draagt ze haar neusbel dan in haar oor soms?
Op 18 december 2000 16:42 schreef Manono het volgende:
in welke neusvleugel draagt Eva haar oorbel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |