abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:17:38 #1
409071 MeHappy
Girl who living her dreams
pi_131158896
Hallo,

Ik heb me Blackberry al bijna 2 jaar (in februari 2 jaar).
Ik zat gisteravond in me bed op m'n Blackberry gewoon op twitter.
Toen kwam er zo'n klein klokje in het midden, dat betekent dat ie aan het laden ofsoiets. Het duurde lang en m'n geduld raakte op toen had ik m'n Blackberry maar onder m'n kussen neergelegd zonder uit te doen, want hij zat nog steeds te laden. Vandaag in de ochtend wauw ik erop, maar hij startte niet op? Ik ben naar beneden gegaan hem aan de lader gedaan maar hij startte niet op. Heb batterij en simkaart eruit gehaald er Brande een rood lichtje wat uitging. Maar hij start niet op.. Kan iemand mij helpen misschien? Alsjeblieft !!
I just love every person.
pi_131159019
Komt omdat je een blackberry hebt. Niet om te trollen ofzo, maar, blackberry. Er is gewoon echt niets aan te doen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_131159186
Schopje DIG.
pi_131159351
blackberry :')
Red berry > black berry > Dead berry
Dat zijn de fase's van je berry
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:34:51 #5
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_131159359
Wie koopt er dan ook een bleckberrie, stomme hont
pi_131159370
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:34 schreef warp995 het volgende:
Wie koopt er dan ook een[b] bleckberrie[/b], stomme [b]hont[/b]
:')
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:41:01 #7
409071 MeHappy
pi_131159494
Wtf @warp995,

Punt 1 leer Nederlands.
En ik kocht die ongv. 2. Jaar geleden.
En hij doet het altijd gewoon prima behalve vandaag.
Weet niet waarom iedereen zo negatief doet over BB,
maar het is een prima mobiel, zolang je er goed mee omgaat.
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:26:15 #8
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_131162394
Mensen die denken dat mijn post een serieuze reactie was :')
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:57:22 #9
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_131163383
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef MeHappy het volgende:
Als ie dit blijft doen kan het zijn dat je het OS opnieuw moet installeren, dat heb je soms met BlackBerry's dat ze zomaar opeens er mee ophouden.
quote:
Omdat het schijtdingen zijn. Ik heb een tijdje lang BlackBerry apps ontwikkeld, ik loop daarvoor nog steeds bij een psychiater. Het oude BB OS (niet BB10) zit echt ongelooflijk slecht in elkaar. Ik heb een aantal developers van BB gesproken en het leken hele normale, competente mensen, heel vreemd want als je niet beter weet zou je denken dat het ontworpen is door een kudde hondsdolle bavianen.

Het hele OS draait op Java, sowieso al dubieus, en BB heeft hiervoor zelf een eigen JVM gedraaid. Deze JVM zit vol met rare fratsen en bugs, waaronder het gedrag wat jij nu ziet. Zo is het op geen enkele manier mogelijk een process te killen, het updaten van een app vereist vrijwel altijd een reboot (welke dan 6 minuten duurt) en zelfs niemand van BB weet waarom dat is. Als developer ben je meer tijd bezig met het rebooten van het toestel dan met ontwikkelen.

Een aantal jaar terug was ik op BB DevCon en daar was een sessie over 'advanced UI' op BlackBerries... wat zij dus verstaan onder een geavanceerde UI is .. knopjes een ander kleurtje geven _O-

En ik ben niet de enige die er zo over denkt, ik heb zelfs een afspraak met een collega dat zodra BB eindelijk ophoudt te bestaan (zal niet lang meer duren) dat we het hele bedrijf op taart trakteren om het te vieren.

In het kort: gooi dat ding bij het chemisch afval en haal een fatsoenlijk mobiel. Doordat ongeïnformeerde hufters zoals jij dat soort kut toestellen kopen zijn er nu een hoop onschuldige developers die met zware trauma's zitten en bijna elke nacht badend in het zweet wakker worden na de zoveelste BB-nachtmerrie.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zaterdag 14 september 2013 @ 15:04:20 #10
409071 MeHappy
pi_131163598
Oke dan..
pi_131323744
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef MeHappy het volgende:
Wtf @warp995,

Punt 1 leer Nederlands.
En ik kocht die ongv. 2. Jaar geleden.
maar het is een prima mobiel, zolang je er goed mee omgaat.
Leer zelf Nederlands....

Vandaag in de ochtend wauw ik er op................... :') :') :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')