abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131158081
quote:
Assistent FC Dordrecht sluit scheidsrechter op - AD

Gérard de Nooijer, assistent-trainer van FC Dordrecht, heeft gisteren na afloop van de wedstrijd Helmond Sport - FC Dordrecht scheidsrechter Kamphuis opgesloten in de kleedkamer. Dordrecht was het oneens met een strafschop die Helmond in de laatste minuut kreeg. De Brabanders wonnen het duel in de Jupiler League met 2-1, waardoor 'de Schapenkoppen' voorlopig naast de eerste periodetitel grepen.

Het gerucht ging dat De Nooijer de sleutel van de kleedkamer mee naar huis had genomen, maar dat ontkent de oud-prof tegen Omroep Zeeland. 'Ik heb de deur alleen dicht gedraaid. Zie het als een stukje voetbalhumor.'
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:52:07 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_131158130
quote:
een stukje voetbalhumor.
:')_!
pi_131158154
Zo ik heb gelachen zeg. Wat een humor.
Niet dus.
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:55:32 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_131158241
quote:
Het gerucht ging dat De Nooijer de sleutel van de kleedkamer mee naar huis had genomen, maar dat ontkent de oud-prof tegen Omroep Zeeland. 'Ik heb de deur alleen dicht gedraaid. Zie het als een stukje voetbalhumor.'
Eens kijken hoe De Nooijer de voetbal-humor ziet zoals deze nu door de KNVB zal worden gedemonstreerd. Ik denk dat ik daar meer om zal kunnen lachen dan hij.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_131158392
Ik moest niet lachen.
pi_131158831
hier niet om kunnnen lachen ;( :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_131158870
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 13:24:38 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_131160544
Vaste prik in FM13, al sluit je dan je eigen spelers op _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_131163262
Ik vind het wel grappig.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')