Snap ik, maar als ik het dan ga spelen, dan wel gelijk met de 'next-gen' graphics.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waarom? een ps3 tik je op de kop voor een paar tientjes
In GTAIV wordt je ook ingerekend, gearresteerd dus, als je dan besluit weg te rennen krijg je er 2 en schieten ze je lek ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat heb ik nog niet gezien, stel er zit 1 ster achter je aan (politie). En je stopt gewoon? kun je dan iets van een boete betalen ofzo?
In de oude GTA's hoefde je maar een politie auto aan te tikken en ze schoten je al morsdood.
vind het er prima uit zien voor deze generatie, water bijvoorbeeld zag er best impressive uitquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik, maar als ik het dan ga spelen, dan wel gelijk met de 'next-gen' graphics.
Net als ik een film graag gelijk in de beste kwaliteit zieNiets ten nadele van PS3, daar kan ik niet eens over oordelen.
Ah, de broer van..?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik, maar als ik het dan ga spelen, dan wel gelijk met de 'next-gen' graphics.
Net als ik een film graag gelijk in de beste kwaliteit zieNiets ten nadele van PS3, daar kan ik niet eens over oordelen.
Ziet er idd ook mooi uit, van wat ik zo zie op de stream.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef n8n het volgende:
[..]
vind het er prima uit zien voor deze generatie, water bijvoorbeeld zag er best impressive uit
Zou een soort misdaad systeem in moeten zitten. Als je iemand neerschiet dan hoor je natuurlijk te brommen. Maar voor een tikje tegen een Politie auto toch nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In GTAIV wordt je ook ingerekend, gearresteerd dus, als je dan besluit weg te rennen krijg je er 2 en schieten ze je lek ja.
nu nog niet meer dan 3 sterren gezien, zelfs niet als je met een vliegtuig over controlled airspace vliegt, 9/11 bestaat niet in gtaquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In GTAIV wordt je ook ingerekend, gearresteerd dus, als je dan besluit weg te rennen krijg je er 2 en schieten ze je lek ja.
In het echt rennen ze achter je aan met of zonder hond, en tackelen ze je. Als je wegrent in GTA schieten ze op jequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, dat zou genetisch niet mogelijk zijn (denk ik)quote:
Gewoon nu PS3 en later PC versie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, dat zou genetisch niet mogelijk zijn (denk ik)
Liefst wacht ik gewoon op de PC versie, maar dat zal nog wel even gaan duren, if at all.
En dat je geen gebouwen in kan vliegen om 9/11 na te spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef Knuck-les het volgende:
wel weer jammer van de onverwoestbare hekken/bomen
GTA is juist chill op de bank met een biertje en een jointjequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, dat zou genetisch niet mogelijk zijn (denk ik)
Liefst wacht ik gewoon op de PC versie, maar dat zal nog wel even gaan duren, if at all.
4 heb ik gezien, dan komen ze met kabels naar beneden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:07 schreef n8n het volgende:
[..]
nu nog niet meer dan 3 sterren gezien, zelfs niet als je met een vliegtuig over controlled airspace vliegt, 9/11 bestaat niet in gta
nee manquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Ironisch het volgende:
zitten er trouwens ook kinderen in de game of niet?
nou ik zag laatst op een stream iemand wel ver uit zijn auto geflikkerd worden hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Row-1 het volgende:
Volgens mij kun je ook niet meer door je voorruit heen vliegen bij een zware klap, ook wel jammer.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Ironisch het volgende:
zitten er trouwens ook kinderen in de game of niet?
nog geen achterzijkant-tikkie gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Bij 3 sterren rammen ze je ook gewoon snoeihard van achteren.
ben ik juist blij mee man, was zo irritant altijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Row-1 het volgende:
Volgens mij kun je ook niet meer door je voorruit heen vliegen bij een zware klap, ook wel jammer.
Kijk je de stream wel? Daarnet nog man.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef n8n het volgende:
[..]
nog geen achterzijkant-tikkie gezien
hoeft ook niet van mij eerlijk gezegd, maar in skyrim bijvoorbeeld zaten wel kinderenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..].. Dat is iets dat te nimmer voor zal komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |