Ga naar de Saturn/mediamarkt, reserveer em daar en haal em dinsdag opquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik wil hem bij Saturn, 47 euro.
In Amsterdam zouden ze hem toch wel op voorraad hebben?
Maandag 16:00 vervalt embargo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef Knuck-les het volgende:
Zijn er eigenlijk al reviews van de game?
niet eens ge-jamal-dquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef delano.888 het volgende:
Wat een mongol dat hij die tanker achter laat
Dan ben je de enige hier volgensmij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef J03llV het volgende:
Kijken vind ik eigenlijk leuker dan spelen, maarja moet em toch hebben
Voor 5 euro per uur mag je bij mij kijken als ik speel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef J03llV het volgende:
Hahaha denk het wel, freeroamen vind ik wel leuker om te kijken, maar doe liever missies dan freeroamingquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan ben je de enige hier volgensmij.
5euro per uur en dan krijg je ook nog eens onbeperkt limonade!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef J03llV het volgende:
vind bij mn broertje kijken wel leuk maar dan zeg ik min of meer wat ik wil zien (want mijn poten hebben lepra)quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:02 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Voor 5 euro per uur mag je bij mij kijken als ik speel.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef n8n het volgende:
[..]
vind bij mn broertje kijken wel leuk maar dan zeg ik min of meer wat ik wil zien (want mijn poten hebben lepra)
Waarom? een ps3 tik je op de kop voor een paar tientjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef STING het volgende:
Bleh, ik zou bijna gaan overwegen om straks de PS4 of de nieuwe Xbox te gaan halen
deze gta gaat me beter af, ik kon nooit met de quirky controls omgaan, speelde laatste RDR na een lange tijd en dat is ook vrij houterig, dit ziet er veel beter uitquote:
zou wel nice zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat heb ik nog niet gezien, stel er zit 1 ster achter je aan (politie). En je stopt gewoon? kun je dan iets van een boete betalen ofzo?
In de oude GTA's hoefde je maar een politie auto aan te tikken en ze schoten je al morsdood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |