Alleen XBOX geloof ikquote:
Ja of nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef FritsFlits het volgende:
Over ruim 2 weken doen we dit allemaal gezamenlijk online...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef FritsFlits het volgende:
Over ruim 2 weken doen we dit allemaal gezamenlijk online...
Banden kunnen wel lek.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:28 schreef Skwish het volgende:
Wat ik begrijp uit de streams:
banden kunnen niet lek worden geschoten?
auto's kunnen niet ondersteboven liggen?
bij een erg harde crash explodeert de auto?
Heb je dat nu nog niet gedaan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
Nog wel even de FOK! crew op social club joinen.
gta san andreas was ook prima en die kon ook niet onlinequote:
Nope, nog niet!quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je dat nu nog niet gedaan?
Geen idee. Dacht dat laatst Xbox iets meer de overhand had. Ik zit in ieder geval op de PS3quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Nope, nog niet!
Zijn er meer PS of Xbox FOK!kers?
Ja ik. ps3.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Nope, nog niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Saturn is maar ¤47,-
http://www.saturn.nl/mcs/(...)8402.html?langId=-11
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:32 schreef rickyszz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Saturn is maar ¤47,-
http://www.saturn.nl/mcs/(...)8402.html?langId=-11quote:Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af.![]()
PS3 hierquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Nope, nog niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |