GTA is juist chill op de bank met een biertje en een jointjequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, dat zou genetisch niet mogelijk zijn (denk ik)
Liefst wacht ik gewoon op de PC versie, maar dat zal nog wel even gaan duren, if at all.
4 heb ik gezien, dan komen ze met kabels naar beneden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:07 schreef n8n het volgende:
[..]
nu nog niet meer dan 3 sterren gezien, zelfs niet als je met een vliegtuig over controlled airspace vliegt, 9/11 bestaat niet in gta
nee manquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Ironisch het volgende:
zitten er trouwens ook kinderen in de game of niet?
nou ik zag laatst op een stream iemand wel ver uit zijn auto geflikkerd worden hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Row-1 het volgende:
Volgens mij kun je ook niet meer door je voorruit heen vliegen bij een zware klap, ook wel jammer.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Ironisch het volgende:
zitten er trouwens ook kinderen in de game of niet?
nog geen achterzijkant-tikkie gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Bij 3 sterren rammen ze je ook gewoon snoeihard van achteren.
ben ik juist blij mee man, was zo irritant altijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Row-1 het volgende:
Volgens mij kun je ook niet meer door je voorruit heen vliegen bij een zware klap, ook wel jammer.
Kijk je de stream wel? Daarnet nog man.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef n8n het volgende:
[..]
nog geen achterzijkant-tikkie gezien
hoeft ook niet van mij eerlijk gezegd, maar in skyrim bijvoorbeeld zaten wel kinderenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..].. Dat is iets dat te nimmer voor zal komen.
ik kijk nog maar staat op de achtergrondquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk je de stream wel? Daarnet nog man.
1e postquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Goedemorgen.
Zo te lezen is er weer een stream.
Link bitte.
best raar dat als het historische setting heeft dat kinderen wel dood kunnenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Ironisch het volgende:
[..]
hoeft ook niet van mij eerlijk gezegd, maar in skyrim bijvoorbeeld zaten wel kinderen
Kan wel, gister gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Row-1 het volgende:
maar die kan je ook niet verwonden, er is maar 1 spel in de geschiedenis geweest (AAA titel iig) waarbij dat kon, en die kregen toch een shitload aan gezeik over hun heen en moesten ze dat eruit patchen,quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Ironisch het volgende:
[..]
hoeft ook niet van mij eerlijk gezegd, maar in skyrim bijvoorbeeld zaten wel kinderen
niet gelijk zo opgefuckt worden jullie is gewoon een vraagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |