Ach, ach, daar is ie weer hoor. Was het fijn ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mijn god wat ben jij een aansteller zeg... Of ben je 11 ofzo? Dan snap ik het.
Ja, rare gewaarwording is dat zeg. Heb ik alleen met gta releases valt me op. Ach, voorpret is altijd nice.quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mooi toch dat je weer als een jochie van 11 kan voelen die zit te wachten op een game![]()
Denk zelf ook wel stiekem een paar keer op een dag 'nog maar X dagen' en ben je toch ook al 22![]()
https://twitter.com/search?q=gta%205%20stream%20&src=typdquote:Op zaterdag 14 september 2013 08:50 schreef Poffert het volgende:
Morguh, alweer streampjes in deze vroege ochtend?
12game heeft mijn Forza 4 preorder 1 dag voor ie uit kwam vern.. ik kreeg een mailtje "sorry, we hebben geen voorraad"quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:55 schreef Morgen- het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------
mensen zonder preorder: http://12game.com
-----------------------------------------------------------------------------------------
Als het zo simpel was had ik het niet gevraagd natuurlijk. Kan niets vinden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=gta%205%20stream%20&src=typd
srryquote:Op zaterdag 14 september 2013 08:59 schreef Poffert het volgende:
[..]
Als het zo simpel was had ik het niet gevraagd natuurlijk. Kan niets vinden.
net geeindigdquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:01 schreef Poffert het volgende:
[..]
Wacht ik vond er wel eentje, dankje.![]()
Even googlen leert mij dat dat niet echt een fijne partij is...quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:55 schreef Morgen- het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Neehoor, hij eindigt wanneer de streamer er zat van is, die tijdsbalk moet je helemaal niet op letten geloof ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:06 schreef Morgen- het volgende:
[..]
dus.. hij eindigt bij 1:13:nogwat...
oke, nou veel kijkplezier danquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:07 schreef Poffert het volgende:
[..]
Neehoor, hij eindigt wanneer de streamer er zat van is, die tijdsbalk moet je helemaal niet op letten geloof ik.
Heb jij aandelen van die winkel ofzo?quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:55 schreef Morgen- het volgende:
Het zit hem diep. KLB / GTA V autistenquote:Op zaterdag 14 september 2013 08:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ach, ach, daar is ie weer hoor. Was het fijn ?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Deze video is privé.
Het spijt ons.
Wat is dit dan?
quote:privé
bijv.naamw.
Uitspraak: [priˈve]
als persoon, niet in een functie of rol
Voorbeelden: `In haar werk is ze altijd koel en kortaf, maar privé is het een hele leuke meid.`,
`privéleven`
Synoniem: persoonlijk
Schijtoudersquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:33 schreef Koopsie het volgende:
Shit.. Mijn ouders zijn Di 26j getrouwd en willen uit eten en wat leuks doen:(
Zorg voor een (v)echtscheiding voor die dag!!! Geen gezeur meer, alleen maar GTA speciaal voor jou die dagquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:33 schreef Koopsie het volgende:
Jongen, 26 jaar geld niet, hadden ze vorig jaar maar moeten feesten. deze grap ging bij mij niet op. Jij hebt je 4 jarig jubileum wachten op GTA V die dag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:33 schreef Koopsie het volgende:
nodig je je ouders uit om te kijken hoe jij GTA V speelt lijkt mij heel leuk voor jouquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:33 schreef Koopsie het volgende:
MMquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:42 schreef davedavy het volgende:
Sjezus, Bol.com, uitverkocht, Wehkamp, uitverkocht, 4Launch, uitverkocht, Gamemania, uitverkocht. Waar hebben ze hem wel nog
Waarom niet gepreordered dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:42 schreef davedavy het volgende:
Sjezus, Bol.com, uitverkocht, Wehkamp, uitverkocht, 4Launch, uitverkocht, Gamemania, uitverkocht. Waar hebben ze hem wel nog
Omdat ik pas vandaag een PS3 heb gekocht voor GTA V.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Waarom niet gepreordered dan?
Was die ook niet uitverkocht? Bart Smit heeft hem ook nog, ¤55 totaal incl. atomic blimp en 5 euro cadeaubon.quote:
Volgens mij niet.. iedergeval hier niet in enschedequote:Op zaterdag 14 september 2013 09:46 schreef davedavy het volgende:
[..]
Was die ook niet uitverkocht? Bart Smit heeft hem ook nog, ¤55 totaal incl. atomic blimp en 5 euro cadeaubon.
Mijn ps3 komt ook pas dinsdagquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Omdat ik pas vandaag een PS3 heb gekocht voor GTA V.
Online MediaMarkt is wel uitverkocht, weet niet hoe het met Nachtverkoop zit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:47 schreef XethaX het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. iedergeval hier niet in enschede
Hij de volgende keer ook denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Damn zagen jullie dat net op die stream?
Zo'n vrouw werd beroofd, hij killed die robber, pakt het geld. 2000 erbij.
Maar die ballenwasser geeft het terug en krijgt een 200 fee van die vrouw. Ik was afgetaaid met die 2k.
Ja maar hij doet helaas missiesquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:53 schreef XethaX het volgende:
http://www.dailymotion.com/GameCreds#video=x14oo1p
speelt veel te netjes auto's parkeren enzo..
klopt wel maar wel een goeie streamquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja maar hij doet helaas missies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |