Waren dat nu werkende oogstmachines ofzo op die akker?quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eerlijk is eerlijk. De map is fucking huge, en de auto's gaan razendsnel. NIks te klagen.
wat om half 3quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch net ook maar even de deur uitgegaan om GTA op te halen.
It took around 25 minutes in 'real-life' time...quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eerlijk is eerlijk. De map is fucking huge, en de auto's gaan razendsnel. NIks te klagen.
Thanks, kun je ook wat laten zien van 't rijden/schieten? Ben wel benieuwd hoe 't zit met framerate drops enzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 03:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://new.livestream.com/accounts/5411536/events/2398708
Zal 't zo laten zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 03:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Thanks, kun je ook wat laten zien van 't rijden/schieten? Ben wel benieuwd hoe 't zit met framerate drops enzo.
Echt hé.quote:Op zaterdag 14 september 2013 03:17 schreef Panzermaus het volgende:
Dacht al.Maar wel vet die haaien, ben benieuwd hoe agressief ze zijn. Zou mooi zijn om in GTA Online een beetje mee te dollen, Shark Survival ofzo.
Wie het langst levend in het water blijft wint.
Hij is sowieso niet bijster goed. Zodra het lichter wordt dan gaat de kwaliteit wel iets omhoog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 03:47 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Die stream is enorm pixelachtig, kan ik daar zelf wat aan doen ?
Oh, doet hij weer mee, mijn held?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:18 schreef YazooW het volgende:
Handig, GTA V bestellen op bol.com om er vervolgens pas NA de bestelling achter te komen dat hij daar uitverkocht is...
Weet iemand toevallig wanneer bol.com nieuwe krijgt?
Ik denk dat je rond oktober vast wel een versie kan kopen in de winkel, zonder te reserverenquote:Op zaterdag 14 september 2013 07:26 schreef kristalhelder het volgende:
Ik heb niet ge pre-ordered. Zou ik het spel de dag na de release alsnog kunnen kopen in een winkel?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:32 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Ik denk dat je rond oktober vast wel een versie kan kopen in de winkel, zonder te reserveren
Welke versie...ps3 versie is er genoeg. Xbox 360 zijn er wat problemen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:26 schreef kristalhelder het volgende:
Ik heb niet ge pre-ordered. Zou ik het spel de dag na de release alsnog kunnen kopen in een winkel?
PS3 versiequote:Op zaterdag 14 september 2013 07:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Welke versie...ps3 versie is er genoeg. Xbox 360 zijn er wat problemen.
Ik weet natuurlijk niet waar je um wilt gaan halen, maar ik denk dat er nog wel een paar exemplaren zullen rondzweven in de winkelsquote:
Jij was toch 35? Die game heeft je goed te pakkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 06:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
Verdomme maar 5 uur geslapen ofzo. Net wakker. Ik blijf malen over die streams. Ik wil niet kijkenvanmiddag vanaf 13:00 komt bezoek ivm verjaardag. Leuk, maar ik praat nu alleen maar vloeiend GTAV. Thanks Rockstar
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 14 september 2013 07:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet waar je um wilt gaan halen, maar ik denk dat er nog wel een paar exemplaren zullen rondzweven in de winkels
I know, i'm doomed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:41 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Jij was toch 35? Die game heeft je goed te pakken![]()
(No offense)
Bij Bart Smit hebben ze iig nog de collecters editie, kreeg gister 3 mailtjes van ze dat ze die nog hebben. Dus ik denk dat ze de gewone ook nog wel hebben, maar ik zou er niet te lang mee wachten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:23 schreef YazooW het volgende:
Oktober...
Waar zijn ze nog wel beschikbaar? Bart smit ofzo?
Mooi toch dat je weer als een jochie van 11 kan voelen die zit te wachten op een gamequote:
Witte xbox?quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:46 schreef byah het volgende:
Heb een beetje het gevoel dat mijn Xbox GTA niet goed trekt, veel meer framedrops dan ik op streams zie. Wat zou dat kunnen zijn, de HDD?
Of koeling... Zelf had mijn 360 het ook al wat moeilijker met rdr. Ik kijk het dus zelf ook ff aan en anders een slim op de kop tikken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:46 schreef byah het volgende:
Heb een beetje het gevoel dat mijn Xbox GTA niet goed trekt, veel meer framedrops dan ik op streams zie. Wat zou dat kunnen zijn, de HDD?
Mijn god wat ben jij een aansteller zeg... Of ben je 11 ofzo? Dan snap ik het.quote:Op zaterdag 14 september 2013 06:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
Verdomme maar 5 uur geslapen ofzo. Net wakker. Ik blijf malen over die streams. Ik wil niet kijkenvanmiddag vanaf 13:00 komt bezoek ivm verjaardag. Leuk, maar ik praat nu alleen maar vloeiend GTAV. Thanks Rockstar
Nee 250gb S versie uit 2010 zag ik net, ga het nu eens op een USb installeren, anders wordt het een nieuwe Xbox ben ik bangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |