Waar staat de taal van je PS3 op ???quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet hem eerst in het Engels krijgen.
Yep! Woestijn is te zien op de maps. Lijkt me echt tof om wanneer je eenmaal kunt freeroamen, gewoon een motor te pakken en de countryside in te gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:37 schreef Ironisch het volgende:
Ik zou wel eens wat meer dingen van buiten de stad willen zien, de bossen en platteland enzo. Bergjes. Woestijn. Zit er een woestijn in?
Engels, maar toen je de taal van GTA kon kiezen drukte ik per ongeluk op Pools. Ik moet alleen even uitvinden wat 'taal' in het Pools is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waar staat de taal van je PS3 op ???
Zal ook wel inderdaad. Het ergste aan GTA IV vond ik dat je zo opgesloten zat op een of andere manier. Bij GTA V hoop ik echt weer het gevoel te krijgen dat je overal heen kan. Vrijheid dus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GTA SA had de draw distance van een autistische kikker, dan lijkt alles groter. De map is massive.
[..]
Ik zie het.
Koos je die taal bij de installatie, of daarna?quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Engels, maar toen je de taal van GTA kon kiezen drukte ik per ongeluk op Pools. Ik moet alleen even uitvinden wat 'taal' in het Pools is.
Vrijheid schijnt als ik het mag geloven inderdaad weer het geval te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:41 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Zal ook wel inderdaad. Het ergste aan GTA IV vond ik dat je zo opgesloten zat op een of andere manier. Bij GTA V hoop ik echt weer het gevoel te krijgen dat je overal heen kan. Vrijheid dus.
Dat inderdaad, leuk radiostation opzetten en gassen maar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep! Woestijn is te zien op de maps. Lijkt me echt tof om wanneer je eenmaal kunt freeroamen, gewoon een motor te pakken en de countryside in te gaan.Geen instant wanted levels of afgesloten gebieden.
Installatie van GTA inderdaad. Ik denk eerst unistallen zeker.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Koos je die taal bij de installatie, of daarna?
[..]
Vrijheid schijnt als ik het mag geloven inderdaad weer het geval te zijn.
Ja en ze na afloop vermoorden zodat het je niks kost.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gingen jullie bij GTAIV ook altijd naar de hoeren?
Daarna altijd de hoer neerschieten om jouw geld terug te krijgen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:42 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gingen jullie bij GTAIV ook altijd naar de hoeren?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:43 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja en ze na afloop vermoorden zodat het je niks kost.
Geen toeval, ik deed dat ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:43 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Daarna altijd de hoer neerschieten om jouw geld terug te krijgen.
tal <<< volgens googlequote:Op zaterdag 14 september 2013 00:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Engels, maar toen je de taal van GTA kon kiezen drukte ik per ongeluk op Pools. Ik moet alleen even uitvinden wat 'taal' in het Pools is.
Zou nog 1x even goed kijken, maar anders reinstallen. Duurt niet heel lang.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Installatie van GTA inderdaad. Ik denk eerst unistallen zeker.
Was op de map zo ook wel zichtbaar, geen stream voor nodig. Maar daar kom je dus hikers en andere ongein tegen, dat valt niet te zien op zo'n streampje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:44 schreef Zipportal het volgende:
Alles buiten de stad is best saai. Er zijn woestijn plaatsjes, vliegveld, gevangenis. Maar had graag een kleinere stad gezien.
Dat heb vanmiddag wel weer gezien in die streams.
Da's juist positief, imo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:44 schreef Zipportal het volgende:
Alles buiten de stad is best saai. Er zijn woestijn plaatsjes, vliegveld, gevangenis. Maar had graag een kleinere stad erbij gezien.
Dat heb vanmiddag wel weer gezien in die streams.
Of językquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Hikers heb ik gezien plus mensen die auto-pech hadden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was op de map zo ook wel zichtbaar, geen stream voor nodig. Maar daar kom je dus hikers en andere ongein tegen, dat valt niet te zien op zo'n streampje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |