Potverdikkie, ik de miste al de briljante tekst uit de OP.quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Op de Nederlandse staat niet zoveel, maar met de Amerikaanse heb je de komende maanden wel wat te kijken denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb jij de Amerikaanse of NL'se versie?
Tof, ik las laatst iets van Dyon, moet ik daarvoor iets doen? Heb net een account aangemaakt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Op de Nederlandse staat niet zoveel, maar met de Amerikaanse heb je de komende maanden wel wat te kijken denk ik.
Kijk je op de pc/laptop?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof, ik las laatst iets van Dyon, moet ik daarvoor iets doen? Heb net een account aangemaakt.
thanks! Waarde van Netflix net vertienvoudigdquote:
Of tunlr.net of unblock-usquote:
Na 15 min is me filmpje klaar ,, GRATIESSSquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef Sands het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het daarmee voordat je kan kijken?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:26 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Na 15 min is me filmpje klaar ,, GRATIESSS
Iedereen download (behalve wyccie), en het ging me meer om hetquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
O Sands, nou moet je niet zo gaan irriteren. Jij download ook... Jij bent alleen al een stapje verder dat je geen torrents meer gebruikt en dus iets sneller download
quote:
Ik krijg wel vaak te horen dat ik "speciaal" benquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon wat apart... Jij toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |