SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lindgren.
PSN: DePresident_
Ja, dit is nou dé Yoko Onoquote:
Kleine winsten zijn alles nu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu 3.6k op 1 account en ik heb wel wat spelers gekocht maar handelen gaat me nog niet zo makkelijk af.
Dan heb je nog steeds veeeeeeeeeeeel meer dan 99% van de mensenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:08 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Voor de rest echt helemaal niks
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:10 schreef DutchSL het volgende:
Hij is geen LW maar CAM![]()
![]()
[ afbeelding ]
Godverquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:10 schreef DutchSL het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
kut ventquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:08 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Voor de rest echt helemaal niks
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:10 schreef DutchSL het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Maak je toch geen winst op voorlopig? Zie ze allemaal voor die prijs gaan (of minder)quote:
Nice jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel handig, i.p.v. dezelfde kaart telkens naast elkaar te zetten gewoon 1x met een nummering erop.
Alles verkopen, want paar dagen voor de release zal alles vast wel iets goedkoper zijn en dan terug kopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Hoe bepalen jullie of je een speler direct verkoopt of bewaart tot de release? Heb Pisano in mijn club en twijfel of ik em moet verkopen of bewaren
Daar hangen veel keuzes van af.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Hoe bepalen jullie of je een speler direct verkoopt of bewaart tot de release? Heb Pisano in mijn club en twijfel of ik em moet verkopen of bewaren
Spelers die echt duur gaan worden kun je beter bewaren tot er meer coins in de economie zitten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Nounkeu en trochowski, verkopen of houden?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Spelers die echt duur gaan worden kun je beter bewaren tot er meer coins in de economie zitten.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
Dayro Moreno gaat gewoon voor 350c.![]()
Aan mij gevenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nounkeu en trochowski, verkopen of houden?
Kouyate kocht ik vorig jaar 2x voor iets onder de 20k in het begin, een week later was hij al 80k.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nounkeu en trochowski, verkopen of houden?
En waar speelt hijquote:
Ik hoor het al, ik ga echt goede silvers gewoon bewaren in mn clubquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kouyate kocht ik vorig jaar 2x voor iets onder de 20k in het begin, een week later was hij al 80k.
Nounkeu is toch wel een beetje de nieuwe Kouyate (iets minder groot/sterk though).
Hij verft het dat zie je duidelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit zo'n mooie glans op een ginger gezien.
Nou Dre toch maar eens je moeders shampoo gebruiken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit zo'n mooie glans op een ginger gezien.
er is dus niks veranderd?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:22 schreef wieisboos het volgende:
Weet niet of dit al bekend was hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij vroeg je toch af waarom de volgorde van je spelers niet klopte? De spelers die je niet kunt verkopen worden helemaal achteraan gezet. Vandaar dat je na je laatste bronzes weer je gouden, zilveren en bronzes krijgt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kouyate kocht ik vorig jaar 2x voor iets onder de 20k in het begin, een week later was hij al 80k.
Nounkeu is toch wel een beetje de nieuwe Kouyate (iets minder groot/sterk though).
Kouyate speelde in een mega populaire silverleague..Nounkeu zeker niet. Gaat heeeeeeeeeeeeeeeel veel schelen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:30 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met je starterpack spelers die je niet kan verhandelen? Gewoon discarden?
Nice, voor niks zitten janken dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Maver24 het volgende:
niks veranderd aan de chemie dus ?, dat zou echt uber zijn
bewarenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:32 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Ik heb spelers waar ik toch niet mee ga spelen, wat moet ik er dan mee
Ik heb Pelle net gekocht.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:33 schreef TheFastOne het volgende:
Vriend van me heeft Kompany uit z'n pack
tik em aan ouwequote:
quote:
De heren hier zijn al lekker bezigquote:
kan je er meer regelen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:36 schreef Ozz-03 het volgende:
Hij is nu aan het installeren, spannund!
godver jaloersquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:36 schreef Ozz-03 het volgende:
cool thxquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:37 schreef wonton het volgende:
[..]
US aanbod op je ps3
http://tunlr.net/get-started/get-started-with-playstation-3/
Hij wint altijd in Noord Amerika.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gesinkie ook weer eens gewonnen
Yup. Jammer dat ze daar geen Tour de France rijdenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij wint altijd in Noord Amerika.
Geen pacehoeren in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Begin van mijn bazensquad
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zal ik je wat pics sturen via dm? Van ingame auto's?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen pacehoeren in ieder geval.
[ afbeelding ]
Nee man, ben nog aan het wachten op Rachid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij al een oplossing voor je security question?
Resetten via console helpt bij mij ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee man, ben nog aan het wachten op Rachid.
Nee inderdaad, heb ik al 3x geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Resetten via console helpt bij mij ook niet
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Is de nationaliteiten link nou gewoon 1,5?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Maver24 het volgende:
niks veranderd aan de chemie dus ?, dat zou echt uber zijn
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, voor niks zitten janken dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat om Mboyo (linkerspits) dus
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij al een oplossing voor je security question?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had deze speler nog niet gezien totdat ik hem tegenkwam.. wat een stats voor een bronze CB.http://www.futhead.com/14/players/8782/joackim-j%C3%B8rgensen/ Ik zag ook een Noorse LB met 89 pace en 71 dribbling. En ik kocht Brown (die 4* skiller uit de MLS) voor 300c.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Goedkoopste Hazard voor 465k als hij dat toch eens zal blijven
daar stond volgens mij eerst positiequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik klik constant 'chemistry style' aan als ik een speler wil zoeken.
Hahahah heb ik ook.. echt kutquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik klik constant 'chemistry style' aan als ik een speler wil zoeken.
thxquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)df5-11cd3ffff186.mp4
vi
Je hebt gelijk ja, stom...het is dus toch gecompliceerder. Wel fijn dat het iig 9 chem is, dus met loyalty OF managerbonus zit je dan al aan 10 chem.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Goedkoopste Hazard voor 465k als hij dat toch eens zal blijven
Dacht ik ook ja..heb al heel vaak verkeerd geklikt hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:52 schreef Thorb het volgende:
search en reset omgewisseld of ligt het aan mij
Nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:52 schreef Thorb het volgende:
search en reset omgewisseld of ligt het aan mij
Zonde..die zal wel populair worden. Een kopie van Het Braziliaanse uit tenue zo te zien? Of iets wat erop lijkt..quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:52 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste item dat verkocht gaat worden![]()
![]()
Stuur eens een DM hoe je er aan bent gekomenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:36 schreef Ozz-03 het volgende:
Wij hebben exclusieve toegang verkregen héquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:53 schreef Jongentje. het volgende:
Wat is dit, de 15e gaat de web app toch pas open?
Pulido zeker.. heb ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:54 schreef Fuszy het volgende:
6 packs en aids. Alleen een mexicaanse silver met 88 pace ofzo
Ja ik had er wat gekregen van EA vanwege mijn Youtube kanaalquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wij hebben exclusieve toegang verkregen hé
Australië toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Lol wtf Hersi zit er weer in. Dat ie nog speelt joh
ik las c1000quote:
Nee serieus, hoe kan dit? Wil ook handelen!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wij hebben exclusieve toegang verkregen hé
Gewoon inloggen op de webapp..dat is alles.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Nee serieus, hoe kan dit? Wil ook handelen!
is moeilijk hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon inloggen op de webapp..dat is alles.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef wieisboos het volgende:
Spelers kunnen zelfs 10 chem halen zonder loyalty/manager, als ze maar genoeg links hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DM naar maar naar degenen die als eerste toegang verkregen: GJE en/of Marciequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Nee serieus, hoe kan dit? Wil ook handelen!
Ja, heel veel.. oa duarte en Villa(nog steeds LW)quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:59 schreef Maver24 het volgende:
zijn er al spelers gevonden die andere posities/stats hebben dan diegene die nu op futhead.com staan ?
Vicente Sanchez is CAMquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:59 schreef Maver24 het volgende:
zijn er al spelers gevonden die andere posities/stats hebben dan diegene die nu op futhead.com staan ?
neequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:59 schreef Maver24 het volgende:
zijn er al spelers gevonden die andere posities/stats hebben dan diegene die nu op futhead.com staan zoals Duarte en Bakkali ?
flash pluging uitschakelenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef poker4lifee het volgende:
hoe kon je nou ook alweer scrollen in chrome?
Ben Yedder is CFquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:59 schreef Maver24 het volgende:
zijn er al spelers gevonden die andere posities/stats hebben dan diegene die nu op futhead.com staan zoals Duarte en Bakkali ?
Jammer, geweldige RW zou dat zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Douglas Costa is een CAM ipv RW, daar gaat een leuke driehoek met hem en Bernard in 4231 2
er staat er een voor onder de 20kquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die wordt echt achterlijk duur
Als ik de coins had had ik m gekocht.. Die wordt echt achterlijk duurquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
er staat er een voor onder de 20k
Echt bizar hoe je dit nu al kan hebben. Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef gazhims3lv het volgende:
Quintero 3k, Martinez 5k, Markovic 5,3k, Ilsinho 2k, Rest uit packs, op ander account nog Osman voor 1k en Joao Moutinho uit pakje
Marcie is er niet meerquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
DM naar maar naar degenen die als eerste toegang verkregen: GJE en/of Marcie
Niks zeggen ozz! Dat mocht ik ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:04 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik ga niet spoilen, alleen laten weten dat de eerste missie fucking vet is!
hmm k thxquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
flash pluging uitschakelen
//plugins ofzo
Hoe bedoel je wie ben ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt bizar hoe je dit nu al kan hebben. Wie ben jij eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wie ben ik.. Ik ben een ultimate team speler die wel eens in dit topic reageert en veel fifa speelt. Vooral ultimate team dan.. Sinds vorig weekend heb ik ongelooflijk veel geluk met traden en haal ik bargain na bargain.. (MOTM Neuer voor 790k en TOTS Bale voor 1m) Daarnaast werk ik voor een gamesite en schrijf ik berichten en reviews en af en toe een perstrip.. komende donderdag ben ik uitgenodigd voor een toernooi FIFA 14 door EA
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Twee spelers verkocht.Allebei met verlies.
ik ga even kijken of ik er een goedkoop kan oppikkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als ik de coins had had ik m gekocht.. Die wordt echt achterlijk duur
Waarschijnlijk krijg ik de game mee, dat was tenminste vorig jaar zo bij diegene die toen heengingquote:
Heeft Casta nog med/high?quote:
Volgens Futhead wel ja, ik weet niet hoe ik dat verder op de webapp kan zien?quote:
would be nicequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik de game mee, dat was tenminste vorig jaar zo bij diegene die toen heenging![]()
Fuck, ik dacht dat WR en skills dit jaar zichtbaar zouden zijn in de webapp bioquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Volgens Futhead wel ja, ik weet niet hoe ik dat verder op de webapp kan zien?
Nopequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fuck, ik dacht dat WR en skills dit jaar zichtbaar zouden zijn in de webapp bio
Ik zag je hier bijna nooit posten, daarom vroeg ik het. En dan had je vast veel coins in de vorige FUT?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoe bedoel je wie ben ik.. Ik ben een ultimate team speler die wel eens in dit topic reageert en veel fifa speelt. Vooral ultimate team dan.. Sinds vorig weekend heb ik ongelooflijk veel geluk met traden en haal ik bargain na bargain.. (MOTM Neuer voor 790k en TOTS Bale voor 1m) Daarnaast werk ik voor een gamesite en schrijf ik berichten en reviews en af en toe een perstrip.. komende donderdag ben ik uitgenodigd voor een toernooi FIFA 14 door EA
nl elftal allesquote:
Ja lam hè, ik zocht m ook al maar kon m niet vinden. Toen even op futhead opgezocht en bleek ie 75 rated te zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO
Eerste aankoop is binnen
Ruiter moet je hebbenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja lam hè, ik zocht m ook al maar kon m niet vinden. Toen even op futhead opgezocht en bleek ie 75 rated te zijn
vandermer 2.0quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO
Eerste aankoop is binnen
Montero zou ik bewaren.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef Djeetje het volgende:
Montero (sporting) en Cavanda bewaren of verkopen ?
Valt mee, tot de laatste maand 1m en door goed traden geeindigd met 3,3mquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag je hier bijna nooit posten, daarom vroeg ik het. En dan had je vast veel coins in de vorige FUT?
Dit was mijn eerste:quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
SMLENO
Eerste aankoop is binnen
Veel meer als hij het goed blijft doenquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Gaat wel minimaal naar de 8/9 denk ik.
eerder online obviouslyquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:13 schreef _NZT_ het volgende:
Kan je al handelen via web app? Kon toch pas vanaf 15 september?
Goede zaak.quote:
Nope, kan al.. volledige capaciteit vanaf 15 september, denk dat ze dit doen omdat anders iedereen in een keer op de webapp gaat en dan gaat die down. Voor de eerste keer dat die stabiel loopt ook op het beginquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:13 schreef _NZT_ het volgende:
Kan je al handelen via web app? Kon toch pas vanaf 15 september?
Kans op een IF zit er ook wel in aangezien hij aan de lopende band blijft scoren. Benieuwd of dat meteen een gold wordt, of zoals in deze FIFA eerst weer een silver IF.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Veel meer als hij het goed blijft doen
Kreeg ie een koek?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:15 schreef wieisboos het volgende:
Wtf ik ken die verslaggevervroeger mee op vakantie geweest. Wist dat hij iets bij powned deed maar hij heeft kennelijk een promotie gehad
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste:
[ afbeelding ]
Like I fucking care. Eer dat ik Fifa heb gekocht zijn we weer een half jaar verder waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef Cubewood. het volgende:
Pelle was echt zwaar kut in die beta :p
nee een silver krijgt sowieso altijd eerst een silver IFquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:14 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Kans op een IF zit er ook wel in aangezien hij aan de lopende band blijft scoren. Benieuwd of dat meteen een gold wordt, of zoals in deze FIFA eerst weer een silver IF.
Neen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef Jongentje. het volgende:
Doet de web app het ook op de iPad?
Helaasch. Ik denk wel dat ie heerlijk speelt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee een silver krijgt sowieso altijd eerst een silver IF
Ja, best een hardequote:
Kouyate wordt discardwaarde zo te zien. Staan er echt al heel veel van op en ook echt heel goedkoopquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:18 schreef Lastpost het volgende:
Damn. Kouyate, Mangala en Insigne bij elkaar voor 2k. Moet toch winst op te behalen zijn hopelijk.
te weinig Riascosquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn begin team
ik denk dat het prima speelquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn begin team
dit loopquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn begin team
Moreno weer terugquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn begin team
Heb je Martinez al? Die wordt konkoduur.. silver Neymarquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn begin team
Heb hem nog niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:25 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Heb je Martinez al? Die wordt konkoduur.. silver Neymar
Zieke stats ja,.92 jumping, 188m en 80 strength. Wel jammer van die defending stats..nu je meer met tackles echt de bal af moet pakken is dat wellicht belangrijker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:28 schreef Djeetje het volgende:
Die levert je minimaal het twintigvoudige op na de release.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand ?
Die vraag had ik ook al ja...quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:26 schreef Reemi het volgende:
Weet iemand al of fifa points die je koopt in fifa 13 in de fifa 14 webapp werken?
Daarom zei ik het ook voor iemand hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die levert je minimaal het twintigvoudige op na de release.
Nee.quote:
Is gesteld op de twitter van EA.. Je hebt eenmalige transfer en ze komen nog met verdere instructiesquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bakkali staat er ook alleen maar voor 80-120k op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |