Dan is het goed dat je gestopt bent inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
gelukkig heb ik mij gerealiseerd waar ik mee bezig was. eigenlijk altijd had ik al het gevoel dat ik er klaar mee was, maar het jointje bleef een gewoonte. en nu ik er mee gestopt ben voel ik me 1000x beter
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens nuchter neuken.
check mij dan, nieuw "baantje" aka samenvatten van de studiestof die ik nu heb aka betaald studerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Onorgineel het volgende:
Heb wel 1 keer gehad dat blowen wel degelijk invloed had op m'n schoolresultaten ed, toen heb ik ook gewoon een halfjaar niet geblowd om alles weer goed bij te kunnen werken etc
jij moet trouwens mn liedje beoordelen.quote:
Ben je er trots op?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Studeur het volgende:
volgens mij is iedere jongen een klein beetje gay. je geniet toch ook van het aanraken van je eigen pik?
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
ook gewoon zo nasaal is goeiquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
haha
heerlijk is het toch?
dit is naar mijn mening de beste drug op feesten, als je pillen en speed al kent. geen vaagheid maar heerlijk losgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |