Gestopt met blowen is niet op z'n tijd, hequote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja al 3 weken nu.
en ik sta volledig achter mn besluit,
al zal een jointje op zn tijd nooit verdwijnen. als t maar niet elke dag is.
Als jij zin hebt zekerquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar wij gaan nog wel een keer blowen oke
gewoon helemaal stoppen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Gestopt met blowen is niet op z'n tijd, he [ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik bijna de hele zomervakantie ('savonds) geblowd heb, en nu weer de eerste schoolweek zonder moeite helemaal niet eigenlijk, ik beperk het altijd zonder problemen tot het weekend en zolang ik het op die manier kan blijven doen zie ik weinig probleem, op het moment dat ik er doordeweeks ook ernstig naar begin te verlangen ga ik overwegen om er maar helemaal mee te kappen
oke ik zou ook niet stoppen als mijn chick zou blowenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Op bed een blow roken en lachen en dan stoned neuken
Sowieso blow ik nooit overdag, heb dat 1 keer gedaan in de vakantie en ik haatte het gewoon hoe antisociaal en niet functioneel ik wasquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon helemaal stoppen.
je krijgt er een hoop voor terug, ik in ieder geval wel.
ik denk nu wat de neuk heb ik met mn leven gedaan toen ik elke dag blowde. heb mn leven gewoon op pauze gezet, letterlijk. en nu ben ik los en ga ik volledig los.
stiekem ben ik dan wel een klein beetje gay omdat jongens over het algemeen chiller zijn dan meisjes en ik mijn gedachten beter ermee kan delenquote:
Ditquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar een jongen heeft geen tieten
bij mij was het meestal ook alleen savonds, waardoor ik overdag tot 15:00 in bed lag en pas echt wakker was rond middernacht, en op dat moment stak ik weer een blow opquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Sowieso blow ik nooit overdag, heb dat 1 keer gedaan in de vakantie en ik haatte het gewoon hoe antisociaal en niet functioneel ik was
Jezus christus, lekker bezigquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
bij mij was het meestal ook alleen savonds, waardoor ik overdag tot 15:00 in bed lag en pas echt wakker was rond middernacht, en op dat moment stak ik weer een blow op
oplossing = jongen een kut en tieten en een mooi gezichtje gevenquote:
Stoned neuken lijkt mij best wel chillquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Op bed een blow roken en lachen en dan stoned neuken
Is het ook, alles is veel intenserquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Stoned neuken lijkt mij best wel chill
Ga eerst maar eens nuchter neukenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Stoned neuken lijkt mij best wel chill
Zet even een pruikje op en trek een rokje aan stuquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
oplossing = jongen een kut en tieten en een mooi gezichtje geven
in dat geval zou ik je doen
gelukkig heb ik mij gerealiseerd waar ik mee bezig was. eigenlijk altijd had ik al het gevoel dat ik er klaar mee was, maar het jointje bleef een gewoonte. en nu ik er mee gestopt ben voel ik me 1000x beterquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zet even een pruikje op en trek een rokje aan stu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |