abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2014 @ 13:18:25 #26
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_142002314
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:14 schreef JDx het volgende:
Hey mensen, vorig jaar door van alles en nog wat nooit aan toe gekomen om deze serie af te kijken, was het laatste seizoen het nog waard?
ik vond het een prima slotseizoen, vermakelijker dan de laatste seizoenen, vooral omdat het verhaal deze keer wat meer doorliep ipv case of the week gedoe
pi_142002371
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:18 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik vond het een prima slotseizoen, vermakelijker dan de laatste seizoenen, vooral omdat het verhaal deze keer wat meer doorliep ipv case of the week gedoe
Mooi, heb Grey's Anatomy season 5-9 voor m'n vriendin binnen gehaald, stuur haar binnenkort de slaapkamer in, kan ik rustig Burn Notice afkijken :P
  maandag 7 juli 2014 @ 13:26:26 #28
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_142002546
het is wel een korter seizoen he dus geef haar maar 1 seizoen greys anatomy mee :P
pi_142002871
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:26 schreef planethugo het volgende:
het is wel een korter seizoen he dus geef haar maar 1 seizoen greys anatomy mee :P
Ach daarna Entourage nog eens van voor naar achter :P
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:43:05 #30
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_142032371
Wordt dat Entourage nog beter dan?
Want ik heb ooit wel een aflevering of twee geprobeerd, maar ik vond er echt geen kut aan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 10 juli 2014 @ 20:59:41 #31
300718 Kenju
Say It!!??
pi_142150311
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 00:43 schreef shiznuts het volgende:
Wordt dat Entourage nog beter dan?
Want ik heb ooit wel een aflevering of twee geprobeerd, maar ik vond er echt geen kut aan.
Nee.

Ik hoorde iedereen erover en heb het ook geprobeerd, meerdere afleveringen, maar het blijft gewoon hetzelfde. Als je die eerste afleveringen niets vind, vind je derest ook niets.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 10 juli 2014 @ 22:14:13 #32
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_142153761
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 20:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Nee.

Ik hoorde iedereen erover en heb het ook geprobeerd, meerdere afleveringen, maar het blijft gewoon hetzelfde. Als je die eerste afleveringen niets vind, vind je derest ook niets.
Ah, okay, dan blijven we afgehaakt. Thanks. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_142167106
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ah, okay, dan blijven we afgehaakt. Thanks. :P
niet doen, seizoen 1 is wat rustiger maar daarna wordt het beter en beter. Je moet wel van het hele (chille) sfeertje houden maar ik vind het een briljante serie die ik in 1 ruk uit kan kijken
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:16:25 #34
300718 Kenju
Say It!!??
pi_142176400
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

niet doen, seizoen 1 is wat rustiger maar daarna wordt het beter en beter. Je moet wel van het hele (chille) sfeertje houden maar ik vind het een briljante serie die ik in 1 ruk uit kan kijken
Gekeken naar de omschrijving die hij geeft is het niet zomaar dat hij het een beetje saai vind. Hij vind er geen kut aan, terwijl het een grappige of op zijn minst toffe serie zou moeten zijn. En dat is het gewoon niet voor iedereen. Ik heb bijna een half seizoen gekeken, gewoon stug blijven doorkauwen, en ik vond er echt geen ene flikker aan. Shiznuts heeft volgens mij dus dezelfde ervaring als ik gehad. Die gaat het niet leuk vinden, ook niet als hij door blijft kijken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 11 juli 2014 @ 18:17:04 #35
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_142178241
Na een aflevering of twee begreep ik ook niet waarom men Breaking Bad zo'n hitserie vond. Was ik ook afgehaakt. Echter, toen beweerd werd dat het nog zou omslaan in epicness ben ik het nog eens gaan proberen toen de serie al z'n finale kende en toen meteen door alle afleveringen gewalst en dat was inderdaad wel episch. :P _O_

Maar als Entourage niet echt behoorlijk genoeg omslaat of 'grows on you', dan heeft het inderdaad niet heel veel zin denk ik. :@ Verder kom ik Kenju in zo'n beetje alle serietopics die ik volg tegen, dus gok dat 'ie wel kan inschatten of dat in lijn ligt met mijn kijkpatroon zeg maar (nou ja, JDx zie ik ook overal wel, daarom vroeg ik er ook naar, maar die vind ook dat je een Porsche geen 'auto' mag noemen omdat zo'n generic benaming te min zou zijn voor een Porsche en zelf vind ik Porsches vrij lelijk (uitzonderingen daargelaten, zoals de Carrera GT of 918 Spyder), dus dat wil ook niet alles zeggen :+ ).

Maar als het geen verplicht voer is, dan weet ik dat ik het pas hoef te kijken als ik me echt eens stierlijk verveel. ;)
  vrijdag 11 juli 2014 @ 21:06:37 #36
300718 Kenju
Say It!!??
pi_142183934
Verschil is echter dat Breaking Bad wel echt verandert. Van het donkere is in het begin helemaal niets te merken aangezien het nog opgebouwd moet worden. En sowieso is dat ook een veel diepgaandere serie. Aan Entourage is niets dieps en geen sprake van de opbouw van een doorlopende ontwikkeling van het verhaal en de characters in functie daarvan. Het is ook niet voor niets een sitcom.

Maar goed, misschien dat Entourage de uitzondering op de regel is en dat het na het eerste seizoen ontploft in epicness? Kan het me echter maar moeilijk voorstellen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_142202429
in die tijd dat je hier Entourage probeert af te kraken had je al 2 seizoenen ervan kunnen kijken en zelf kunnen oordelen :P

Boeiend ook, in een Burn Notice topic :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')