ik vond het een prima slotseizoen, vermakelijker dan de laatste seizoenen, vooral omdat het verhaal deze keer wat meer doorliep ipv case of the week gedoequote:Op zondag 6 juli 2014 15:14 schreef JDx het volgende:
Hey mensen, vorig jaar door van alles en nog wat nooit aan toe gekomen om deze serie af te kijken, was het laatste seizoen het nog waard?
Mooi, heb Grey's Anatomy season 5-9 voor m'n vriendin binnen gehaald, stuur haar binnenkort de slaapkamer in, kan ik rustig Burn Notice afkijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vond het een prima slotseizoen, vermakelijker dan de laatste seizoenen, vooral omdat het verhaal deze keer wat meer doorliep ipv case of the week gedoe
Ach daarna Entourage nog eens van voor naar achterquote:Op maandag 7 juli 2014 13:26 schreef planethugo het volgende:
het is wel een korter seizoen he dus geef haar maar 1 seizoen greys anatomy mee
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:43 schreef shiznuts het volgende:
Wordt dat Entourage nog beter dan?
Want ik heb ooit wel een aflevering of twee geprobeerd, maar ik vond er echt geen kut aan.
Ah, okay, dan blijven we afgehaakt. Thanks.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nee.
Ik hoorde iedereen erover en heb het ook geprobeerd, meerdere afleveringen, maar het blijft gewoon hetzelfde. Als je die eerste afleveringen niets vind, vind je derest ook niets.
niet doen, seizoen 1 is wat rustiger maar daarna wordt het beter en beter. Je moet wel van het hele (chille) sfeertje houden maar ik vind het een briljante serie die ik in 1 ruk uit kan kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, okay, dan blijven we afgehaakt. Thanks.
Gekeken naar de omschrijving die hij geeft is het niet zomaar dat hij het een beetje saai vind. Hij vind er geen kut aan, terwijl het een grappige of op zijn minst toffe serie zou moeten zijn. En dat is het gewoon niet voor iedereen. Ik heb bijna een half seizoen gekeken, gewoon stug blijven doorkauwen, en ik vond er echt geen ene flikker aan. Shiznuts heeft volgens mij dus dezelfde ervaring als ik gehad. Die gaat het niet leuk vinden, ook niet als hij door blijft kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
niet doen, seizoen 1 is wat rustiger maar daarna wordt het beter en beter. Je moet wel van het hele (chille) sfeertje houden maar ik vind het een briljante serie die ik in 1 ruk uit kan kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |