True.quote:Op maandag 16 september 2013 17:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon gezond boerenverstand. Als het normaal was dat een spiksplinternieuwe trein kampt met deuren die eraf vallen, accu's die spontaan ontbranden, bodemplaten die erafvallen en allerlei montagefouten dan had er geen trein meer gereden.
Mott McDonald's conclusie was zeer duidelijk: "The manufacturing quality of the trains is poor."
Zoiets jaquote:Op maandag 16 september 2013 16:50 schreef Peter het volgende:
Hup!
Dit:
[ afbeelding ]
Onder je trein klikken en alle problemen zijn opgelost!
gewoon een paar emmertjes uitgooien om te remmen. Werkte bij Ter Land, ter zee en in de lucht primaquote:Op maandag 16 september 2013 17:12 schreef KomtTijd... het volgende:
In die handleiding staat ook dat de machinist vóór iedere rit even de assen moet oliën om roestvorming tegen te gaan?En dat bij remmingen boven de 160 km/h eerst een remparachute gebruikt moet worden?
Misschien moeten ze maar gaan tobbedansen met die V250's, daar kijkt er ook niemand van op als er wat bodemplaten van de voertuigen afvallen.quote:Op maandag 16 september 2013 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gewoon een paar emmertjes uitgooien om te remmen. Werkte bij Ter Land, ter zee en in de lucht prima
Ach ja, dichtgegooid dan....quote:Op maandag 16 september 2013 16:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als het graf openligt, is het al gedolven, he.
Correct, een paar dagen later ofzo...quote:Maar als je dan toch heel hard wil rijden in de sneeuw, zeggen ze, kom je met die schuivers een stuk verder."
Eigenlijk zou je die voor de gein eens in ijzer moeten uitbrengenquote:Op maandag 16 september 2013 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan van ijzer.
Hahaha, da's geen sneeuwschuiver, maar een koeienvanger. Al zullen ze bij AnsaldoBlabla het verschil wel niet kennen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:50 schreef Peter het volgende:
Hup!
Dit:
[ afbeelding ]
Onder je trein klikken en alle problemen zijn opgelost!
"Ja maar sneeuw is toch ook grotendeels wit??"quote:Op maandag 16 september 2013 18:07 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Hahaha, da's geen sneeuwschuiver, maar een koeienvanger. Al zullen ze bij AnsaldoBlabla het verschil wel niet kennen.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 16 september 2013 16:44 schreef James1988 het volgende:
Correspondent Maarten Veeger was bij de persconferentie: "Ze kwamen met een Fyra-trein aanrijden hier op het terrein van AnsaldoBreda. Die heeft als nieuwigheidje extra sneeuwschuivers onder de trein.
In het weekend wel 8! minuten minder dan nu..quote:Op maandag 16 september 2013 18:46 schreef James1988 het volgende:
Joepie, ook in dienstregeling 2014 blijft de Excuus-Expresse nodeloos lang in Roosendaal bivakkeren. De stop in Rotterdam wordt wel wat verkort. En om de feestvreugde compleet te maken rijdt dat ding in het weekend volgens een iets andere dienstregeling dan doordeweeks.
Dat wordt gecompenseerd in Antwerpen en Rotterdam.quote:Op maandag 16 september 2013 18:55 schreef b2py het volgende:
[..]
In het weekend wel 8! minuten minder dan nu..
Daar is tenminste nog wat te belevenquote:Op maandag 16 september 2013 19:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat wordt gecompenseerd in Antwerpen en Rotterdam.
quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Mooie Luikse wafel scoren bij die uberdure vent op de 0'de verdieping
Vond ik persoonlijk de oude DRGL toch iets fijner. Dit is niet echt een verbetering.quote:Op maandag 16 september 2013 18:46 schreef James1988 het volgende:
Joepie, ook in dienstregeling 2014 blijft de Excuus-Expresse nodeloos lang in Roosendaal bivakkeren. De stop in Rotterdam wordt wel wat verkort. En om de feestvreugde compleet te maken rijdt dat ding in het weekend volgens een iets andere dienstregeling dan doordeweeks.
Gewoon een paardekop in zijn bed leggen, dan begrijpt ie het welquote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
AnsaldoTilburg wil de al bezorgde V250's niet naar Italië terugslepen. Had ook niet anders verwacht, omdat dit de volgende stap in het juridisch steekspel is
de Italianen begrijpen het heus wel, alleen ze doen vanwege het juridisch proces anders voorkomenquote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een paardekop in zijn bed leggen, dan begrijpt ie het wel
toch mooi dat er geen vragen mochten worden gesteldquote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef KnightSolaire het volgende:
We hebben beelden van de nieuwe Fyra!
... maar de verschillen komen niet in beeld.
Bron
Ach, sowieso wel bijzonder om weer eens een rijdende V250 te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |