abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131194364
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 13:19 schreef b2py het volgende:

[..]

Ben even benieuwd, op wat voor manier zou een brug voor een wisselstoring kunnen zorgen?
Waarom denk je dat ik "wisselstoring" tussen aanhalingstekens heb gezet? Ik meen mij van vorig jaar (of nog eerder) te herinneren dat er toen ook wisselstoring werd geroepen, terwijl het toen de brug was die net niet helemaal meer goed aansloot bij het dicht gaan en dus de seinen niet uit de stand stop gebracht konden worden.
Vandaar ook mijn vraag ;)

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:22 schreef _JdM_ het volgende:

[..]

Volgens Somda:

[..]

Ah, duidelijk, thanks!
pi_131194503
ik heb vorig jaar ook eens op de pimpel staan wachten in Deventer, bleek dat er in Apeldoorn door het voorlangs kruisende boemeltje een wissel opengereden was. Het is gewoon geen goed huwelijk, die twee :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131194626
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb vorig jaar ook eens op de pimpel staan wachten in Deventer, bleek dat er in Apeldoorn door het voorlangs kruisende boemeltje een wissel opengereden was. Het is gewoon geen goed huwelijk, die twee :P
Ze komen anders behoorlijk dicht bij elkaar tussen Apeldoorn en Apeldoorn Aansluiting :D
Bij twijfel: gebruik beton.
pi_131195131
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:27 schreef MTL het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik "wisselstoring" tussen aanhalingstekens heb gezet? Ik meen mij van vorig jaar (of nog eerder) te herinneren dat er toen ook wisselstoring werd geroepen, terwijl het toen de brug was die net niet helemaal meer goed aansloot bij het dicht gaan en dus de seinen niet uit de stand stop gebracht konden worden.
Vandaar ook mijn vraag ;)

[..]

Ah, duidelijk, thanks!
Duidelijk :)
  zondag 15 september 2013 @ 19:59:45 #155
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131208643
Vandaag in opdracht van NS Reizigers 2,5 uur op station Zwijndrecht gestaan om steekproefsgewijs een enquete af te nemen onder reizigers die moesten omreizen met de bus in verband met de geplande werkzaamheden. Gister is dit bij deze werkzaamheden ook 2,5 uur lang gedaan. Ook elders in het land zijn deze enquetes dit weekend uitgevoerd.

Was erg leuk, en hopelijk heeft NSR hier wat aan. Gaat de komende tijd vaker gebeuren, deze steekproeven dmv een enquete.

Mijn ervaring was dat de reizigers het erg goed geregeld vonden, de bussen reden af en aan. Volgens een NS-medewerker die op locatie was ter assistentie voor reizigers, zijn de regels: Ongeveer binnen 10 minuten na aankomst van de trein moeten die reizigers uit die trein in een bus zitten en vertrokken zijn.
Tijdens mijn werk daar was dat veelal ook het geval.
Grootste opmerkingen die je kreeg was dat de wachttijden op het station op aansluitende trein soms lang was. Helaas kan hier niet beter op ingespeeld worden. Een bus kan eenmaal niet harder, een trein kan eenmaal niet wachten.

Sinds 1 juli 2013 is officieel Traffic Control de uitvoerder in opdracht van NSR op de stations bij geplande werkzaamheden de afhandeling van bussen goed te laten verlopen. Traffic Control zorgt dat de bus efficiënt ingezet wordt, niet te lang en onnodig blijft staan, en assisteert reizigers om de juiste bus te vinden indien er meerdere bestemmingen zijn.
Voor juli 2013 deed Traffic Control dit ook al, maar was het nog proefmatig. Nu wordt in principe altijd Traffic Control ingezet.

Uit steekproeven van de afgelopen 2 maanden blijkt dat de afhandeling onder Traffic Control, en niet meer door NSR zelf, sterk is verbeterd.
Traffic Control wordt ook ingehuurd om bij evenementen pendelbussen af te handelen, en heeft hierdoor al een grote ervaring in dit werk.

Sinds een maandje is NSR steekproefsgewijs met enquetes bezig tijdens zulke werkzaamheden, om de ervaringen, meningen en verbeterpunten vanuit de reiziger te horen. NSR probeert de service tijdens werkzaamheden meer te verbeteren met deze resultaten, in samenwerking met Traffic Control en ProRail.
pi_131209893
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:59 schreef greavy het volgende:
Vandaag in opdracht van NS Reizigers 2,5 uur op station Zwijndrecht gestaan om steekproefsgewijs een enquete af te nemen onder reizigers die moesten omreizen met de bus in verband met de geplande werkzaamheden. Gister is dit bij deze werkzaamheden ook 2,5 uur lang gedaan. Ook elders in het land zijn deze enquetes dit weekend uitgevoerd.
Dat lijkt mij ook wel aardig werk voor een of twee dagen. Kun je je daarvoor opgeven?
  zondag 15 september 2013 @ 20:36:54 #157
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_131210680
Personeel wordt ingehuurd via een studenten uitzendbureau. Ik heb het voor een keer gedaan via een kennis die bij NS werkt. Ik zal even informeren welk studenten uitzendbureau zij hiervoor inhuren.
pi_131210811
Ik vind het in Maastricht en Sittard/Weert ook altijd erg goed geregeld als er bussen inplaats van treinen gaan.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 15 september 2013 @ 20:43:55 #159
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131211112
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:38 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik vind het in Maastricht en Sittard/Weert ook altijd erg goed geregeld als er bussen inplaats van treinen gaan.
daar zijn ze het dan ook wel gewend dat er een verstoring is of werkzaamheden zijn :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131212155
Lekker handig weer, solo VIRM-IV in de avonduren tussen Utrecht en Amsterdam..
  zondag 15 september 2013 @ 21:20:56 #161
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_131213468
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef b2py het volgende:
Lekker handig weer, solo VIRM-IV in de avonduren tussen Utrecht en Amsterdam..
Maar beste b2py, wat wilt u dan... Een rangeerder laten komen om een andere VIRM te laten bijplaatsen en zodoende zijn we dan gedwongen om de kaartjes met nog eens 0,1 procent duurder te laten worden. Want ja, we moeten wel 50 miljoen teruggeven aan onze suikeroompje Jeroen... Dus nou je bek houwe en lekker lichaamssappen uitwisselen in een knusse warme VIRM..

Groetjes de NS
pi_131214478
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef b2py het volgende:
Lekker handig weer, solo VIRM-IV in de avonduren tussen Utrecht en Amsterdam..
Vervelend als je je beseft dat er aardig wat VIRM <25% gevuld heen en weer kachelt tussen 's-Hertogenbosch en Hoensbroek..
  zondag 15 september 2013 @ 21:44:57 #163
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_131215534
Amf vandaag.


Quiz: van welk materieel is dit het interieur?


Dit is Plan U.


NS/NS Cargo/NSR 1637/1637/1837


766


Schroot-Bvk 270 7041


Quiz: het NS-nummer van deze loc?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_131216122
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Maar beste b2py, wat wilt u dan... Een rangeerder laten komen om een andere VIRM te laten bijplaatsen en zodoende zijn we dan gedwongen om de kaartjes met nog eens 0,1 procent duurder te laten worden. Want ja, we moeten wel 50 miljoen teruggeven aan onze suikeroompje Jeroen... Dus nou je bek houwe en lekker lichaamssappen uitwisselen in een knusse warme VIRM..

Groetjes de NS
Een zesje had niet misstaan.
  zondag 15 september 2013 @ 21:53:50 #165
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_131216282
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 21:52 schreef b2py het volgende:

[..]

Een zesje had niet misstaan.
Zesjescultuur. Dit land gaat naar de haaien.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_131216352
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef Duvel het volgende:
Amf vandaag.

[ afbeelding ]
Quiz: van welk materieel is dit het interieur?

[ afbeelding ]
Dit is Plan U.

[ afbeelding ]
NS/NS Cargo/NSR 1637/1637/1837

[ afbeelding ]
766

[ afbeelding ]
Schroot-Bvk 270 7041

[ afbeelding ]
Quiz: het NS-nummer van deze loc?
Laaste; ex NS 2275 en ex NMBS 7608.
pi_131216396
quote:
15s.gif Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zesjescultuur. Dit land gaat naar de haaien.
_O-
  Redactie Frontpage / Sport zondag 15 september 2013 @ 21:58:02 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131216700
quote:
15s.gif Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zesjescultuur. Dit land gaat naar de haaien.
daar heb je alleen de politici in Den Haag voor nodig om dat te bewerkstelligen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 15 september 2013 @ 22:11:34 #169
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131217889
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2013 21:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

daar heb je alleen de politici in Den Haag voor nodig om dat te bewerkstelligen
Het idee dat alles gemeten moet worden en je daarom een idiote administratie nodig hebt die van het werkelijke werk afleidt is misschien wel een veel groter probleem dan een zesjescultuur.
pi_131218409
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:11 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Het idee dat alles gemeten moet worden en je daarom een idiote administratie nodig hebt die van het werkelijke werk afleidt is misschien wel een veel groter probleem dan een zesjescultuur.
Diploma's moeten ze gewoon uitdelen!
pi_131220779
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef b2py het volgende:
Lekker handig weer, solo VIRM-IV in de avonduren tussen Utrecht en Amsterdam..
Dat is al bijna een hele week zo tussen Alkmaar en Amsterdam, de hele dag, dus ook in de spits. Mensen in Castricum passen er soms niet eens meer in.

Iets met defect materieel ofzo :r
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_131220870
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Dat is al bijna een hele week zo tussen Alkmaar en Amsterdam, de hele dag, dus ook in de spits. Mensen in Castricum passen er soms niet eens meer in.

Iets met defect materieel ofzo :r
Dat is niet waar, dat valt reuze mee in de spits.
pi_131227115
NS wil Fyra's weghebben

NS wil dat de fabrikant van de Fyra zo snel mogelijk 16 V250's komt ophalen die in de weg staan op een opstel- en werkterrein van NS in de Watergraafsmeer.

Een woordvoerder van NS zegt maandag dat er vrijdag een brief met die eis aan de Italiaanse fabrikant AnsaldoBreda de deur uit is gegaan. AnsaldoBreda heeft nog niet op de eis gereageerd.

NS zegt dat de Fyra's in de weg staan en dat het terrein nodig is voor andere treinen. De spoorwegen zegden eind augustus het contract voor de Fyra V250 op in verband met technische problemen.

''We hebben toen gezegd: deze treinen komen niet meer bij NS in commerciële dienst. Wat ons betreft brengt AnsaldoBreda ze terug naar de fabriek in Pistoia. Hoe eerder ze weg zijn, hoe liever.''

Bron en meer, nu.nl
pi_131227169
quote:
2s.gif Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef Duvel het volgende:
Amf vandaag.
[ afbeelding ]
766

Dat Beneluxding in Leuven ziet er beter uit :'(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_131227284
'Waarom zei ik afgelopen zaterdag nu weer iets over het uitlopen van werkzaamheden tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe', alsdus een dcm360 welke maar weer met de Fyra gaat zometeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')