quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
In Heilbronn rijdt de trein door de straat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de puzzel is zo lastig als je m zelf maakt. Aan de noordzijde van Zwolle zijn de minuten te winnen. Aan de westzijde creëer je wat extra rijtijdmargequote:Op zaterdag 14 september 2013 00:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Je moet in dat geval er ook voor zorgen dat je verderop in de dienstregeling niet alsnog voor de rode loopt. Als je richting Amersfoort te dicht achter de sprinter komt zal je gepland voor de rode komen en dat is verboden. Sprinter versnellen is lastig, hooguit door schrappen station of sneller materieel. Lastige puzzel hoor.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:32 schreef bork het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ja trein, deze komt uit Karlsruhe daar hebben ze het min- of meer uitgevonden (trein/tram), zou ook prachtig zijn voor Utrecht denk ik weleens maar ja.
In Zwickau hebben ze ook het Karlsruhe Model.
[ afbeelding ]
Ik was er begin juli als even per ongeluk. Maar deze keer gaat het WEL goed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga over 4 weken wer naar Wwa![]()
Oe nice, wij de 20e oktober om afscheid te nemen van Janquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga over 4 weken wer naar Wwa![]()
Ik heb nu contact met een oud-huisgenote van iemand waar ik helaas geen contact meer mee heb. Het wordt steentje springen om tenminste 1 directe link in leven te houdenquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:04 schreef bork het volgende:
[..]
Oe nice, wij de 20e oktober om afscheid te nemen van Jan
Dat zou bizar zijn, jr en ik hebben the missus gemist afgelopen zomer toen wij van Ulm naar Nürnberg gingen en zij van Utrecht naar München, we hadden 3 minuten, helaas verkeerde kant opgelopen, zij had ons nog gezien wij niet, pijnlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Baaso di tutti basi zou natuurlijk zijn dat ik bork min of meer toevallig ergens in PL tegenkom
quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr Bork I presume?
Ja daar heb je gelijk in kerel, maar je moet nu even aan de kant voor een Zugdurchfahrt op Czestochowa Stradom. Okee.
In het weekend is die excuus-benelux (Schaamlapexpresse) helemaal een ramp. Vanuit Antwerpen kan je met -13 in Roosendaal arriveren, en dat terwijl je daar al 10 minuten planmatig staat te bivakkeren. En de andere richting wordt je ook niet blij van, 10 minuten stof happen, en dan vanaf Ekeren kruipend verder, want je zit achter de L-trein.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:32 schreef James1988 het volgende:
De Fyra is ook zo'n leuke trein: staat in beide richtingen 5 minuten stil op Rotterdam centraal. De schaamlapexpresse staat richting Den Haag zelfs iets van 13 minuten te bivakkeren in Roosendaal.
Extra rijtijdmarge op een stop van 6 minuten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de puzzel is zo lastig als je m zelf maakt. Aan de noordzijde van Zwolle zijn de minuten te winnen. Aan de westzijde creëer je wat extra rijtijdmarge
Deze? http://112groningen.nl/Gr(...)govergang-video.htmlquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren een motor op de overweg gevonden. Motorrijder lag in de berm. Verhaal staat op 112groningen.nl
Ik zit mobiel (nog geen internet op kamer, vandaar de grote afwezigheid). En kan de url niet kopiëren.
Zelf niet geraakt gelukkig, 2 uur bij de overweg gestaan met blauwe lampjes overal.
Sterkte. Gelukkig van jou uit alleen materiële schadequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:55 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren een motor op de overweg gevonden. Motorrijder lag in de berm. Verhaal staat op 112groningen.nl
Ik zit mobiel (nog geen internet op kamer, vandaar de grote afwezigheid). En kan de url niet kopiëren.
Zelf niet geraakt gelukkig, 2 uur bij de overweg gestaan met blauwe lampjes overal.
Er gingen er al zoveel.twitter:NS_online twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 14:52:17Van en naar Schiphol: veel minder treinen door een wisselstoring. http://t.co/axyyfHaEPO #Shl reageer retweet
twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 16:07:19Monday Ceo Manfellotto will talk to press about Fyra case. Many news arriving reageer retweet
laat me raden, ze gaan zeggen dat NS niet goed is omgegaan met de treinen en dat ze nog meer rechtzaken aanspannen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef James1988 het volgende:
twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 16:07:19Monday Ceo Manfellotto will talk to press about Fyra case. Many news arriving reageer retweet
Jep. Kleine krasjes op de assen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterkte. Gelukkig van jou uit alleen materiële schade.
Ben toch benieuwd wat het "many news" inhoudt. Wat valt er nog te vertellen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:12 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden, ze gaan zeggen dat NS niet goed is omgegaan met de treinen en dat ze nog meer rechtzaken aanspannen?
valt mee dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Kleine krasjes op de assen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |