SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lindgren.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
What about the security question? Heb een issue op mijn 2e account...
Echt hequote:
Hoe dan ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef poker4lifee het volgende:
3 accounts werken, 2 niet.
main account nog niet geprobeerd
wat?quote:
Ik ook niet en ook geen shiniesquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
geen enkele gold shiny
waarom krijgen jullie allemaal gold packs johgeen enkele goldpack only gehad
we zijn te goed met clubsquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
IK heb helemaal geen goldpacks gekregen
Elk jaar hetzelfde met jou he...quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef Alovenac het volgende:
30 dagen niet op console geweest, dus moet security gezeik invoeren op webapp. Die weet ik dus weer eens niet.
FIFA13 updaten op PS3 en hij loopt heel de tijd vast.
Als FIFA14 er is en ik start daar FUT op de console op, ik neem aan dat ik dan toch niet meer de security question op de webapp in moet vullen he?
Ik zal het er niet op wagen ook al kan je via console weer nieuwe doen, maar dan pakt hij hem alsnog nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog 2 pogingen over. Die dus niet gebruiken?
Ik heb Hazard en Schurrlequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Maver meldt zich.
quote:
Dan maar wachten tot morgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zal het er niet op wagen ook al kan je via console weer nieuwe doen, maar dan pakt hij hem alsnog niet
Ga jij je Vidic bewaren tot de tijd dat het spel uit is?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Account 3 dus Vidic
Account 2 Nastajic
Servië FTW
ps. de verkeerde Brasilver Fagner
Gooi is die tamper codesquote:
ik bewaar mijn spelers tot 3 weken na de release van het spel ongeveerquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga jij je Vidic bewaren tot de tijd dat het spel uit is?
Nice, daar is hij veel beter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:31 schreef DePresident. het volgende:
Dit is dus ook geen CB meer
[ afbeelding ]
quote:
Veel spelers uit dezelfde landquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef DutchSL het volgende:
Account 3 dus Vidic
Account 2 Nastasic en Matic
[ afbeelding ]
Servië FTW
ps. de verkeerde Brasilver Fagner
Even mijn wachtwoord voor account 1 resetten want hij klopt niet meer
repost!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef Vijf_voor het volgende:
DUARTE IS CAM IK HERHAAL DUARTE IS CAM
Awwyeah.gifquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef Vijf_voor het volgende:
DUARTE IS CAM IK HERHAAL DUARTE IS CAM
Jep, nadeel van het random invullen van security questionsquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde met jou he...
Als ik nu op de EA app ga dan log ik in op FuT13 :S
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is dus weer om te janken. maar hoe komen jullie aan goldpacks?
Ik zou dolgraag willen, maar geen coins.quote:
?quote:
Hoe kom je aan 20k?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]ik heb jou denk ik nu coins geschonken
toch heb ik al 20k
?? hij was niet van mij, mocht ik willenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]ik heb jou denk ik nu coins geschonken
toch heb ik al 20k
Niet gedaan, ben op weg naar 59th minute. Heb al wat leuks langs zien komen, maar durf het niet aan nog.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee, low rated gold wordt nooit duur. Daarnaast is hij slecht met zijn 34 strength
Jup, wel op 2 verschillende accountsquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gratz trouwens
Cavani en Vidic nu toch ?
kan met cheat engine hequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niet gedaan, ben op weg naar 59th minute. Heb al wat leuks langs zien komen, maar durf het niet aan nog.
Ik wacht ook weer netjes tot de FIFA14 release denk ik, altijd leuk security question gezeikquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nou ja, beter dat ik dit mis dan het tamperen vorig jaar.Wat was ik toen blij dat ik thuis was.
Ik had Schurrle en Hazard en volgens mij nog op 1 account hoor ik die packs te krijgenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jup, wel op 2 verschillende accounts
I know that feel broquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nou ja, beter dat ik dit mis dan het tamperen vorig jaar.Wat was ik toen blij dat ik thuis was.
Ooh thanks dan! Heb m erop gezet voor 10kquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
?? hij was niet van mij, mocht ik willen
Kan ik wel mee levenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef Reemi het volgende:
Geen name search in de webapp trouwens
Inderdaad. Echt een tegenvaller.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef Reemi het volgende:
Geen name search in de webapp trouwens
Nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
Sokratis, 77 pace als CB. Die wordt duur
Had ik dus ook jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
Kan via telefoon app nog gewoon in 13.
heb jij dat ook dat je ziet over die security question dat je die niet hebt en dat je er 1 moet aanmaken maar verder nergens kan klikken? Probeer om 2 van me andere accounts te komen maar dat gaat dus nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gewoon wachten met die security question tot morgen dan maar?
Nee. Volgens dat ding vul ik steeds het verkeerde ww in, terwijl ik zeker weet dat dat niet zo is. Nog 2 pogingen over.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb jij dat ook dat je ziet over die security question dat je die niet hebt en dat je er 1 moet aanmaken maar verder nergens kan klikken? Probeer om 2 van me andere accounts te komen maar dat gaat dus niet
Dat is toch niet duurquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Als het spel uit is wel, 5/6K denk ik
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, daar is hij veel beter.
Nog geen Cavanda op de markt..daar ben ik benieuwd naar.
moet je het antwoord van een andere question invullen die je op ander account hebtquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Volgens dat ding vul ik steeds het verkeerde ww in, terwijl ik zeker weet dat dat niet zo is. Nog 2 pogingen over.
Serieus? Ik heb 2 accounts, dus gewoon die andere?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet je het antwoord van een andere question invullen die je op ander account hebt
werkte 2x bij mij
Jup. Dan Odoi of Vandenborre maar. Die laatste lijkt me wel een beestquote:
hier was dat de oplossing jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb 2 accounts, dus gewoon die andere?![]()
Niet dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier was dat de oplossing ja
Repostquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:57 schreef Reemi het volgende:
Je kan nu dus ook 2 home kits ipv per se een home en een away kit.
Ik heb Masetro als enige.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:55 schreef Confetti het volgende:
Iemand nog linkje naar chemistry style? Ik denk dat je daar het beste in kunt investeren nu
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet dus
5 pogingen gedaan
Die zag ik ook voorbijkomen ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef rolls-reus het volgende:
Nounkeu voor 5.5k, benieuwd of ik daar winst op kan makenhad ook velazquez voor 1k
?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zou je op een openbaar forum aan noobs gaan uitleggen hoe CE werkt..zeker nu.
Jammer dat hij tegenwoordig LM speelt, zou een leuke CF zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:02 schreef DePresident. het volgende:
En ik denk hier ook wel winst mee te kunnen maken.
[ afbeelding ]
FUT op de Macquote:
als je nou naar die lijst van EA had gekeken had je dat allang gewetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Gedowngradet van 5 naar 4* skills.
Ja, ik zocht hem pas op nadat ik hem in een pack had.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nou naar die lijst van EA had gekeken had je dat allang geweten
Ik krijg hem niet geopend.quote:
Die zijn minder zeldzaam?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef WeCanDoIt het volgende:
Waarom investeren jullie niet in gouden spelers?
Ik wil wel na vi als er mensen zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef n0ir het volgende:
Maar komop nerdjes laat die webapp liggen, laten we clubben
no pic no proofquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef gazhims3lv het volgende:
omg kheb Martinez(met 5* skills) gekocht voor 5k
heb ik met 2 accountsquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef Maver24 het volgende:
ik krijg bij 1 van me backup account dit te zien als ik ga inloggen bij EA
[ afbeelding ]
terwijl ik weet dat ik ooit een security question heb aangemaakt want ik zat regelmatig met dit account op de webapp
www.puush.mequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoe heet dat programma voor pics?
Anders lees je de tweets van EA, even GEDULD hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef Maver24 het volgende:
ik krijg bij 1 van me backup account dit te zien als ik ga inloggen bij EA
[ afbeelding ]
terwijl ik weet dat ik ooit een security question heb aangemaakt want ik zat regelmatig met dit account op de webapp
Vroeg ik me ook al af ja..als er ooit een goed moment is dan is het nu wel.quote:
welke tweet moet ik kijken, ik las wel rob het had over die security question maar wist niet of het dat het ging over wat ik hebquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders lees je de tweets van EA, even GEDULD hebben.
Offer gewoon 5eu opquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af ja..als er ooit een goed moment is dan is het nu wel.
Op mijn pc account had ik vorig jaar wat punten erop gezet. Had er nog 5 over en ik zie ze nu ook bij FIFA 14 staan dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af ja..als er ooit een goed moment is dan is het nu wel.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Twee landenlinks, heft een dode link op
Ik had 25 punten en zie niks staan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Op mijn pc account had ik vorig jaar wat punten erop gezet. Had er nog 5 over en ik zie ze nu ook bij FIFA 14 staan dus
Ik had ook liever Ibra, Messi en Ronaldo jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:16 schreef Mr.Meneer het volgende:
Balotelli, Lopez en Thiago. Prima start.
Al had ik liever Vidic, Hazard e.d. spelers
Wat een baggerstats.quote:
Alleen zie je dat logo hij gaat na de release sowieso stijgenquote:
Zit bij Barca B toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen zie je dat logo hij gaat na de release sowieso stijgen
Echt hè..als het nou echt iets bijzonders is oké, maar echt iedere scheetquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef Thorb het volgende:
oh het is weer de tijd dat we allemaal 'goede' deals gaan posten (die in het geval van Dreetje nog twijfelachtig zijn ook)
Carcela-Gonzalez voor 400c. Best goede deal lijkt me.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt hè..als het nou echt iets bijzonders is oké, maar echt iedere scheet
Mijn Sulejmani is behoorlijk rarequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dûh. Ik doel eigenlijk meer op enkele posts terug, daar heeft iemand Hazard en Vidic.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had ook liever Ibra, Messi en Ronaldo ja
Ik vind het niet interessant nee maar kijk toch op fok omdat er misschien nog iets leuks gebeurtquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb Hazard en Schurrlequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Dûh. Ik doel eigenlijk meer op enkele posts terug, daar heeft iemand Hazard en Vidic.
Doen nietsquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
$$$$$$$$$$$$$$$
ik zou afwachten, Corona is sws populair.quote:
Ik moet em hebben voor de link met Pellequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik zou afwachten, Corona is sws populair.
En de komma. En de spatie. En de goal.quote:
Je kan de taal gewoon aanpassen bovenin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team
Op basis van de demo is dat wel zo, al is agility ook belangrijk als je ziet hoe lomp sommige gasten bewegen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel strenght gaat uitmaken deze editie. Of een niet al te snelle verdediger met heel veel kracht alsnog goed is.
Normaal zou je op de console een nieuwe veiligheids vraag kunnen instellen. Misschien even expres hem blokkeren en daarna op je trusted console inloggen zodat je een nieuwe vraag kan instellen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hadden meer mensen dit nou ?
is het mogelijk om de security question te veranderen ofzo op de ea site of op de console ?
Het is de enige tekst die ik zie staan, je kan verder niks doen. Het is maar van een backup account maar toch. lees op het ea forum dat meer mensen er last van hebben dus ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:36 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Normaal zou je op de console een nieuwe veiligheids vraag kunnen instellen. Misschien even expres hem blokkeren en daarna op je trusted console inloggen zodat je een nieuwe vraag kan instellen.
Probeer even Ultimate Team in Fifa 13 op te starten op je andere account.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het is de enige tekst die ik zie staan, je kan verder niks doen. Het is maar van een backup account maar toch. lees op het ea forum dat meer mensen er last van hebben dus ik ben niet de enige
Ik heb op twee accounts van de 3 gouden packs gehad.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Blijkt dus dat niet iedereen loyality packs heeft gehad. Ik heb geen gouden packs gehad als sommige
Ik ook geen gouden packs, maar wel 3 full player packsquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Blijkt dus dat niet iedereen loyality packs heeft gehad. Ik heb geen gouden packs gehad als sommige
Samequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook geen gouden packs, maar wel 3 full player packs
Ik had 3 packs met 4 brons, goud en silver. En een andere, maar dat was geloof ik een silverpack.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
ik ook maar op 1/4, alleen main accquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Ligt eraan hoeveel wedstrijden je hebt gespeeld als het goed is. Ik heb één account met 500+ matches daar had ik 2 Gold Packs 2 Player Packs, één account met 200 matches had ik alleen 2 Player Packs en een ander account waar ik niet mee speel niks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
ik had alleen all player packsquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Ja dit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook geen gouden packs, maar wel 3 full player packs
Ook al geprobeerd. het probleem is dat er dus wel een security question op zit dus die melding van EA klopt niet, ik kan ook nergens die security question veranderen of uberhaubt aanmakenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel wedstrijden je hebt gespeeld als het goed is. Ik heb één account met 500+ matches daar had ik 2 Gold Packs 2 Player Packs, één account met 200 matches had ik alleen 2 Player Packs en een ander account waar ik niet mee speel niks.
Ik heb op main meer dan 900 potjes en maar 3 player packsquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:40 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel wedstrijden je hebt gespeeld als het goed is. Ik heb één account met 500+ matches daar had ik 2 Gold Packs 2 Player Packs, één account met 200 matches had ik alleen 2 Player Packs en een ander account waar ik niet mee speel niks.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had alleen all player packs
Probeer is in Incognito browser naar die website te gaan, ik doe dat altijd zodat ik twee accounts open kan hebben op het zelfde moment en dan vraagt hij elke keer naar me security question. Volgens mij kan je die vraag alleen resetten door hem fout in te vullen maar dat lukt dus niet als hij er niet om vraagtquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd. het probleem is dat er dus wel een security question op zit dus die melding van EA klopt niet, ik kan ook nergens die security question veranderen of uberhaubt aanmaken
Lol die zag ik net ook gaanquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Van der Wiel voor 1500c
Mijn eerste zilveren koop van dit jaar. Kan ik nu beginnen met het bouwen van mn silver squad
2 accounts met all player packs. En dan handelenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef DuTank het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel coins man
Meerdere accountsquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef DuTank het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel coins man
Had het net ook. dat krijg je als je een team hebt geselecteerd in de zoekfunctie en een andere league selecteert. Dan staat er team none maar eigenlijk is het team nog geselecteerd. Moet je even op reset drukkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
Nog wel veel bugs in de zoekfunctie..net als vorig jaar dat je soms gewoon geen resultaten krijgt terwijl ze er wel zijn.
Goeie, dat is het idd jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Had het net ook. dat krijg je als je een team hebt geselecteerd in de zoekfunctie en een andere league selecteert. Dan staat er team none maar eigenlijk is het team nog geselecteerd. Moet je even op reset drukken
Ik had 0 potjes gespeeld op mijn tweede account. Kreeg een bronze 400c packquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel potjes hadden jullie dan op die andere accounts gespeeld? Bij die van mij met 5 potjes kreeg ik niks in ieder geval.
Op het account waarop ik heb gespeeld kreeg ik alleen 2 van die mixed packs. Die kreeg ik ook op de accounts die eraan zijn gekoppeld. Maar vorig jaar met Ultimate Edition kreeg ik ook op alle 3 accounts de packs ervoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel potjes hadden jullie dan op die andere accounts gespeeld? Bij die van mij met 5 potjes kreeg ik niks in ieder geval.
Dus tochquote:
Maar er zijn dus wel daily gifts de komende tijd?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik had 0 potjes gespeeld op mijn tweede account. Kreeg een bronze 400c packniet eens een daily gift
Die kan er ook geen kut vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
Die braziliaanse LB uit de Serie A met 92 pace gaat nu nog voor best weinig
Net een opgepikt voor 1700 coins
kan je die wel invoerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Beveilingsvraag antwoord vergeten
Koop Sulejmani.. staat er voor 2k opquote:
Alsof mensen daar naar kijken.quote:
Daar hebben een hele boel mensen last vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat is dit voor bullshit![]()
Ik verander het antwoord op de console, nu doe ik hem op de webapp invullen en klopt die niet
succesquote:
Had ik ook.. je moet hem gewoon fout invullen zo vaak als kan en dan kan je er wel inquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat is dit voor bullshit![]()
Ik verander het antwoord op de console, nu doe ik hem op de webapp invullen en klopt die niet
ga ik volgende week als ik het ga uitzoeken wel doen jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef TheFastOne het volgende:
Quicksellen jullie de waardeloze spelers?
Ja, coins zijn momenteel belangrijkerquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef TheFastOne het volgende:
heb ze geprobeerd te verkopen maar zonder succes dus maar discardenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef TheFastOne het volgende:
Werkt niet man.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Had ik ook.. je moet hem gewoon fout invullen zo vaak als kan en dan kan je er wel inGeen grap overigens.. werkte voor mij
Heb ik alquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Koop Sulejmani.. staat er voor 2k op
Hij gaat dadelijk zeker voor 20kquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |