Hoe demonteer ik dat? Ik heb geprobeerd te draaien maar dan draait het snoer binnen mee, en ik ben bang dat dan kapot te draaien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ah juist. Ik zou beginnen met eens eventjes voorzichtig die fittingsconstructie te demonteren, waar zoals ik vermoed dat trekmechanisme in verwerkt zit, dan wordt e.e.a. vaak al veel duidelijker.
^^ DIT!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef jpajs het volgende:
Stekkert er uit en in de fitting kijken. Onder op de bodem zit een koperen palletje wat je naar beneden kan drukken. Dat klikt in ze zijkant van het schroefgedeelte. Daardoor kan je dus niet draaien. Dat palletje even naar beneden drukken en je kan het schroefgedeelte draaien.
Verder even Googelen op fitting e27 trekschakelaar en voilla.
Ik dacht dat het zelfs 2 palletjes waren. 180 gradeb t.o.v. elkaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef jpajs het volgende:
Stekkert er uit en in de fitting kijken. Onder op de bodem zit een koperen palletje wat je naar beneden kan drukken. Dat klikt in ze zijkant van het schroefgedeelte. Daardoor kan je dus niet draaien. Dat palletje even naar beneden drukken en je kan het schroefgedeelte draaien.
Ja hè, die foto toont echt de hele oplossing!quote:
Nou een held. Gewoon handige knaap die toevallig een oude fitting heeft liggen. Maar dank u voor deze roem. Weer eens iemand wijzer gemaakt, dat is mij veel meer waard.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef Orealo het volgende:
jpajs is een held!!
Het is gelukt!!!
Onwijs bedankt!![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |