Care. Ik kan zo gamen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Maar hoe de fuck kan dat nou? Waar had die gast ze vandaan?
kwaliteit en AA bstaat niet op consolesquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Sorrie, maar ik vind het nog tegenvallen(kan ook door youtube encoding komen).
Kijk naar de textures op dat gebouw... ze sluiten niet eens normaal aan.
Ik hoop dat dit op medium is zonder AA.
[ afbeelding ]
nee niet streamen maak een filmpje, en geef commentaar erbij dan kunnen we lachenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Care. Ik kan zo gamen.
Als jullie willen kan ik proberen te streamen. Iets wat jullie willen zien of zo.
true datquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
kwaliteit en AA bstaat niet op consoles
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Poffert het volgende:
Net weer ingeschakeld, doet hij nu missies?
Eerst mij ophalen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Care. Ik kan zo gamen.
Als jullie willen kan ik proberen te streamen. Iets wat jullie willen zien of zo.
Je mag vast wel een puntje van haar pizza Yuri.quote:
Alleen als ik ook even GTA mag spelenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hij haalt je op als je hem tot dinsdag verwend
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
kwaliteit en AA bstaat niet op consoles
Zoveel drinken dat ik maandag pas weer wakker wordtquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:17 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik wil je best wel even ophalen. Samen drankje doen ofzo?
LOL! Je hebt hem dus wel jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bois ik heb twee exemplaren van die Rick uit Den Haag. Hahahaha. Als je snel bent kun je er nog één kopen. Ze hadden het fucking druk.
[ afbeelding ]
Nu twee uur in de trein terug.
Kan niet wachten tot je goed slaaptquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Zoveel drinken dat ik maandag pas weer wakker wordt
Eerder benieuwd naar de performance op de PS3. Bij GTA4 was het bij meerdere explosies een groot framedropfestijn. Online was ook vaak niet te doen. Nooit problemen gehad met RDR trouwens. Ben benieuwd hoe het in GTA5 is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Care. Ik kan zo gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |