abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139409981
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:32 schreef tong80 het volgende:
Lindsay Lohan scoorde een gastrol in de comedy 2 Broke Girls. Dát heeft het publiek dat aanwezig was bij de opnames geweten, want wat een leuk uitje moest zijn, werd dankzij La Lohan een uren durende martelgang...

Het was de bedoeling dat de rol Lindsay's grote acteercomeback werd, maar ze maakte er zo'n potje van dat ze die comeback op haar buik kan schrijven. Eén van de mensen in het publiek blijkt helaas voor LiLo blogger van de site Crazy Days and Nights en hij schreef een vernietigende 'recensie' over Lindsays bijdrage.

"Wij, de mensen in het publiek, kennen al Lindsays teksten inmiddels uit ons hoofd omdat ze ze zó vaak opnieuw moest doen. Er zat niemand in het publiek die het slechter had kunnen doen dan Lindsay zelf."

Volgens de blogger kon ze niet alleen haar teksten niet onthouden, maar had ze ook zoveel botox in haar hoofd en fillers in haar lippen dat ze de teksten überhaupt niet kon uitspreken. "Er kwam niet één regel tekst goed uit haar mond. Dus werden haar teksten steeds verder ingekort, maar dat hielp niet. Het ging gewoon niet meer goedkomen. Haar lippen waren zo opgespoten dat ze haar mond nauwelijks openkreeg om haar teksten te zeggen. (...) Ze klonk als iemand die een uur eerder een zwaar verdovend middel toegediend had gekregen."

Lindsay vertelde eerder dat ze niets liever wil dan een Oscar winnen, volgens de blogger is de kans groter dat het gaat vriezen in de hel... "Het is een wonder dat ze werk heeft!"

:P
dat was een leuke aflevering. Jammer dat ik 'm al gedelete heb anders had ik 'm nog een nog een keer gekeken met de wetenschap van deze post :D
  Trouwste user 2022 woensdag 4 juni 2014 @ 00:44:25 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_140693659
Dina Lohan is veroordeeld tot een taakstraf van honderd uur omdat ze in beschonken toestand achter het stuur kroop en vervolgens de snelheidslimiet overschreed. Bovendien wordt haar auto voorzien van een alcoholslot.

De rechter veroordeelde de 51-jarige moeder van Lindsay Lohan dinsdag ook tot het betalen van een boete van drieduizend dollar en het volgen van een programma tegen rijden onder invloed.

Dina Lohan bekende vorige maand al dat ze vorig jaar in New York met een slok op achter het stuur heeft gezeten. Ze was naar eigen zeggen op de vlucht voor de paparazzi.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_140863124
Ik ben benieuwd hoelang Hollywood haar nog werk gaat geven :{
  Trouwste user 2022 donderdag 17 juli 2014 @ 05:43:09 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_142388104
Lindsay Lohan heeft op het filmfestival in de Italiaanse plaats Ischia de Biggest Comeback-prijs in ontvangst mogen nemen. Regisseur Paul Haggis overhandigde Lindsay de award voor haar terugkeer als actrice.

Gossip Cop meldt het goede nieuws, nadat eerdere mediaberichten enkel gingen over een valpartij van Lindsay tijdens een gala op het festival. De 28-jarige, die sinds begin dit jaar haar carrière weer op de rails probeert te krijgen nadat ze zich voor alcoholverslaving liet behandelen, zocht volgens Daily Mail snel de uitgang na de gênante uitglijder.

Lindsay is vanaf eind september in Londen op de planken te bewonderen in het toneelstuk Speed The Plow. Vorige week liet ze de BBC weten van plan te zijn geen enkele show te missen in de tien weken dat het stuk dagelijks te zien zal zijn. 'Ik heb een punt in mijn leven bereikt waarin ik zo'n verbintenis waardeer. Ik kijk uit naar dat onderdeel ervan.'

De Mean Girls-ster speelt Karen in de satire over Hollywood, waarin ze haar theaterdebuut maakt. De rol van de secretaresse in een filmproductiebedrijf werd in 1988 in het origineel in New York gespeeld door Madonna.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 december 2014 @ 19:51:48 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_148154603
De Amerikaanse actrice Lindsay Lohan (28) heeft tijdens haar kerstvakantie in Frans-Polynesië het gevreesde Chikungunya-virus opgelopen. De ziekte wordt verspreid door een muskiet en veroorzaakt hevig koorts en pijnaanvallen. Op 27 december twitterde Lindsay zich goed te zullen beschermen met een speciale spray. Tevergeefs, naar nu blijkt.

Lindsay voelt zich belabberd op de eilandengroep in de Stille Oceaan. Ze schreef op de microblog: ,,Ziek zijn is geen pretje. Toch een gelukkig nieuwjaar voor iedereen. Ik houd van jullie.'' Ze wil in geen geval dat de ziekte haar vakantie verziekt. ,,Ik ben in goed gezelschap.''

Tegen het Chikungunya-virus bestaat nog geen vaccin. Chikungunyakoorts wordt overgebracht door de tijgermug die ook het dengue-virus verspreidt. De ziekte is niet dodelijk maar leidt wel tot hoge koorts, huiduitslag en zeer zware gewrichtspijnen.Opknappen is een kwestie van uitzieken.

Ook in andere tropische ooorden grijpt het virus om zich heen. Op Curaçao zouden inmiddels zo'n 20.000 mensen besmet zijn met de aandoening.

Lindsay heeft, zover bekend, de komende tijd geen acteerverplichtingen.

Moderator / Miss SHO vrijdag 15 mei 2015 @ 20:58:04 #31
22592 crew  Ole
pi_152632807
Schop!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152632848
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:58 schreef Ole het volgende:
Schop!
Dankjewel!
pi_152632985
Zou Lindsay Lohan bekeerd zijn tot de Islam? Ze liep gisteren door Brooklyn met een (kopie) koran prominent in haar hand
Ik zit nu even op mijn mobiel, maar als je Lindsay Lohan googlet dan krijg je plaatjes te zien
  vrijdag 15 mei 2015 @ 21:43:45 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152634400
quote:
Lindsay Lohan verdiept zich in de Koran

FOTO - Lindsay Lohan is aan de slag met haar taakstraf en lijkt daarvoor spirituele ondersteuning voor te zoeken bij het islamitische geloof. De actrice die aan lager wal raakte werd gespot met een Koran.
De actrice arriveerde volgens twee uur te laat bij een jeugdcentrum in New York, waar ze na afloop werd gespot met een Koran onder haar arm. Dat betekent niet dat Lohan is bekeerd tot het islamitische geloof.
Eerder al werd ze eerder gespot met een Kabballah-armband, groeide ze Katholiek op en in 2012 zou ze zich even bij Courtney Loves boeddhistische zanggroep hebben gevoegd. "Ik ben een erg spiritueel mens. Er zijn zoveel krachten in de wereld die groter zijn dan ik", vertelde ze onlangs aan Oprah Winfrey. "Ik ben gezegend met de gave om deze te delen met andere mensen."
Bij wijze van taakstraf, die ze in 2013 opgelegd kreeg wegens roekeloos rijgedrag, mag ze nu de jeugd inspireren in het jeugdcentrum waar onder meer zorgworkshops worden gehouden. Woensdag werd al bekend dat de ouders van de kinderen per brief zijn 'gewaarschuwd' voor de komst van de actrice. "Zoals elke vrijwilliger zal er altijd een leider bij zijn", meldt de brief. "Ze zal nooit alleen worden gelaten met jullie kinderen."

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163989884
pagesix.com

quote:
Lindsay Lohan accused fiance of cheating in wild Instagram rant
By Natalie O'Neill

Perennial train wreck Lindsay Lohan accused her fiance of cheating on her with a “Russian hooker” — and hinted at being pregnant — in a bizarre attention-seeking social-media rant, according to reports Sunday.

The 30-year-old “Mean Girls” star lashed out at her 23-year-old millionaire Russian beau, Egor Tarabasov, on Instagram on Saturday night, fuming, “Thanks for not coming home tonight.”

“Fame changes people.I guess I was the same at 23… Sh*tty time – it changes at 26/27,” she posted along with a photo of his face scribbled out, People Magazine reported.

The relationship drama deepened when Lohan posted a video of him partying at a club with famed socialite Dasha Pashevkina, calling him a cheater.

“Wow thanks #fiance with Russian hooker… First time in my life, bare with [me], he cheated on me with hooker,” she griped on the social-media app.

Not long after, Lohan inexplicably suggested she was knocked up, tweeting, “Lindsay Lohan labour pains trailer – I am pregnant!!” along with an image from her 2009 movie.

The star first began airing her dirty laundry Friday, when she posted a snapchat video begging Tarabasov to stop being mad at her.

“Honey, come home, please. My fiancé’s being really angry at me, but I’m drinking water to get him to come home,” she said — hinting she may have been sobering up.

The videos have since been deleted along with her Instagram rants, including one in which she reportedly posted the fashion designer’s home address.

Tarabasov and Pashevkina didn’t respond publicly to Lohan’s outburst.

Lohan and Tarabasov have been dating since last summer. The couple was reportedly engaged in April, but Lohan never confirmed it.

She met Tarabasov, a construction-business heir-turned-Realtor, through friends, and they moved into a flat in London together in March.

Lohan’s dad gave the younger man his seal of approval in March, saying he helped revive his daughter’s career.

“He’s not a good influence, he’s a great influence,” Michael Lohan told Page Six at the time.

A rep for Lohan didn’t return calls Sunday.
pi_163993205
Ik denk niet dat die zwangerschap echt is. Tijd geleden kwam ze toch met zo'n vaag verhaal aanzetten dat ze een miskraam gehad had waar helemaal niemand anders iets vanaf wist?
  maandag 25 juli 2016 @ 09:23:50 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163993285
En net toen je dacht dat ze in wat rustiger vaarwater was gekomen ...
pi_164291347
quote:
No woman can be hit like this and stay with her man': Lindsay Lohan speaks out as dramatic pictures show star being chased by her Russian playboy ex who fights her for a phone in drunken rage

Meer: http://www.dailymail.co.u(...)lationship-over.html
pi_164291894
Sad
Go hard or go home
  zondag 7 augustus 2016 @ 11:36:05 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164292443
Dus als ik het goed begrijp, zaten ze beschonken in de auto, pikte ze zijn telefoon, rent ermee het strand op, hij erachteraan en dan volgt er een worsteling om zijn telefoon?
Voor het oog van de fotocamera.

Wat een toestand.
  zondag 7 augustus 2016 @ 11:37:04 #41
405488 Kim-Holland
How can I make this about me?!
pi_164292459
Dus Lohan pakt zijn mobiel af en hij wil hem terug. Tsja..
Kiss my ass
pi_164293000
quote:
9s.gif Op zondag 7 augustus 2016 11:36 schreef Copycat het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, zaten ze beschonken in de auto, pikte ze zijn telefoon, rent ermee het strand op, hij erachteraan en dan volgt er een worsteling om zijn telefoon?
Voor het oog van de fotocamera.

Wat een toestand.
Nee niet helemaal. Ze gooit de telefoon eerst uit de auto.

zondag 7 augustus 2016 @ 12:23:26 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164293158
Oh ja, ze gooide zijn telefoon uit de auto.
Zou ik ook aardig pissed over zijn.

Ze verdienen elkaar.
pi_164296508
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nee niet helemaal. Ze gooit de telefoon eerst uit de auto.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die vliegende telefoon. :D
Go hard or go home
  zondag 7 augustus 2016 @ 20:31:24 #45
405488 Kim-Holland
How can I make this about me?!
pi_164307577
Video;

http://radaronline.com/ph(...)beach/photo/1326576/

Ik zal zelf wel verknipt zijn, maar ik zie eigenlijk niks geks of buitensporige mishandeling.
Kiss my ass
pi_164350436
Een bh is geen overbodige luxe :')
The secret of getting ahead is getting started
pi_164351380
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, ze gooide zijn telefoon uit de auto.
Zou ik ook aardig pissed over zijn.

Ze verdienen elkaar.
Zal mij niet verbazen als dit in scene is gezet voor eventueel aanwezige paparazzi. Bedoel de bladen moeten weer gevuld worden en elke rel is goed voor oplages bij dit soort lieden. .
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 08:10:39 #48
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164355198
Nou nou, mishandeling... Mishandeling van de telefoon ja. De foto's zien er nog wel heftig uit maar als je het filmpje kijkt pakt hijalleen de telefoon Af en houdt hij haar 3 seconden vast.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')