SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Lindgren.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:58 schreef Djeetje het volgende:
Voor een PS3 moet je toch wel jailbreak hebben om gedownloade spellen te kunnen spelen ?
El Shaarawy's cool skills + Matri's great goal in trainingquote:
Dit. Elke prof kan in de training wel een 5* skill, maar het gaat erom of je die in de wedstrijd vaak toepast. Bij El Shaarawy vind ik dat nog wel meevallen... Vooral snelheid en kappen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
El Shaarawy's cool skills + Matri's great goal in training
training
Als El Shaarawy IRL te weinig skills doet om 4* skills te verdienen dan mogen ze die skills bij nog tientallen andere spelers weghalen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
El Shaarawy's cool skills + Matri's great goal in training
training
ik ook 3.55 was toen zo makkelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik had ooit een jailbreak, maar ik wilde fifa weer online spelen
de Serie A skill purgequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als El Shaarawy IRL te weinig skills doet om 4* skills te verdienen dan mogen ze die skills bij nog tientallen andere spelers weghalen.
Maar het is duidelijk dat ze over de gehele Serie A massaal mensen minder skills hebben gegeven om de 1 of andere reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |