Snap ik met een spel wat er zo uit ziet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Hij is even fappen, moet ook gebeuren.
breng mijn bord hier en wel NU!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef Poffert het volgende:
Hij moest waarschijnlijk even eten van mams.
En gewoon kopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Gezicht het volgende:
Vraag me toch af hoe die mensen al aan de game komen... Werkzaam bij een distributeur en gewoon eentje meegegapt ofzo?
Haal weg!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef Zipportal het volgende:
http://www.twitch.tv/ircent
Missie 1 !!!
Groot gedeelte is al uitgeleverd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Gezicht het volgende:
Vraag me toch af hoe die mensen al aan de game komen... Werkzaam bij een distributeur en gewoon eentje meegegapt ofzo?
Af en toe moet Poetin ook het land regerenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef Poffert het volgende:
Hij moest waarschijnlijk even eten van mams.
Kan natuurlijk ook, lucky bastards die ergens wonen waar winkels zich niet aan de regels houden.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Af en toe moet Poetin ook het land regeren
Gegapt bij de retail zaken en in grote hoeveelheid op Craigslist beland. Vervolgens lokaal even meeten en in cash verkopen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:59 schreef Gezicht het volgende:
Waarschijnlijk zijn alle streams xbox? Nou dan is het een downloadquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook, lucky bastards die ergens wonen waar winkels zich niet aan de regels houden.
En weg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:00 schreef Zipportal het volgende:
http://www.twitch.tv/ircent
Missie 1 !!!
nog laat gemaakt gisterquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gegapt bij de retail zaken en in grote hoeveelheid op Craigslist beland. Vervolgens lokaal even meeten en in cash verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |