Ehm, dit is niet bij iedereen zo. Ik had dit effect bijvoorbeeld ook met splinter cell (ging ik in de schaduwen lopenquote:Op woensdag 18 september 2013 09:17 schreef novusordoseclorum het volgende:
Dit soort effecten komen niet van race-spelletjes of puzzle-games. Het is echt het geweld en je wilt niet afgestompt raken.
De 'visuele halucinaties' kunnen inderdaad ook van andere games komen.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, dit is niet bij iedereen zo. Ik had dit effect bijvoorbeeld ook met splinter cell (ging ik in de schaduwen lopen) en bij tetris (had ik constant dat deuntje in m'n hoofd en zag ik vallende blokjes en keek ik van "He, dit ding zou precies in dat ding passen!
"
).
De ene persoon heeft dit sneller dan een ander en het heeft denk ik te maken met hoe makkelijk of moeilijk je je door iets laat meezuigen. Een goeie film bijvoorbeeld kan ik dagen lang nog van onder de indruk zijn.
Het heeft niks maar dan ook niks te maken met geweld op zich.
Kloptquote:Op woensdag 18 september 2013 14:48 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
De 'visuele halucinaties' kunnen inderdaad ook van andere games komen.
Maar dat angstige van een oorlogssituatie komt niet van tetris
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:04 schreef Timabo het volgende:
Troll, niemand speelt Call of Duty 1!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |