"En jawel...de street date van GTA V wordt dit keer als eerste gebroken door Bart Smit. Ik denk dat je de game dit weekend overal kunt kopen"quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:47 schreef Blaadjes het volgende:
waarom zijn er altijd mensen die denken dat een spel eerder verkocht wordt....leeftijd misschien?
F5 = refreshen, dan laad hij de pagina opnieuw. Als het niet lukt, opnieuw doen.quote:
Gaat hard zo ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef Tropanzia het volgende:
Best erg dat deze topicreeks de deel 100 ook nog gewoon gaat halen ook voor de realease
Juist nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Morgen- het volgende:
Is het nu zo dat als je iemand doodmaakt en er is geen popo in de buurt dat die dan alsnog achter je aankomt?
lol zegt wel wat over de impact van GTA op de gamewereld, gratis reclame voor Rockstarquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef Tropanzia het volgende:
Best erg dat deze topicreeks de deel 100 ook nog gewoon gaat halen ook voor de realease
Die Boris lult ook maar watquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef videonatic het volgende:
[..]
"En jawel...de street date van GTA V wordt dit keer als eerste gebroken door Bart Smit. Ik denk dat je de game dit weekend overal kunt kopen"
dinsdagochtend beldequote:Op vrijdag 13 september 2013 17:50 schreef Roemeen013 het volgende:
Veeeeeel leaked gameplay hier:
http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55
nee, jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Tropanzia het volgende:
Kun je in de trein???? Als machinist of als reiziger???
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef videonatic het volgende:
[..]
"En jawel...de street date van GTA V wordt dit keer als eerste gebroken door Bart Smit. Ik denk dat je de game dit weekend overal kunt kopen"
Ik weet wat refreshen is, ook al een paar keer gedaan. Nu wel beeld gelukkig. Alsnog bedankt ofzoquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
F5 = refreshen, dan laad hij de pagina opnieuw. Als het niet lukt, opnieuw doen.
wat een rebelquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:54 schreef Morgen- het volgende:
hahaa, er was een bordje met niet onnodig toeteren begint hij de hele tijd te toeteren
Beeld is iets dat wat je hebt als je een tv/monitor hebt. Dan gaan bepaalde kleurtjes in werking die samen dan een beeld vormen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet wat refreshen is, ook al een paar keer gedaan. Nu wel beeld gelukkig. Alsnog bedankt ofzo
Inderdaad, iemand al onweer gezien? Wil wel zijn bliksem in werking zien.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef N.E.C.nmgn het volgende:
Één van die reacties onder die stream.
[17:23] <Walter_White> Guys, I have lunch cancer. I need to know. WHAT CHEATS ARE IN THE GAME?
WTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |