Bel Bol ook even.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:41 schreef Donderjagers het volgende:
Ben net bij GameMania, Intertoys, Bartsmit Almelo geweest. Ze verkopen hem nog niet. Teringlijers.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:41 schreef -Menn0- het volgende:
Bart Smit doet ook een nachtrelease dus zou dom zijn om eerder te verkopen.
Hahaha.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:41 schreef Donderjagers het volgende:
Ben net bij GameMania, Intertoys, Bartsmit Almelo geweest. Ze verkopen hem nog niet. Teringlijers.
Wat een idioten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:41 schreef Donderjagers het volgende:
Nja eigenlijk niet, maar ik probeerde ze nog over te halen met: "Ik heb hem gepre-ordered om als eerste te spelen, maar ik zie nu links en rechts vrienden vrolijk gamen omdat de Bartsmit(?) hem al verkoopt."quote:
Allemaal bang voor '''sancties'' en ''hoge boetes''.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat een idioten.13 september zou de release zijn, wordt het toch 17 september.
hmm misschien toch welquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah dan is het dus telkens een verwijzing naar dezelfde knakker, merci
Nee, laat maarquote:
hoezo nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
GVD Waarom druk ik op refresh, nou kan ik niet meer op die stream.
Als je de boete vooruit betaalt krijg je 'm vast wel mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Allemaal bang voor '''sancties'' en ''hoge boetes''.
Nee maar -Crash- is toch een user hier?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Nee, laat maar
Ik dacht dat jij dat plaatje gemaakt had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |