Thnxquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Hopelijk knapt ze snel wat op trix.
Ik weet dat ik echt heel vaak oorpijn had, en vaak begon het snachts als net alles dicht was enzo. Veel huilen en deed enorm pijn. Ik kan nog als de dag van gister herinneren dat iemand dat van azijn tegen mijn moeder zei en dat het echt een opluchting wasquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:47 schreef Incantrix het volgende:
Oh? Ik google het even, we hebben toch net azijn gekocht, we zijn aan de biologische warfare toe jegens de fruitvliegjeskolonie in de keuken
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
MEVROUW WILT U DEZE PAKKEN
MEVROUW WAT DUURT T LANG
OHNEE DOE TOCH MAAR ANDERE KLEUR
OHNEE DOE TOCH MAAR DEZE LAARZEN
OF MISSCHIEN TOCH PUMPS?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
MEVROUW WILT U DEZE PAKKEN
MEVROUW WAT DUURT T LANG
OHNEE DOE TOCH MAAR ANDERE KLEUR
OHNEE DOE TOCH MAAR DEZE LAARZEN
OF MISSCHIEN TOCH PUMPS?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier mag je van vrijdag en zondag voor en na maken
mweheheh toen jij die kat deed moest ik gelijk aan deze denkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hahahahaik zit nu hardop te lachen
Hoop dat het helptquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:01 schreef Incantrix het volgende:
Dat verbeten hoofd van dat jong ook echt![]()
Thnx voor de tip Sjaantje
Ik adopteer ze welquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet dat plaatje aan milo laten zien, mocht ik ooit koters krijgen denk ik dat de katten hun biezen pakken
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef Mss het volgende:
Tijdens mijn kelderboxbijeenkomst deze week gingen allemaal die Surinaamse Shaniqua's zeiken over HOE lelijk ze gingers vonden. Ik had bijna een foto van Sjaan onder hun neus geduwd
ginger hatersquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef Mss het volgende:
Tijdens mijn kelderboxbijeenkomst deze week gingen allemaal die Surinaamse Shaniqua's zeiken over HOE lelijk ze gingers vonden. Ik had bijna een foto van Sjaan onder hun neus geduwd
Ik ging tussendoor nog even ruitenwissers halen, dus nog steeds niet gedoucht.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen, ik ben net klaar
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Een half uur schoonzus met twee koters op bezoek
Maar dat is begrijpelijk toch? Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar nu geen zin in hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word alleen misselijk en verdrietig van zwangere, buik-aaiende vrouwen momenteel. Vanmorgen liep er een in de Jumbo en ik wist niet hoe snel ik weg moest komen
Dat is toch niet raarquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word alleen misselijk en verdrietig van zwangere, buik-aaiende vrouwen momenteel. Vanmorgen liep er een in de Jumbo en ik wist niet hoe snel ik weg moest komen
Ja, dat zal idd wel extra opvallen nu..quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, maar er lijken natuurlijk ineens honderden zwangere vrouwen om me heen te zijn
Zolang ze maar niet buik-aaienwerd daar voor dit hele gedoe al onpasselijk van en nu nog meer
Ja dat valt nu extra op sowieso...quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, maar er lijken natuurlijk ineens honderden zwangere vrouwen om me heen te zijn
Zolang ze maar niet buik-aaienwerd daar voor dit hele gedoe al onpasselijk van en nu nog meer
Ja? Waarom?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik maar Nederlands ga bloggen
Omdat ik dan hopelijk meer NL lezers aantrek, eventuele samenwerkingen met bedrijven zouden dan beter kunnen lopen omdat je nu in engelstalige shit buiten de boot valt want NL, en in NL want engelstaligquote:
Lekker wandelenquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:57 schreef PriemGirl het volgende:
Even met de hont naar de heide... BAM 2u45min gewandeldben kapot
Hielp natuurlijk niet dat cif om het kwartier zei: ahhhh nog een uurtje! *half uur later* ja nu nog een uurtje!
Grmfpl![]()
Ja net wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef Mss het volgende:
Zeg, zien jullie op jullie timeline dat ik mijn opleiding heb aangepast?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef Mss het volgende:
Zeg, zien jullie op jullie timeline dat ik mijn opleiding heb aangepast?
Ja was wel heerlijk verderquote:
Aah oke, want op mijn timeline staat dat dus niet, en ook niet op mijn eigen profiel. Dat kwam toen ik mijn relatiestatus aangepast had geloof ik wel.quote:
Voel je je wel wat fitter nu je ff buiten bent geweest?quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voel je je wel wat fitter nu je ff buiten bent geweest?
Snap ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
Boh, kan niet wachten tot ik weer lange wandelingen kan maken
nee man!quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik dan hopelijk meer NL lezers aantrek, eventuele samenwerkingen met bedrijven zouden dan beter kunnen lopen omdat je nu in engelstalige shit buiten de boot valt want NL, en in NL want engelstalig
Hier staat een gezonde kip salade op het menuquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
EVNE DE FRIETPOT AANZETTEN JAWEL
Ja, het is wel irritant dat we overal tussenin zitten he?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik dan hopelijk meer NL lezers aantrek, eventuele samenwerkingen met bedrijven zouden dan beter kunnen lopen omdat je nu in engelstalige shit buiten de boot valt want NL, en in NL want engelstalig
Glaasje vullen met een laagje (witte wijn) azijn, paar druppels afwasmiddel en in de buurt van de bron zettenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:03 schreef Mss het volgende:
Debs, wat was die epische fruitvliegjeskilltechniek van jou ook alweer?
Ohja, dankjewel!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Glaasje vullen met een laagje (witte wijn) azijn, paar druppels afwasmiddel en in de buurt van de bron zetten.
Ik weet dus niet zeker of het per se witte wijn azijn moet zijn, en afhankelijk van hoe erg je er last van hebt kun je ook 2 glaasjes neerzetten, dan ben je er echt retesnel vanaf!quote:
Ja. Maar dan zegt sjaan weer iets en dan twijfel ik weer dus mehquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, het is wel irritant dat we overal tussenin zitten he?
Wat wil je gaan doen dan Spees? (niet terug gelezenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja. Maar dan zegt sjaan weer iets en dan twijfel ik weer dus meh
Je moet doen wat je zelf wilt he babe!quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja. Maar dan zegt sjaan weer iets en dan twijfel ik weer dus meh
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:08 schreef Debsterr het volgende:
De katten hebben natvoer gekregen.. nu is Herman al ongeveer een half uur bezig het allerlaatste uit het bakje te lebberen, ik hoor heel de tijd dat aardewerken schaaltje door de gang schrapen. Vreetbeer.
Misschien is het inderdaad meer het concurrentie level, plus dat sommige merken natuurlijk alleen US gericht zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet doen wat je zelf wilt he babe!
Ik vind trouwens niet wat we er tussen zitten, als je NL blogt heb je meer contact met NL bedrijven, blog je engels heb je meer contact met internationale bedrijven, het enige is dat je meer "concurrentie" hebt omdat er veel Engelstalige bloggers zijn
Ja maar er zijn ook merken alleen NL gericht of alleen op andere landen gericht, dat hou je altijdquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad meer het concurrentie level, plus dat sommige merken natuurlijk alleen US gericht zijn.
Kloptquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook merken alleen NL gericht of alleen op andere landen gericht, dat hou je altijd
Dat gaat vanzelfquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
ook als je boodschappen in je kar staat te laaien?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf![]()
Maardame, ik snap je heel goed. Zó confronterend..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook als je boodschappen in je kar staat te laaien?
Net de jankbui van het jaar gehad, oleik wil die hormonen uit mijn lijf
Weet ik toch babe.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Er komt een herkansing hoor Debsje!
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
de Russenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet ik toch babe.
Ik krijg net weer een pakketje binnen van de Russen.
Ja jonge, die mensen zijn gek. Maar goed, ik ben achter een soort van optie gekomen die dingen te bestellen als buitenlander, dus op zich kan ik ze wel weer reviewen... Jammer genoeg was er wel 1 stuk.quote:
Op zich wel, ze kon vandaag weer lachen, ze kruipt per vandaag écht en ze ging ineens staan daarnet nogquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:15 schreef Incantrix het volgende:
Godskolere, ik heb de hik niet normaal
En ze begint alweer wakker te worden, jolijt.. Zal nog wel een leuke nacht worden.
Truste trix, hoop dat de kleine snel beter is en beetje doorslaaptquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Als mijn hik weg is en m'n eigen neusspray werkt ga ik maar ff proberen te slapen nog. Truste babes, sorry voor mijn egoïstische geraaskal. Helder denken is niet 1 van mijn beste punten atm :.
Thnx mopquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Truste trix, hoop dat de kleine snel beter is en beetje doorslaapt
Ik moet er niet aan denken idd, milo weegt 6 kilo en die wilt dus steeds op mijn arm hangen dan ligt hij met zijn kop op mijn schouder te slapen, maar ik krijg dan zo snel een lamme arm dat ik hem altijd snel weer op zijn kussentje moet leggen ook al sputtert hij tegenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx mopik hoop het ook, vooral dat ze niet meer zoveel pijn eraan heeft. Het is echt heel zielig zo, ze wilde zelfs niet meer bij papa zitten, alleen bij mij. Superlief, maar de godganse dag met 8 kilo beweeg-kind rondzeulen is best zwaar. Ze heeft daarnet wel even met Stef gespeeld, dat is wel een goed teken
/warrig
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Zet je allemaal fruitvliegvallen, gaan ze alsnog zwemmen in je wijn
joh, dat is heel begrijpelijk! Slaap lekker, ik hoop dat je een beetje uit kan rustenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Als mijn hik weg is en m'n eigen neusspray werkt ga ik maar ff proberen te slapen nog. Truste babes, sorry voor mijn egoïstische geraaskal. Helder denken is niet 1 van mijn beste punten atm :.
same here, ik zit echt af te tellen tot ik van mezelf naar bed magquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben al moe maar wil nog niet slapen anders ben k vannacht misschien wakker ofzosigh
ik voel mij net een oud wijfquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
same here, ik zit echt af te tellen tot ik van mezelf naar bed mag
Dat is idd een plottwist! Hier bank + thee + chocola + film.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, sq en wijn. Mijn bier smaakt me ineens niet meer wtf.
Ik zou de handdoek neergooien en gillend naar boven rennen. True story bro.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:48 schreef Mirjam het volgende:
dat je nietsvermoedend de handdoek pakt om je handen te drogen en dan een joekel van een huisspin ernaast op de muur zit.
En dat je dan meteen van die rampgedachten hebt zoals '' die had ook in of op m'n handdoek kunnen zitten ermahgerd paniek klop alles uit dit dat alles'
ja maar hij zat dus naast die handdoek he?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou de handdoek neergooien en gillend naar boven rennen. True story bro.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
vrouwen
die spinnen zijn 24309283820 keer zo klein man
mika & milo rescue teamquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef Mirjam het volgende:
bij de volgende huisspin bel ik sjaan ermahgerd
ja ik snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is idd een plottwist! Hier bank + thee + chocola + film.
Geen koorts, wel hard beven en af en toe suist mijn hoofd en ben ik heel duizelig. Heel raarquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och jij ook alkoorts? Beterschap
da's raarquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen koorts, wel hard beven en af en toe suist mijn hoofd en ben ik heel duizelig. Heel raar
Would still run.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar hij zat dus naast die handdoek he?een flinke handlengte wel. Maar toch
Wel een beetje maar nog niet zo als nu. Zal wel aids zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's raarheb je dat wel vaker?
ik zit hier ook weer koortsig te wezen
straks lekker lezen in bed, kindle weer volgegooid met een zooi boeken
je gaat toch niet ineens epileptisch worden he!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen koorts, wel hard beven en af en toe suist mijn hoofd en ben ik heel duizelig. Heel raar
Me too, maar ik ben alleen thuis dus kon op niemand terugvallenquote:
aidsquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wel een beetje maar nog niet zo als nu. Zal wel aids zijn
Ik kijk nergens meer van op. Kortsluiting op het moederbordquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je gaat toch niet ineens epileptisch worden he!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk ik ga ff met mika spelen, pak hengeltje, hij haalt 1 keer uit, gaat daarna tig rondjes debiel door t huis crossen en ligt nu weer op zijn slaapplek omdta ie moe is van t rennennouja dan niet hoor
Ik moest zo hard lolleren hieromquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk ik ga ff met mika spelen, pak hengeltje, hij haalt 1 keer uit, gaat daarna tig rondjes debiel door t huis crossen en ligt nu weer op zijn slaapplek omdta ie moe is van t rennennouja dan niet hoor
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie die spin eigenlijk al vanbinnen de zelfde reactie geven als een vrouw.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
bang zijn voor spinnen
die dingen zijn mini
Wij slaan met opzet de vliegen niet hartstikke dood. Josje vreet ze graag opquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zet eny er soms voorik moet toegeven dat ik sinds ik zelf een tuin heb eigenlijk geen schrik meer voor beestjes heb
Ja maar die vallen je niet lastig, die zijn alleen maar groot.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen van die killer bees en libellen zo groot als speelgoedhelicopters mogen opzouten
and beg to differ op het lastig vallenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar die vallen je niet lastig, die zijn alleen maar groot.
Spinnen vallen je ook niet lastig for that matter.
Ik snap de angst echt niet
Daarom maak ik kleintjes niet meer dood, maar die hele grote wel want die zijn eng. Die durft brum ook niet te killen fmlquote:
BABIIEESSSSSSquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik liet ze eerst allemaal leven, als ze te laag komen dan pakken de katten ze en de rest mag de muggen opeten
totdat ze dus babies in mjn huis gingen makensindsdien haal ik ze wel uit het huis weg
Ik heb Tekken op de achtergrond aanstaan. Ik ben nog met kraaltjes aan het weven en dat moet achter op de keukentafel. Alles wat op TV is is meer een soort hoorspelquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik liet ze eerst allemaal leven, als ze te laag komen dan pakken de katten ze en de rest mag de muggen opeten
totdat ze dus babies in mjn huis gingen makensindsdien haal ik ze wel uit het huis weg
Toen laatst de vaatwasser stuk was gegaan en wij die dus uit de keuken gingen slepen lagen er allemaal van die overblijfselen van prooi onder de vaatwasser. Van die lege hulsjes nog opgerold in web ofzo...heel LOTRquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze zitten nooit stilquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind die helicopters machtig mooi om te fotograferen
er zitten er altijd tientallen in de tuin in deze tijd van het jaar
tekken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb Tekken op de achtergrond aanstaan. Ik ben nog met kraaltjes aan het weven en dat moet achter op de keukentafel. Alles wat op TV is is meer een soort hoorspel
Begin en eind van de dag vaak wel. Ik heb er al een paar gehad die best lang bleven zittenquote:
oh diequote:Op vrijdag 13 september 2013 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
Yup een film gebaseerd op het spel
Maar ik neem 'm ook op, dus kijk 'm later wel een keertje echt goed.
Oh dat was echt old skool rammen
Ik vind de karakters echt goed neergezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
NIET HATEN OP MIJN MOEDER RIA JA!quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. gr gr Henk Ria en de kids
k heb al een burger op er een stuk taartquote:
ik heb kaasknabbelsquote:
hoera voor peach en slaap!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:17 schreef Incantrix het volgende:
GOEDEMORGEN!
Peach heeft wel veel geprutteld, maar is niet één keer echt wakkergewordenze slaapt nog steeds
SQ, je smaak kan erg veranderen, maar dat gaat ook weer overhoop dat je wijntje smaakte
En ook hier geen spinnen-angst, zet ze meestal ook met de hand buiten (meer om ze te redden van onze katten).
quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:17 schreef Molo het volgende:
Velen lekkers gegeten, velen bijgekletst, velen duurs gekocht
(Inglot foundationpoeder, laarzen (Palladiums die tegenwoordig tof blijken te zijn en duur
)
, parfum
, riemen
)
goed zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nou écht! Such a relief! Ze had net wel een bloedneus, maar geen heftige ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:17 schreef Molo het volgende:
Velen lekkers gegeten, velen bijgekletst, velen duurs gekocht
(Inglot foundationpoeder, laarzen (Palladiums die tegenwoordig tof blijken te zijn en duur
)
, parfum
, riemen
)
Goed zo! En nu lekker het weekend inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Wat fijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 07:17 schreef Incantrix het volgende:
GOEDEMORGEN!
Peach heeft wel veel geprutteld, maar is niet één keer echt wakkergewordenze slaapt nog steeds
SQ, je smaak kan erg veranderen, maar dat gaat ook weer overhoop dat je wijntje smaakte
En ook hier geen spinnen-angst, zet ze meestal ook met de hand buiten (meer om ze te redden van onze katten).
Ermagerd wat is zijn praktisch nut dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Intro en ik hebben gister een enge matige kutfilm gekeken en toen waren we allebei bangen het lampje van de wc was ook nog stukgegaan en er zit geen raampje boven de deur ofzo
dus moesten we met het licht in de gang aan en de deur open plassen
HIJ HOORT HEUL NIET BANG TE ZIJN, HIJ MOET MIJ BESCHERMEN
Brabantquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren bruiloft gehad, dat is echt grappig op vrijdag. De gemeente doet het dus echt aan de lopende band. Zodra je de zaal uit gaat staat de volgende club alweer klaar. Maar was wel leuk, goed feest erna ook
.
Nu met m'n gare hoofd naar oma, o joy![]()
Is wel in Brabant
Als we bij oma zijn gaat m'n moeder ineens weer met een zachte g pratenquote:
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd wat is zijn praktisch nut dan?
Dat is met begrafenissen/crematies vaak ook zoquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren bruiloft gehad, dat is echt grappig op vrijdag. De gemeente doet het dus echt aan de lopende band. Zodra je de zaal uit gaat staat de volgende club alweer klaar. Maar was wel leuk, goed feest erna ook
.
Nu met m'n gare hoofd naar oma, o joy![]()
Is wel in Brabant
oh wat lame zegquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:10 schreef Molo het volgende:
Bij begrafenissen is dat idd ook zo, dat vond ik zo erg toen ik bij een jong iemand was en er veel mensen waren. Was veel te weinig tijd voor gereserveerd dus halverwege het condoleren werd de boel afgekapt
precies!quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, je snapt mijn punt he. Dus gewoon ergens anders "vieren" dan in het crematorium
ja, de wonderlijke wereld van huizenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:26 schreef Mss het volgende:
Dat je nieuwe woningen aan het zoeken bent en dat het verschil tussen een 30m2 en een 50m2 woning ongeveer ¤20 is
Hebben wij toen bij mama ook gedaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, je snapt mijn punt he. Dus gewoon ergens anders "vieren" dan in het crematorium
dan zou ik voor de 150 m2 gaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:26 schreef Mss het volgende:
Dat je nieuwe woningen aan het zoeken bent en dat het verschil tussen een 30m2 en een 50m2 woning ongeveer ¤20 is
ja, daar word je niet echt vrolijk van en in huiselijke omgeving is ook iets prettiger nog, voor zover prettigquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hebben wij toen bij mama ook gedaanKun je tenminste rustig aan doen zonder weggekeken te worden...
Ja echt he, in hetzelfde gebouw, zelfde opleverdatum, zelfde voorzieningen, HOE?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de wonderlijke wereld van huizen
Lees eens even goedquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:36 schreef Molo het volgende:
[..]
dan zou ik voor de 150 m2 gaan
Kende daar mooie feestkes bouwen jonguh!
das wel bijzonder jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt he, in hetzelfde gebouw, zelfde opleverdatum, zelfde voorzieningen, HOE?
ik dacht/hoopte dat het zo door liep, dus 30-50-60-90-110-130-150 enzo en dan steeds maar paar euro duurderquote:
Wij zijn naar het café gegaan waar ze altijd dansten. Was voor mijn pa meteen duidelijk. En die mensen kennen we heel goed dus dat voelde wel prettig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, daar word je niet echt vrolijk van en in huiselijke omgeving is ook iets prettiger nog, voor zover prettig
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht/hoopte dat het zo door liep, dus 30-50-60-90-110-130-150 enzo en dan steeds maar paar euro duurder
ja dat soort momenten heb ik ook zo nu en dan. Geeft voor mij alleen maar aan dat de overledenen er gewoon nog zijn, in mij en mijn gedachten en dat vind ik dan naast heel emotioneel, ook wel weer mooiquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kwam trouwens gister, toen ik het overschrijvingsbewijs van de auto moest pakken, nog een doosje met sieraden van mama tegen. Dat komt dan ff hard aan zo onverwacht![]()
Maar er zat wel een ring in die mij destijds niet paste en die ik wel graag zou dragen. En nu past ie wel! Dus nu draag ik hem alsnog
das helemaal mooiquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij zijn naar het café gegaan waar ze altijd dansten. Was voor mijn pa meteen duidelijk. En die mensen kennen we heel goed dus dat voelde wel prettig.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kwam trouwens gister, toen ik het overschrijvingsbewijs van de auto moest pakken, nog een doosje met sieraden van mama tegen. Dat komt dan ff hard aan zo onverwacht![]()
Maar er zat wel een ring in die mij destijds niet paste en die ik wel graag zou dragen. En nu past ie wel! Dus nu draag ik hem alsnog
Neinz, 50 is het grootste. Het is trouwens wel na verrekening met huursubsidie, dus daar zal het verschil wel inzitten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht/hoopte dat het zo door liep, dus 30-50-60-90-110-130-150 enzo en dan steeds maar paar euro duurder
Ik schrik altijd heel hard van die momenten en ik probeer ze zoveel mogelijk te ontlopen omdat ik weet dat ik me er zo kut door voel. Want het is voor mij meer een bevestiging dat ze er inderdaad niet meer is..quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat soort momenten heb ik ook zo nu en dan. Geeft voor mij alleen maar aan dat de overledenen er gewoon nog zijn, in mij en mijn gedachten en dat vind ik dan naast heel emotioneel, ook wel weer mooi
En wat super van die ring
Heb je 'm nu gewoon om gedaan?
aha, ja die subsidies lopen vreemd af en toe.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Neinz, 50 is het grootste. Het is trouwens wel na verrekening met huursubsidie, dus daar zal het verschil wel inzitten.
hoe lang geleden is het bij jou nu? Bij mij 8, moet zeggen dat het wel draaglijker wordt zeg maar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik schrik altijd heel hard van die momenten en ik probeer ze zoveel mogelijk te ontlopen omdat ik weet dat ik me er zo kut door voel. Want het is voor mij meer een bevestiging dat ze er inderdaad niet meer is..
Maar die ring heb ik wel omgedaan ja. Ik vind het een hele mooie ring, zij heeft hem veel gedragen en onbewust moet ik steeds aan haar denken als ik hem zie. Maar dan op een prettige manier, zoals ik ook steeds ff aan B denk als ik mijn trouwring zie.
Jep, en nu hopen dat ik 'm krijgquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
aha, ja die subsidies lopen vreemd af en toe.
net als dat je er soms op vooruit kunt gaan door te stoppen met werken, like.... lolwhut???
maar 50 it is dan?
check even of het een neger is die beoordeelt, dan kun je eventueel nog wat pica's van je ass toevoegenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee dat is plan B als ik 'm niet krijg
en een kipbucketquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
check even of het een neger is die beoordeelt, dan kun je eventueel nog wat pica's van je ass toevoegen
kattenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
GRRRRRRRRR
katten die lade met voer open gemaakt hebben, zakje met vleesstokjes open gemaakt en alles opgegeten en een zakje natvoer proberen open te maken wat niet lukte, dus nu zitten er allemaal gaatjes in dat zakje en ligt at natvoergeleispul overal door de kamer
een vleugje gefrituurde-kipessence toevoegen aan de briefquote:
Nu 3 jaar. Lijkt soms zo lang al maar eigenlijk is dat helemaal nog niet...quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe lang geleden is het bij jou nu? Bij mij 8, moet zeggen dat het wel draaglijker wordt zeg maar.
En dat van de trouwring herken ik ook, dat heb ik ook altijd
Ik heb geen kontquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
check even of het een neger is die beoordeelt, dan kun je eventueel nog wat pica's van je ass toevoegen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
GRRRRRRRRR
katten die lade met voer open gemaakt hebben, zakje met vleesstokjes open gemaakt en alles opgegeten en een zakje natvoer proberen open te maken wat niet lukte, dus nu zitten er allemaal gaatjes in dat zakje en ligt at natvoergeleispul overal door de kamer
dat is ook nog helemaal niet lang joh! heeft gewoon veel tijd nodig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nu 3 jaar. Lijkt soms zo lang al maar eigenlijk is dat helemaal nog niet...
Ik doe wel altijd als ik van huis weg ga mijn ketting om met haar vingerafdruk erin. Alsof ik haar dan 'meeneem'.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef Molo het volgende:
Ik moest gisteren trouwens zo extreem lachen. Vriendin en ik waren dus gaan shoppen, komen we terug, was Koos nog aan het pokeren hier met een groep oud collega's. Maar die hebben allemaal een bizar goeie baan als zzp-er en verdienen bakken met geld. Dus de hele straat stond hier vol met enorme bolide's en aangezien dat een klein straatje is, viel dat beheurlijk op wel![]()
Zij toen we de straat in kwamen helemaal van "van wie zijn die dure bakken, jeeeezus wat een auto's" etc.
Dus ik verteld, zij echt zo van "WAT DOEN WIJ FOUT JONGUH?"
Zo mooi!
En de buren ook heerlijk gluren uiteraard, zeker omdat er een paar buitenlanders bij zaten met een kleurtje![]()
![]()
![]()
Bwhehehehe
avondeten of snackvoer? en hartig of zoet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor lekkere noms zal ik voor vanavond halen?
After bats voer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor lekkere noms zal ik voor vanavond halen?
snackquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
avondeten of snackvoer? en hartig of zoet?
walnoten chocobrownies maken van Nigellaquote:
mooi was wel dat de meest foute gasten de grootste pimp bakkes haddenquote:
brownies maken is wel lekkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:02 schreef Molo het volgende:
[..]
walnoten chocobrownies maken van Nigella
Of M&M's of cake met slagroom en M&M's
slagroom is 1 van de lekkerste dingen die ik kenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
brownies maken is wel lekker![]()
slagroom
ik krijg t toch nie alleen op!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:04 schreef Mss het volgende:
Brownies
Ermahgerd ik kom bij Sjaan op bezoek vanavond
slagroomquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:05 schreef Molo het volgende:
[..]
slagroom is 1 van de lekkerste dingen die ik ken
die brownies zijn makkelijk en lekkerrrrr
NERMNERMNERMquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik krijg t toch nie alleen op!
deze zijn trouwens ook goddelijk lekker. Maak wel het halve recept want het is anders VEUL!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik krijg t toch nie alleen op!
groene zeep en als het heel vies is Muscle ovensprayquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja ik was bezig met mijn hele huis schoonmaken, wat is de beste manier om je oven/magnetroncombiding schoon te krijgen?![]()
wow, ok dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
slagroomik kan soesjes soms wel 1 of 2 van eten maar daarna moet ik altijd gelijk kotsen
ik vind slagroom best lekker, maar mijn lichaam is het er niet mee eens en bij een kleine hoeveelheid moet ik altijd al overgevenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
wow, ok dan.
Ik vind het echt heerlijk, kan me er echt dood aan eten
das jammer welquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind slagroom best lekker, maar mijn lichaam is het er niet mee eens en bij een kleine hoeveelheid moet ik altijd al overgeven
Okay ik heb nu ovenspray van een ander cilit bang ik, maar ik kan het wel laten weken enzo maar vind niet echt dat het goed werkt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
groene zeep en als het heel vies is Muscle ovenspray
deze zijn echt nog veeeeel lekkerder, want echte chocolade erdoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind brownie's vna zo'n pakje van de super ook heel lekker
+1quote:
is het zo'n spuitbus net als haarlak? Want dat moet je hebben, dat er van dat foam uit komt als je spuitquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay ik heb nu ovenspray van een ander cilit bang ik, maar ik kan het wel laten weken enzo maar vind niet echt dat het goed werkt.
ik zal die ander wel ff zo halen dan
oh ja ik vind recepten ook lekker hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
deze zijn echt nog veeeeel lekkerder, want echte chocolade erdoor
euroshopper donkere chocolade is super hierbij én goedkopie
Nee dat is t niet, ik ga t zo es halen danquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
is het zo'n spuitbus net als haarlak? Want dat moet je hebben, dat er van dat foam uit komt als je spuit
ja brownies zijn ook lekker uit pakjequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja ik vind recepten ook lekker hoormaar ik vind die uit de super dus ook prima te bikken
![]()
dit soort spul. Is goedkoop verkrijgbaar bij de Action (Washcat ofzoiets), of van HG, of ander merk. Als het maar schimmelreiniger isquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
deel 2:
wat is het beste tegen donkere vlekken in je douchecabineIk heb in een hoekje zo'n stukje wat donker geworden is
OWkie danku!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:15 schreef Molo het volgende:
[..]
dit soort spul. Is goedkoop verkrijgbaar bij de Action (Washcat ofzoiets), of van HG, of ander merk. Als het maar schimmelreiniger is
[ afbeelding ]
ja ik ben dus mega fan van groene zeep daarnaast, dat kost bijna niks en is veilig voor vrijwel alle materialen. Maar ik ben dan ook een kneusquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OWkie danku!
*maakt bodoschappenlijst*
- muscle ovenspul
- action douchespul schimmelreininger
- brownies
- nog meer nommies
done
Nee nog niet, ik wil de buuf daar ook ff dit weekend over spreken. Ik wil het liefst dat ze 2 keer per maandag ff de keuken, badkamer, ramen lappen en vloer dwijlen doet, dat zou echt top zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik ben dus mega fan van groene zeep daarnaast, dat kost bijna niks en is veilig voor vrijwel alle materialen. Maar ik ben dan ook een kneus
Heb je al je schoonmaker trouwens?
echt voor de grote dingen, das wel relaxed jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik wil de buuf daar ook ff dit weekend over spreken. Ik wil het liefst dat ze 2 keer per maandag ff de keuken, badkamer, ramen lappen en vloer dwijlen doet, dat zou echt top zijn
ermnermnerm!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien dat ik vanavond wel hamburgers maak ofzo
of soep met eiets lekkers
FTFYquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik wil de buuf daar ook ff dit weekend over spreken. Ik wil het liefst dat ze 2 keer per maandag ff de keuken, badkamer, ramen lappen en vloer dweilen doet, dat zou echt top zijn
klopt nog nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
FTFY
Ik zat er zo raar naar te kijken
Ook dat had ik gezien maar ik wilde niet gaan mierenneukenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef Molo het volgende:
[..]
klopt nog niet
2 x per maand ipv 2 x per maandag![]()
LEER DE KAT DAN FATSOENLIJK TYPEN!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
MENSEN J TYP MET EEN KAT O MIJN HANDEN JA!
IS ZE ER AL?quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met een stokje en van die klemmetjes
Ja ze zitten dus aan stok en klemmetjes, maar ik heb dus net de oude weggegooid en die klemmetjes daarvan bewaard zodat ik de nieuwe meer vast kan zetten. Ik heb dus elke keer dat orchideeen het zo goed doen hier dat ze echt mega groot en zwaar worden en uiteindelijk gaan hangenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met een stokje en van die klemmetjes
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
FML
ik werd wakker met hoofdpijn, dacht neem wel ff koffie voordat k naar de suepr ga om eten te maken
nu heb k dus zoveel buikpijn dat k niet rechtop kan staan of lopen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
FML
ik werd wakker met hoofdpijn, dacht neem wel ff koffie voordat k naar de suepr ga om eten te maken
nu heb k dus zoveel buikpijn dat k niet rechtop kan staan of lopen
We hadden de creme niet dik genoeg geklopt, maar dat hadden we niet door dus toen mengden we het met de mascarpone/koffie mengsel en toen was het extreem vloeibaar.quote:
oh dat is zonde jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We hadden de creme niet dik genoeg geklopt, maar dat hadden we niet door dus toen mengden we het met de mascarpone/koffie mengsel en toen was het extreem vloeibaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |