Ja, klopt. Daarom ook bij gebrek aan iets andersquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
jammer dat ie zo vaak moet bufferen..
Ik heb al de preview van GTA VI.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb hem al weer doorverkocht
valt nu wel mee. 2 keer buffer en nu is ie wat beter.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:02 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ja, klopt. Daarom ook bij gebrek aan iets anders
Die ligt hier langs GTA VIIIquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb hem al weer doorverkocht, ben nu met 6 bezig
Briefje erbij met FOK ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat wil je zien?
hoeveel vingers moet ik ospteken?
11quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat wil je zien?
Iemand die zegt dat ie `m gewoon bij de winkel heeft gehaald heeft waarschijnlijk al onderweg foto`s van het spel gemaakt..quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Differ het volgende:
[..]![]()
Praat gewoon niet!
Zonder pics valt er weinig te geloven..
je middelvingerquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat wil je zien?
Je cumshot over de hoes van GTA in de vorm van het FOK! logo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat wil je zien?
Hij loopt heel de dag al te zeggen dat ie hem heeftquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kan toch? 360-versie zwerft al rond...
briefje er bij met alle duitsers zijn homo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat wil je zien?
AANDACHTSHOERquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:04 schreef Nestalgie het volgende:
Omg! Een vriend van me heeft hem, ik ga er nu heen jullie krijgen pics als ik terug ben
Tikken vangen gij?!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:04 schreef Nestalgie het volgende:
Omg! Een vriend van me heeft hem, ik ga er nu heen jullie krijgen pics als ik terug ben
Vond ik te retro....quote:
quote:
Hapquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:04 schreef Nestalgie het volgende:
Gebruik AUB een spoiler de volgende keer, dit wou ik niet weten!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Vond ik te retro....
vanaf 16 gaan ze weer de goede kant op
vanaf 20 is het alleen nog maar GTA Online
Ja klopt wel, maar ik hou wel van die vintage graphics.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Vond ik te retro....
vanaf 16 gaan ze weer de goede kant op
vanaf 20 is het alleen nog maar GTA Online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |