Check hoe hard die auto wegtrekt vanuit zn achteruit naar vooruitquote:Op vrijdag 13 september 2013 03:48 schreef trance_fan het volgende:
weer een video:
http://instagram.com/p/eLp67eD7UZ/#
Ach, bij bol krijg je nog een cadeaubon van 10 euro voor je volgende game aankoop. Toch fijn en dan ben ik 2 euro goedkoper uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Bij de Media Markt betaal je 47 euro komende dinsdag en je kunt hem dan zo ophalen. Alleen voor die 'blimp'?
trance_fan zal ook nog wel wat pakjes krijgen dinsdag denk ik jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:23 schreef Saekerhett het volgende:
In de tijd dat GTA IV uitkwam, werkte ik ook bij de post en had ik die dag ook ineens 10-15 pakjes in de vorm van een dvd-hoesje extra. Goh, wat zou daar in zitten?
nou voor die 2 euro moet je nu sowieso wachten tot dinsdag morgen/middag. Wij hebben hem om 00:01 (ongeveer ligt natuurlijk aan hoe lang de rij is)quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, bij bol krijg je nog een cadeaubon van 10 euro voor je volgende game aankoop. Toch fijn en dan ben ik 2 euro goedkoper uit![]()
Men vondt de besturing van GTA 4 juist kutter dusjaquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef Pap89 het volgende:
Alleen de besturing is wel heel eg "direct" geworden, to arcade for my taste.
Maar dat went misschien ook wel weer.
Om nou weer om 12u 's nachts naar de gamemania te gaan vind ik ook weer een beetjequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
nou voor die 2 euro moet je nu sowieso wachten tot dinsdag morgen/middag. Wij hebben hem om 00:01 (ongeveer ligt natuurlijk aan hoe lang de rij is)
Er zijn ook mensen die moeten werken doordeweeks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
nou voor die 2 euro moet je nu sowieso wachten tot dinsdag morgen/middag. Wij hebben hem om 00:01 (ongeveer ligt natuurlijk aan hoe lang de rij is)
Yup. Ik baal echt dat de game niet maandag uitkomt. Had ik anders mooi ff 4 uurtjes gameplay mee kunnen pikken. Over een week speel ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken doordeweeks.
"Men" ja de Saintrow kinderen zeker?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
Men vondt de besturing van GTA 4 juist kutter dusja
uitbreiding(en) van WoW ben ik ook om geweest, en volgende dag gewoon naar werk/schoolquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die moeten werken doordeweeks.
Als post NL meewerkt begin ik dinsdagavond, vroeg zat.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Yup. Ik baal echt dat de game niet maandag uitkomt. Had ik anders mooi ff 4 uurtjes gameplay mee kunnen pikken. Over een week speel ik.
Schiet niet op voor mij, dan zit ik tot diep in de nacht te gamen terwijl ik er om half 7 weer uit moet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
uitbreiding(en) van WoW ben ik ook om geweest, en volgende dag gewoon naar werk/school
Achaja het is men hobby dus vindt het niet zo erg.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Om nou weer om 12u 's nachts naar de gamemania te gaan vind ik ook weer een beetje
Digitaal downloaden was sneller?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
uitbreiding(en) van WoW ben ik ook om geweest, en volgende dag gewoon naar werk/school
Geen vrouw en kinderen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als post NL meewerkt begin ik dinsdagavond, vroeg zat.
[..]
Schiet niet op voor mij, dan zit ik tot diep in de nacht te gamen terwijl ik er om half 7 weer uit moet.
Dit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
Achaja het is men hobby dus vindt het niet zo erg.
Andere mensen doen weer andere crazy dingen.
Wrath was nog niet digitaal dacht ik. Cata ben ik ook nog om geweest en Panda heb ik wel digitaal gedaan.quote:
Ik heb een vriendin maar gelukkig geen kinderen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Geen vrouw en kinderen?
Bij deze ben ik de Michael van de GTA topicreeks.
Heb al tegen me vriendin sorry gezegt voor aankomende weekquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind het ook leuk om muziek te maken, ga ook wel es door met vrienden tot 5 uur snachts in de studio. Iedere gek zijn gebrek
We trappen die X5 van me helemaal vol. Morgen verkopen we de shit on the corner voor 100 boks.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:30 schreef Giester het volgende:
Main man kaos- en ik hosselen die ding wel uit de o.g.
Als we een pallet hebben, dan taken we de boyz of streetz.
Nog more living hard, jeweet!
Mijn vriendin vermaakt zich ook wel met series kijken enzo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn vriendin vindt het helemaal niet erg als ik een avondje of zelfs hele dag door zou brengen in GTA hoor, die vermaakt zich wel.
Als ik lief doe brengt ze me zelfs een biertje en jointje.
Een echte man houdt z'n vriendin wel koest!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
Mijn vriendin vermaakt zich ook wel met series kijken enzo.
Met een stuk touw en een ballgag ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:33 schreef Giester het volgende:
[..]
Een echte man houdt z'n vriendin wel koest!
Als ik s'avonds thuis kom en hij ligt niet in m`n brievenbus?, op 15 minuten afstand zit een Saturn..quote:Tenzij PostNL het "verneukt"
Ik oordeel niet op de manieren, alleen op de werking!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:34 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Met een stuk touw en een ballgag ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:36 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zin om al die "Let's Play video's op YouTube te kijkenGast, een 360 koop je voor une pomme et un oeuf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
True, true....quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:36 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik oordeel niet op de manieren, alleen op de werking!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef Pap89 het volgende:
Niet de spoiler openen hoor, het lot van 1 van de 3 mannekes.Gtaforums bezocht? Die gast maakt alleen maar trolltopics aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEMAND heeft het spel al uitgespeeld, dat is onmogelijk.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
quote:Nachtopening Media Markt Groningen
Dinsdag 17 september is de officiële release. Vele retailers gaan echter maandagnacht al open. Deels uit commercieel oogpunt, maar vooral ook omdat de fan niet langer kan wachten. In Groningen gaat dus ondermeer de Media Markt open.
En dat pakken ze groots aan. De Westerhaven wordt omgebouwd tot een stukje LA in Groningen. Compleet met palmbomen, enorme lampen, een rode loper en mooie vrouwen. Media Markt heeft zelfs een verkleedwedstrijd uitgeschreven.
De bezoeker die het meest in de stijl van GTA V verschijnt, krijgt een cadeaubon ter waarde van 100 euro. Nummer twee gaat naar huis met een bon van 75 euro en nummer drie krijgt 50 euro mee. Game & Co heeft ook nog een kleine wedstrijd.
Er staat een model in de sfeer van Hollywood. Daarmee kun je op de foto, de vijf leukste foto’s worden afgedrukt in de Gezinsbode en winnen een goodiebag van GTA V.
En dat is de reden waarom de mediamarkt/gamemania waarschijnlijk niet vroegtijdig zullen releasen. Ze hebben allemaal geld in de nachtopening gestoken dus.quote:
Dit IS het leven kerel!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:46 schreef Blistering het volgende:
Hier maar even Final Fantasy 14 besteld om het weekend door te kunnen komenAnders blijf ik fora's e.d. f5'en.
* Blistering heeft echt geen leven
Ik kom juist op FOK! voor gta ipv op gtaforums en al die zooi omdat hier niet zo nauw wordt gekeken met leaks enzo :\quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
is zomaar een regel die of al zo oud is als t forum hor....
Links naar filmpjes posten is prima maar er wordt hier niet over warez gesproken. Dat is al jaaaaaaaaaren zo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:49 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik kom juist op FOK! voor gta ipv op gtaforums en al die zooi omdat hier niet zo nauw wordt gekeken met leaks enzo :\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |