Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 12 september 2013 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor ons feest hebben we een zwembad afgehuurd
Joh, het maakt mij geen bal uit. Als jij dat graag wil moet je dat gewoon doen. Maar zou je niet eerst gewoon ff lekker er op los schieten met je digitale? Beetje kennis van zaken opdoen? Als je het over een half jaar nog steeds tof of juist toffer vindt, ga dan eens op zoek naar een analoge.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het kan? En als ik voor 10 euro een camera kan scoren why not, want dat is ongeveer wat ik uit wil geven
Ik zeg toch ook niet dat ik de jouwe voor een tientje wil?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Joh, het maakt mij geen bal uit. Als jij dat graag wil moet je dat gewoon doen. Maar zou je niet eerst gewoon ff lekker er op los schieten met je digitale? Beetje kennis van zaken opdoen? Als je het over een half jaar nog steeds tof of juist toffer vindt, ga dan eens op zoek naar een analoge.
Ik weet wel dat ik de mijne echt niet voor een tientje wegdoe. Dan gaat ie als antiek familiestuk (is van mijn zus geweest) op de plank ofzo.
Het is Spees met een nieuwe hobbyquote:Op donderdag 12 september 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Joh, het maakt mij geen bal uit. Als jij dat graag wil moet je dat gewoon doen. Maar zou je niet eerst gewoon ff lekker er op los schieten met je digitale? Beetje kennis van zaken opdoen? Als je het over een half jaar nog steeds tof of juist toffer vindt, ga dan eens op zoek naar een analoge.
Ik weet wel dat ik de mijne echt niet voor een tientje wegdoe. Dan gaat ie als antiek familiestuk (is van mijn zus geweest) op de plank ofzo.
Eh nee, en dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik de jouwe voor een tientje wil?![]()
Ah, ik had het wel eens verteld, maar geen idee wie dat wel of niet gelezen hadquote:
Oh ik dacht dat ik zo over was gekomen, maar niet gelukkigquote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Eh nee, en dat zeg ik toch ook niet?
Ik wist hetquote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ik had het wel eens verteld, maar geen idee wie dat wel of niet gelezen hadik had naast een trouwjurk een trouwbikini
Die polaroid die je hebt is trouwens wel extreem geilquote:Op donderdag 12 september 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie doen net alsof ik een camera van 200 euro ga kopen
Ja ik ben bijna geneigd om te vragen hoe het met het hardlopen gaatquote:Op donderdag 12 september 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is Spees met een nieuwe hobby. KOOP ALLES!
Het gaat niet om wat het kost, maar om hoe zinvol de aankoop isquote:Op donderdag 12 september 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie doen net alsof ik een camera van 200 euro ga kopen
Hij is zo ook mooiquote:Op donderdag 12 september 2013 22:08 schreef Incantrix het volgende:
Kut, ik zie bij het afsluiten dat mijn &-teken niet is doorgekomen in de TT
(Die kreeg ik er niet meer bijgepropt, hahaha)quote:Op donderdag 12 september 2013 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een soort DIT DAT ALLES maar dan anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |