SPOILER: Haha, ok deze is serieusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 12-09-2013 18:33:29 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Even geduld.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Kan iemand die zeug uit de op kankeren.
Als je zulke dijen had, had ik je allang al gegeven.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Kan iemand die zeug uit de op kankeren.
I don't give a fuck.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je zulke dijen had, had ik je allang al gegeven.
Nog vh vorige topic geen zin om te veranderen plus ik klik daar nooit op sowieso.quote:
Klopt. Maar het haar doet wel echt af aan haar looks.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij zou haar niet je bedje uit trappen hoor!
Jongens zouden sowieso wel veel meisjes neuken. Er zijn weinig echt lelijke meisjes. Zolang ze maar niet lelijk zijn zou elke jongen wel raken.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar het haar doet wel echt af aan haar looks.
Sowieso, er is zit echt een moeilijk groot verschil tussen wat ik zou geven en wat ik zeg dat ik zou geven.
Zeg gewoon dat je een opportunistische fukkertje bent die alles neukt wat hij kan krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sowieso, er is zit echt een moeilijk groot verschil tussen wat ik zou geven en wat ik zeg dat ik zou geven.
Maar jij zou alles neuken wat vrouwelijk is en 37 graden.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jongens zouden sowieso wel veel meisjes neuken. Er zijn weinig echt lelijke meisjes. Zolang ze maar niet lelijk zijn zou elke jongen wel raken.
Zulke dijen zijn maar voor 1 ding goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je zulke dijen had, had ik je allang al gegeven.
Waar hangen de camera's???quote:Op donderdag 12 september 2013 18:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je een opportunistische fukkertje bent die alles neukt wat hij kan krijgen.
Alleen jammer dat ze jou niet doen #ba dum tss #inkoppertjequote:Op donderdag 12 september 2013 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen zouden ook alles neuken wat een beetje geld heeft als ze single zijn en rimpelig en uitgezakt de 40 gepasseerd zijn en het financieel niet breed hebben (evt. met kind)
't is maar wat je eigen waarde is en wat je denkt daar realistisch voor terug te kunnen krijgen.
Goedzo. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken dat de vrouwen die ik lekker vind besmeurd zijn geweest met jouw beta kwakkie.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zulke dijen zijn maar voor 1 ding goed.
Hamlappen.
Fixed.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Vrouwen zouden ook alles neuken wat een beetje geld heeft als ze single zijn en rimpelig en uitgezakt de 40 gepasseerd zijn en het financieel niet breed hebben (evt. met kind)
llololololquote:
Gay? Liever a-seksual, lijkt me fijn leven. Dan sta je zelfs boven de alpha male denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |