Waar klik ik nou weer op.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
http://htwins.net/scale2/
Het vette hieraan is dat als je helemaal inzoomed, je bij "Quantum Foam" komt, en alle planeten zouden ook op "Quantum Foam" liggen volgens Michio Kaku en andere quantum physics mensen.Dus hoe groot iets is... is onmeetbaar, het is alleen meetbaar relatief aan andere dingen. Ofzoiets.
Genoeg gedacht voor vandaag, even koffie maken
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand dit voor mij zou doen, dan zou ik echt helemaal gek worden. Zo iemand wil je lekker op bed leggen, even heerlijk laten ontspannen terwijl je een paar kaarsjes aan doet en vervolgens hun nieren verwijderd met een plastic wegwerpmesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand dit voor mij zou doen, dan zou ik echt helemaal gek worden. Zo iemand wil je lekker op bed leggen, even heerlijk laten ontspannen terwijl je een paar kaarsjes aan doet en vervolgens hun nieren verwijderd met een plastic wegwerpmesje.
Godverdomme, zijn er gewoon twee Marsen.quote:
vrijdag ga ik over denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hi![]()
Hoe issut met t huuske?
Ken ik al xdquote:Op donderdag 12 september 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
comics?
Zoek slaine op. die baas is harder.
[ afbeelding ]
Zo snel al joh! Wanneer is je housewarming?quote:
Jij mag mijn huis altijd verwarmen met je stralende aanwezigheid.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo snel al joh! Wanneer is je housewarming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |