SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, dus als alles ging zoals het ging had je het niet uitgemaakt. Je dacht pas aan uitmaken toen ze kwam met de mededeling over haar ouders en je maakte het toen ook uit.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zou het niet uitgemaakt hebben nee. Ik wilde afwachten, wellicht dat ik wel verliefd zou worden. Dat wilde ik graag. Misschien te graag. Als ik na een paar maanden nog steeds niet verliefd zou zijn, dan zou ik het wél hebben uitgemaakt.
Weet je wat een signaal is waarmee afgeeft dat de kans groot is lang bij elkaar te blijven? Met een söz, nişan en/of düğün.quote:Dat ze van mij verlangde om kennis te maken met haar ouders heeft mij doen besluiten om er direct mee te kappen omdat ik van mening ben dat je daarmee een signaal afgeeft dat er een grote kans is dat je bij elkaar blijft. Ik wist echter niet of die kans wel zo groot was, want ik had al mijn twijfels.
Dit is gewoon poep, zolang jij duidelijk bent richting haar, geef je geen hoop. Zolang jij vanaf het begin duidelijk zegt dat ze geen hoop moet krijgen omdat je haar ouders ziet, geef jij geen valse hoop en ben je juist duidelijk.quote:Met zo'n kennismaking geef je de ander ook hoop, en ik wilde haar niet (onbewust) valse hoop geven.
Ik ben maar één keer echt verliefd geworden en dat was magisch. Je ziet elkaar voor het eerst en het voelt speciaal, je hebt in één keer zo een klik zo raar.. Het leek alsof we elkaar al jaren en jaren kenden. Heel raar gevoel was dat, gewoon een puzzel die in elkaar viel..quote:Op donderdag 12 september 2013 15:19 schreef zarGon het volgende:
Kijk, ik weet niet hoe verliefdheid bij jou of de mannen hier werkt. Ik ben nog nooit meteen gevallen voor een meisje, er ging altijd tijd overheen. Ik viel dan ook niet op het uiterlijk, maar om bepaalde eigenschappen van die persoon. Het uiterlijk helpt natuurlijk wel, maar een persoon waar je verliefd op bent wordt vanzelf nog mooier.
Hoe liep dit af?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer echt verliefd geworden en dat was magisch. Je ziet elkaar voor het eerst en het voelt speciaal, je hebt in één keer zo een klik zo raar.. Het leek alsof we elkaar al jaren en jaren kenden. Heel raar gevoel was dat, gewoon een puzzel die in elkaar viel..
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:50 schreef xminator het volgende:
[..]
4 jarig relatie, alleen heb spijt dat ik haar op een jonge leeftijd heb ontmoet.
Waarom is het uitgegaan?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:50 schreef xminator het volgende:
[..]
4 jarig relatie, alleen heb spijt dat ik haar op een jonge leeftijd heb ontmoet.
Vier keer, dacht ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben twee/drie keer verliefd geweest. Alle keren liep het shit af.
Overigens was dit jaren terug en worden mensen gemiddeld maar zo'n 2 keer in hun leven verliefd. Mijn kansen zijn voorbij en op.
Dan hadden we de volgende stap kunnen nemen op een leeftijd waarin wij beiden er klaar voor waren (klaar met opleiding, werken en iets volwassener zijn). Neyse, wil er eigenlijk verder niet op ingaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wat zou er anders zijn dan als je haar later had ontmoet?
Why not? Verliefdheid is toch verliefdheid?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vier keer, dacht ik.
Maar ja, kalverliefde moet je niet meetellen..
In mijn hoofd zat ik al te spelen met het idee om het uit te maken, maar had besloten om het aan te kijken (haar aan het lijntje te houden dus, sorryquote:Op donderdag 12 september 2013 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aha, dus als alles ging zoals het ging had je het niet uitgemaakt. Je dacht pas aan uitmaken toen ze kwam met de mededeling over haar ouders en je maakte het toen ook uit.
Als dit zo is, dan maakte je het uit vanwege haar ouders.
Mijn beeld van zo'n ontmoeting is misschien behoorlijk vertekend door mijn familie. Dat is een mogelijkheid.quote:Weet je wat een signaal is waarmee afgeeft dat de kans groot is lang bij elkaar te blijven? Met een söz, nişan en/of düğün.
Een kennismaking is een kennismaking, daar hangen verder verplichtingen aan. Geen enkele. Daarmee geef je niet aan dat je al toekomstplannen hebt, daar geef je niet mee aan dat je gaat trouwen met hun dochter. Alleen dat je interesse hebt in hun dochter (wat ook zo is).
Zo zie ik het tenminste. Vooral als ze al heel snel willen ontmoeten. Zolang jij duidelijk bent (eventueel richting de ouders), kunnen ze niets eisen van je. En mocht het uitlopen tot een fiasco, dan kun je altijd nog zeggen dat het niet meer klikt.
Ik vind - nogmaals - dat je te zwaar weegt aan zo'n ontmoeting.
[..]
Dus ik had moeten zeggen dat ik niet verliefd op haar ben maar wel bereid ben haar ouders te ontmoeten? Juist...quote:Dit is gewoon poep, zolang jij duidelijk bent richting haar, geef je geen hoop. Zolang jij vanaf het begin duidelijk zegt dat ze geen hoop moet krijgen omdat je haar ouders ziet, geef jij geen valse hoop en ben je juist duidelijk.
Zonde om je daardoor helemaal af te sluiten.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
Een jongen heeft mij zo een jaar aan het lijntje gehouden. Ik haat liefde en relaties sindsdien.
Oh, dan heb ik ook geen kans meer op verliefdheid.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben twee/drie keer verliefd geweest. Alle keren liep het shit af.
Overigens was dit jaren terug en worden mensen gemiddeld maar zo'n 2 keer in hun leven verliefd. Mijn kansen zijn voorbij en op.
Mag ik jouw mening als dame?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
Een jongen heeft mij zo een jaar aan het lijntje gehouden. Ik haat liefde en relaties sindsdien.
Nah, ik ben er zeker voorzichtiger door geworden en ik zal nooit meer zelf achter een jongen rennen, maar de hoofdreden dat ik niks met relaties heb is dat ik simpelweg niet verliefd word. En ik ben hier heel zwart-wit in, of ik vind een jongen leuk (hoşlanmak/verliefdheid) of niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonde om je daardoor helemaal af te sluiten.
Je bouwt je zin zo op dat het in jouw voordeel werkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Vind jij het slecht van me dat ik ervoor heb gekozen haar niet aan het lijntje te houden?
Het is kut hoe het is gelopen en bepaalde dingen had je anders kunnen aanpakken, maar als je iemand niet leuk vindt, dan houdt het gewoon op. Ik had je iig niet gehaat als ik haar was geweest.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag ik jouw mening als dame?Vind jij het slecht van me dat ik ervoor heb gekozen haar niet aan het lijntje te houden?
Truequote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer echt verliefd geworden en dat was magisch. Je ziet elkaar voor het eerst en het voelt speciaal, je hebt in één keer zo een klik zo raar.. Het leek alsof we elkaar al jaren en jaren kenden. Heel raar gevoel was dat, gewoon een puzzel die in elkaar viel..
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en ik ben geen normaal mens, dat je het weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |