Mehquote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NeeHeb net even met m'n kop boven de wc gehangen omdat ik de hele tijd het gevoel heb dat ik moet kotsen (keel voelt samengeknepen aan), maar er komt niks uit
Heb net berichtje via msn gestuurd, maar die werkt niet ofzo?quote:
Nee, msn is bij mij al doodquote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb net berichtje via msn gestuurd, maar die werkt niet ofzo?
Je staat wel online als "afwezig"quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, msn is bij mij al dood
Huh?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je staat wel online als "afwezig"
En nu zelfs onlinequote:
Hoe? Ik heb geen msn aan staan..quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nu zelfs online
edit: en nu weer weg
Skype misschien?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe? Ik heb geen msn aan staan..
Hotmail gecheckt? Anders zit er iemand anders met je account te pielenquote:
Oja! Hotmail heeft die lelijke messengershit. Even kijken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hotmail gecheckt? Anders zit er iemand anders met je account te pielen
ja, lijkt me ook leukquote:Op donderdag 19 september 2013 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen! Ik wil graag voorstellen om weer eens een meet te plannen. Aangezien het topic toch voor geen meter loopt verwacht ik niet heel snel reactie; maar het lijkt me toch leuk om weer eens te meeten![]()
Bowlen? Lasergame? Iets waarbij Justin ook mee kan?
Lijkt me leuk, ik hoop jullie ook
Waar komt deze haat vandaan?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in het zuiden
Daarom MessengerReviver-2-1 downloaden en installerenquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
msn is al een tijdje dood, daar heeft men nu skype voor.
ik vind het alleen niet handig dat ik in skype niet kan zien hoeveel ongelezen mails ik nog in hotmail heb
Whut? Echt niet.quote:
I see what you did therequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |