Just sayingquote:Op donderdag 19 september 2013 18:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het was maar een voorzet aangezien heel veel hier niet/nauwelijks nog komen
Uiteraard!quote:Op donderdag 19 september 2013 18:31 schreef Fera het volgende:
Mag ik ook komen als zuiderling? I'll bring the D.
Yay.quote:
Je zit naast me.quote:
Stop maar in je reet.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga haten dan. Ik heb een controller.
Ik ben Justin niet.quote:
Net als Ajax dit weekend.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, geen reactie op mogelijk.
Jij wint
Nquote:Op donderdag 19 september 2013 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
D! Je leeft nog!
[..]
Goed!! Met jou?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NJij leeft ook nog
Hoe is het met je?
Blijf jij maar lekker in het zuidenquote:Op donderdag 19 september 2013 18:31 schreef Fera het volgende:
Mag ik ook komen als zuiderling? I'll bring the D.
Oke. Ik dacht, misschien is er iets te regelen wat jij wel aankan. Maar helaasquote:Op donderdag 19 september 2013 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leute
Nath, lief dat je zoiets wil regelen, maar dat wordt me al gauw te druk
Ik krijg dit weekend m'n neefje weer op bezoek, kan ik hooguit 3u hebben (en dan zit je nog rustig met z'n tweetjes te praten en af en toe op 't scherm te kijken), daarna ben ik uitgeput, dus een meet zit er sowieso niet inquote:Op donderdag 19 september 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Ik dacht, misschien is er iets te regelen wat jij wel aankan. Maar helaas![]()
Dan maar een meet zonder jou
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg dit weekend m'n neefje weer op bezoek, kan ik hooguit 3u hebben (en dan zit je nog rustig met z'n tweetjes te praten en af en toe op 't scherm te kijken), daarna ben ik uitgeput, dus een meet zit er sowieso niet in
Jawel, maar ligt echt aan de dag of ik een uurtje of 3 uur bezoek kan hebben. Met m'n neefje is dat anders, die kan, als ik last heb, beneden bij m'n ouders gaan zitten. Dat zie ik jou niet zo snel doenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Kan je wel mij een keertje op bezoek hebben? Ben nog steeds van plan eens langs te komen!
Nee, klopt. Hmm, okeequote:Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, maar ligt echt aan de dag of ik een uurtje of 3 uur bezoek kan hebben. Met m'n neefje is dat anders, die kan, als ik last heb, beneden bij m'n ouders gaan zitten. Dat zie ik jou niet zo snel doen
Neequote:Op donderdag 19 september 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, klopt. Hmm, okee![]()
Gaat nog niet echt beter dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |