Nopequote:Op maandag 16 september 2013 15:59 schreef Hexley het volgende:
[..]
Nog wat van die plensbui met hagel meegekregen?
Ander deel vd regio lijkt me meer voor de hand liggenquote:Op maandag 16 september 2013 19:24 schreef Hexley het volgende:
Dan zat je zeker in het deel van de stad, dat geen hagel heeft gehad...
Dit, alleen de dinsdag nog, dan is donderdag nog het enige obstakelquote:Op maandag 16 september 2013 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
altijd mooi als de maandag weer voorbij is
quote:Op maandag 16 september 2013 20:47 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dit, alleen de dinsdag nog, dan is donderdag nog het enige obstakel
waar ben je mee bezig?quote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, klussen zit er al weer op.
morgen weer verder
bij m'n kameraad klussen bij z'n huis.quote:
je hebt dus 2 weken vakantie genomen om bij hem te kunnen klussen?quote:Op maandag 16 september 2013 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij m'n kameraad klussen bij z'n huis.
ik heb nu 2 weken vakantie van werk.
klusvakantie dus
jupquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt dus 2 weken vakantie genomen om bij hem te kunnen klussen?
die vind dat wel mooi.quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal je kameraad vast leuk vinden
die kerel is klaar voordat hij er erg in heeftquote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die vind dat wel mooi.
Hij heeft 4 weken vrij genomen. en de 2 weken na mijn vakantie gaat zijn vriendin hem helpen
tjah, de verbouwing loopt al een tijdje, dus het zal nog wel meevallenquote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die kerel is klaar voordat hij er erg in heeftWoutertje aan de klus!
vlakbij huis dan? en hoe is het eigenlijk met de Polo?quote:Op maandag 16 september 2013 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, de verbouwing loopt al een tijdje, dus het zal nog wel meevallen
het is 5 minuten lopen voor mijquote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vlakbij huis dan? en hoe is het eigenlijk met de Polo?
je hebt alweer een andere Polo?quote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is 5 minuten lopen voor mij
met de polo die ik nu heb gaat het redelijk. ik weet nog niet precies wat ik er mee wil. volgens mij is de keerring van de schakelas lek, dus daar moet een keer een nieuwe in. mja, ik weet niet hoe lang de rest van de auto het vol gaat houden. laatst heb ik al een wiellager vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |