Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Not in yo ass thoughquote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Trollscience het volgende:
all eyes on the dime that makes your dick wanna griiiiiiiind
wat ben je?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:58 schreef Amarantha het volgende:
Mn haarkleur begint echt lelijk te worden
Met wat heb je het geverfd?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:58 schreef Amarantha het volgende:
Mn haarkleur begint echt lelijk te worden
Roze spoeling tijdje terugquote:Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met wat heb je het geverfd?
schaal op koe 1/mohammed?quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
schaal op koe 1/mohammed?
niet dus,quote:
Beach vind je lief.quote:
Nicequote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIn de kleur carnation pink
[ afbeelding ]
Ook een gave kleurquote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
NiceIk ga morgen mijn haar weer ontkleuren+violet verven. Dipdye wel ipv hele haar
[ afbeelding ]
Iets in mij wil al die kleuren proberenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook een gave kleurIk laat het eruit gaan en daarna ben ik weer lichtblond, dat ga ik maar even een tijdje houden
Heb ik ook wel maar ik draag zelf vooral grijs, roze of zwart dus daar probeer ik wel beetje op te lettenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Iets in mij wil al die kleuren proberen
jy ben gek.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
NiceIk ga morgen mijn haar weer ontkleuren+violet verven. Dipdye wel ipv hele haar
[ afbeelding ]
Ja ik draag vooral blauw/paars tinten naast zwart/grijs/witquote:Op woensdag 11 september 2013 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik ook wel maar ik draag zelf vooral grijs, roze of zwart dus daar probeer ik wel beetje op te letten
Ik heb het knalrood gehadquote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik draag vooral blauw/paars tinten naast zwart/grijs/witEn rood maar ik vind rood haar niet zo
Heb mijn haar al gebleekt en geverfd en het is nog niet "naar de kanki"quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jy ben gek.
Dan is je hele haar naar de kanki
Pics?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het knalrood gehadZou het zo weer doen als het niet zo'n hel is om je haar weer mooi blond te krijgen (ik had permanente haarverf erin, geen spoeling)
Ik zoekquote:
mark my wordsquote:Op woensdag 11 september 2013 23:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb mijn haar al gebleekt en geverfd en het is nog niet "naar de kanki"
Ik wacht in spanningquote:Op woensdag 11 september 2013 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zoekWou ook al foto uploaden van mijn haar voor het roze werd.. Toen het dus weer geblondeerd was.
Mi kanki maximus, deze kankilakquote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
waar is goold old kanker gebleven?
kanki
doe normaal johquote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mi kanki maximus, deze kankilak.
Ik heb nauwelijks foto's op de pc met mijn rode haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben van mezelf ook al blond kun je nagaan wat voor kut werk het wasYour beauty never ever scared me.
Kanker verdwijnt tegenwoordig veel te gauw in je notesquote:Op woensdag 11 september 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
waar is goold old kanker gebleven?
kanki
Ik gebruik tegenwoordig maar kanjer.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kanker verdwijnt tegenwoordig veel te gauw in je notes
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig maar kanjer.![]()
#realtalk
De eerste twee zijn kanjer woorden, de derde dekt de lading niet goed.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Coño, tantoe of gewoon kak does the trick too
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks foto's op de pc met mijn rode haar![]()
Mijn rode haar en mijn haar na maanden uit laten groeien, ontkleuren, 2x blonderen:Blond staat je wel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben van mezelf ook al blond kun je nagaan wat voor kut werk het was
Ga terug naar blond dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind ik zelf ookStaat mij het allerbeste haha. Ik mis het
Ja ben ik mee bezigquote:
Wat vond A er toen van dat je haar toen roze ging?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben ik mee bezigNaja bezig.. Ik was mijn haar al met blond shampoo (heb niks anders en vergeet telkens andere shampoo te halen) dus het roze gaat er al iets sneller uit volgens mij. Verder duurt dat sowieso niet lang en ben ik over een dikke maand wel weer blond haha, aan de voorkant zie je nu al blond door het roze heen komen
Nou ja.. Ik weet nietquote:Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat vond A er toen van dat je haar toen roze ging?
Tis duidelijk danquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja.. Ik weet nietHij heeft niet letterlijk gezegd dat hij het teringlelijk vind maar volgens mij vind hij dat wel. Hij heeft me wel al paar keer subtiel verteld dat blond me echt veel beter staat haha
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef FL_Freak het volgende:
Meh kwart voor 6 de wekker. Heb medelijden
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks foto's op de pc met mijn rode haar![]()
Mijn rode haar en mijn haar na maanden uit laten groeien, ontkleuren, 2x blonderen:Allebei mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben van mezelf ook al blond kun je nagaan wat voor kut werk het was![]()
weeniequote:Op woensdag 11 september 2013 23:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mur had je mijn laatste dm nog ontvangen?
http://www.haarcentrum.nl(...)leuring-verwijderen/quote:Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Als het erover 2 weken nog niet uit is gooi ik er even een ontkleuring tegen aan denk ikIk wil echt niet met half roze/half blond haar rondlopen, het is roze of het is blond. Niet beide haha
Jij kwam uit de kast.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
Nog iets gebeurd hier waar ik van moet weten?
Hoor ik daar een feestje over 2 weken bij jou thuis?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik twijfel of ik een feestje moet geven over 2 weken
12 meter over aardappelklokquote:
Ik twijfelquote:Op woensdag 11 september 2013 23:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoor ik daar een feestje over 2 weken bij jou thuis?
2 dagen na mijquote:Op woensdag 11 september 2013 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben de 27e jarig en twijfel ook nog over feestje
Doenquote:
Sgoed schstje rust maar lekker uitquote:Op woensdag 11 september 2013 23:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
srry. Ben helemaal klaar met vandaag. Ben stuk. Kijk morgen wel.
Wat ben jij nou voor watje, gewoon wat pep door je neus halen en verder gaan met de dag.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
srry. Ben helemaal klaar met vandaag. Ben stuk. Kijk morgen wel.
Juni > Septemberquote:
Wat een stoere praatjes.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor watje, gewoon wat pep door je neus halen en verder gaan met de dag.
Ja dag wel in brabant.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Met z'n drieën in het mooie Drenthe?
Bij twijfel gewoon doen.Zelfde als met twijfelen over de volgende jonko/lijn/pil/zegel etcquote:Op woensdag 11 september 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik twijfel of ik een feestje moet geven over 2 weken
Woont hij niet meer in Drenthe?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb het nog te druk om lange reizen te maken. Bij Uns ben ik zo
quote:
Nu.quote:
Hij woont toch net onder Eindhoven?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woont hij niet meer in Drenthe?
Ik woon nu in Assenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb het nog te druk om lange reizen te maken. Bij Uns ben ik zo
Uit huis getraptquote:
quote:
Echt he..quote:Op woensdag 11 september 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Uit huis getrapt
Hoe kan je dat gemist hebben
Slapenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Toen ik tijdje terug zei dat er mensen welkom waren toen ging iedereen huilen over het feit dat ik in Drenthe woon en dat er geen slaapplek is (in ieder geval geen spullen)![]()
Oh wacht dat ja...quote:Op woensdag 11 september 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Uit huis getrapt
Hoe kan je dat gemist hebben
Laat harddrugs nou één van het weinige zijn wat hier verboden isquote:Op woensdag 11 september 2013 23:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
SlapenGewoon pep nakken en gaan!
Volgens mij ben jij meer wel dan niet onder invloed van iets.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
SlapenGewoon pep nakken en gaan!
Dus er is ook geen alcohol? Of sterke wiet wat dat betreft. Want harddrugs en softdrugs dat is een term die de overheid met de wet bepaald. En ze willen ook sterke wiet als harddrugs classificeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat harddrugs nou één van het weinige zijn wat hier verboden is
*zucht* *diepe zucht*quote:Op woensdag 11 september 2013 23:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dus er is ook geen alcohol? Of sterke wiet wat dat betreft. Want harddrugs en softdrugs dat is een term die de overheid met de wet bepaald. En ze willen ook sterke wiet als harddrugs classificeren.
quote:
In Drenthequote:Op woensdag 11 september 2013 23:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]___!!
Wil je alsnog wel meeten dan?
Verschilt. Soms wel soms ben ik eerst meer dan de halve dag nuchter en dan begin ik. Maar meestal wel standaard paar jointjes.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij meer wel dan niet onder invloed van iets.
Nu?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer?Kom naar Emmen city dan haha!
Ik ben sowieso nog steeds verkouden dus ik wil eerst uitgesnotterd zijnquote:
Ik acht de kans kleinquote:Op woensdag 11 september 2013 23:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]___!!
Wil je alsnog wel meeten dan?
Nee, kwam erachter dat het 0:00 was, dus dan zou ik moeten blijven pittenquote:
Noes! :Cquote:
Was ik bij...quote:Op donderdag 12 september 2013 00:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Noes! :C
Jij moest ook gewoon komen bij die Utrecht meet eerst
O_O wut.quote:
Awh, moet je huilen?quote:
Weet je waardoor dat komt?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Wat een toffe mensen zitten hier op FOK!Eerst komt er al iemand een gratis PS3 spelletje hier brengen op de fiets. Nu krijg ik van iemand een oplader toegestuurd voor een tablet die ik heb gevonden in de weggeefwinkel en die gene neemt de kostten op zich (ik sta in het rood, oeps..)
Ik heb op veel forums gezeten inmiddels maar dit heb ik nooit eerder meegemaaktWat een lieve mensen zitten hier toch
ze willen je tieten zienquote:Op donderdag 12 september 2013 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Wat een toffe mensen zitten hier op FOK!Eerst komt er al iemand een gratis PS3 spelletje hier brengen op de fiets. Nu krijg ik van iemand een oplader toegestuurd voor een tablet die ik heb gevonden in de weggeefwinkel en die gene neemt de kostten op zich (ik sta in het rood, oeps..)
Ik heb op veel forums gezeten inmiddels maar dit heb ik nooit eerder meegemaaktWat een lieve mensen zitten hier toch
Wij hadden alleen niet echt gepraat.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
O_O wut.
Dat was even een mindfuck
quote:
quote:
Nee maar even serieus...quote:Op donderdag 12 september 2013 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wij hadden alleen niet echt gepraat.
Wij wel?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wij hadden alleen niet echt gepraat.
Hoe kan het ook anders? Tieten zijn geweldigquote:Op donderdag 12 september 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Nee klopt niet. SorryDat jullie alleen maar aan tieten kunnen denken..
Al klopt het wel een beetje. Hier ook een headset voor een spotprijsje gekocht van een FOK!'er.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Nee klopt niet. SorryDat jullie alleen maar aan tieten kunnen denken..
Huh ik snap er geen fluit van. Freak was niet op de stonersmeet?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:10 schreef Unscrewed het volgende:
OHH Ik bedoel niet de stonersmeet, ik bedoel die erna kwam met tps en krul etc
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Uns nou heb ik geen antwoord gehad. Wanneer joint roken?
Zeg het maarquote:Op donderdag 12 september 2013 00:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, kwam erachter dat het 0:00 was, dus dan zou ik moeten blijven pitten
Maar ik kan altijd wel, weet alleen niet of ik geld op mijn OV heb..
En kan op het moment alleen aan assie komen :c
Wel een paar wat gezegd naar elkaar.quote:
Wat is assie nou weer. En wanneer? Uhm.. Ik stuur je anders over paar dagen wel een berichtje. Ik vind het zo kut om het anders af te zeggen als ik nog niet helemaal fit benquote:
Ik weet niet meer hoe je eruit zietquote:Op donderdag 12 september 2013 00:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel een paar wat gezegd naar elkaar.
Ik had wel verwAcht meer op te vallen aangezien mono en ik vaak tegen elkaar praatte van de ene kant naar de andere van de kring
Ik was wel op de stoner meet.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh ik snap er geen fluit van. Freak was niet op de stonersmeet?Ik weet het niet namelijk. Kan me maar stuk of 12 mensen voor de dag halen
Als een arts...dokter...ziekenhuismensch.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe je eruit ziet
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als een arts...dokter...ziekenhuismensch.
Ja iscool, heb je anders geen Wapp?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is assie nou weer. En wanneer? Uhm.. Ik stuur je anders over paar dagen wel een berichtje. Ik vind het zo kut om het anders af te zeggen als ik nog niet helemaal fit ben
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was wel op de stoner meet.
Heb je mn nr gestuurd haha. Ik rook geen hasj..quote:Op donderdag 12 september 2013 00:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja iscool, heb je anders geen Wapp?
Assie = Hasj
Niet meer broederquote:Op donderdag 12 september 2013 00:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als een arts...dokter...ziekenhuismensch.
Krul, thank god.quote:
Nee ik ook niet echt, daarom.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je mn nr gestuurd haha. Ik rook geen hasj..![]()
Wat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Krul, thank god.
Ik heb je gemist, mijn hele kamer ligt vol met tissues en die liggen weer vol met mijn tranen.
Ohh krullie
quote:
Het blijft een verhaal, en verhalen kan je altijd vertellen.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het blijft een verhaal, en verhalen kan je altijd vertellen.
Soms is het beter van niet. Al zal dat bij dit verhaal wel meevallen.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het blijft een verhaal, en verhalen kan je altijd vertellen.
Het is altijd goed om je verhaal kwijt te kunnen, ook al lijkt dat soms niet door een grote hoeveelheid emotie die erachter kan liggen. Ligt er natuurlijk ook aan waar.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Soms is het beter van niet. Al zal dat bij dit verhaal wel meevallen.
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:19 schreef FL_Freak het volgende:
In de knoop met mezelf. Opleiding.daarom niet gehaald. Hulp gezocht.
In het kort dus.
Ah jammer bro, komt wel goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:19 schreef FL_Freak het volgende:
In het kort dus.
Als je ergens mee zit.. Je mag me altijd een berichtje sturenquote:
Of aan wat je gedaan hebt.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is altijd goed om je verhaal kwijt te kunnen, ook al lijkt dat soms niet door een grote hoeveelheid emotie die erachter kan liggen. Ligt er natuurlijk ook aan waar.
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe vest pluist echt enorm aan de binnenkant (zo'n zachte dikke stof)Bah overal pluisjes op kleding. Morgen maar even uitwassen (had ik misschien sowieso beter eerst moeten doen)
Ik hoop het man.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah jammer bro, komt wel goed.
Truequote:
aw jammerquote:Op donderdag 12 september 2013 00:19 schreef FL_Freak het volgende:
In het kort dus.
in de vriezer helpt ookquote:Op donderdag 12 september 2013 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Mijn nieuwe vest pluist echt enorm aan de binnenkant (zo'n zachte dikke stof)Bah overal pluisjes op kleding. Morgen maar even uitwassen (had ik misschien sowieso beter eerst moeten doen)
Had ik je sws nog beloofd. Dus komt nogquote:Op donderdag 12 september 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je ergens mee zit.. Je mag me altijd een berichtje sturen
Sucks wel. Maar ik zie niet zo hoe het een met het ander samen hangt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:19 schreef FL_Freak het volgende:
In het kort dus.
Tuurlijk man!quote:
Als ik het hele verhaal zou vertellen wel maar dat gooi ik niet op FOK.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sucks wel. Maar ik zie niet zo hoe het een met het ander samen hangt eerlijk gezegd.
Is dat zo'n pluisjesding? Hmm misschien maar ik ga toch voor optie uitwassenquote:
Vriezer? Na het zijn echt allemaal losse pluisjes, die er zo afvallenquote:
Werkt dat ook bij mensen?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
in de vriezer helpt ook
Aye.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik het hele verhaal zou vertellen wel maar dat gooi ik niet op FOK.
Ik heb nog nooit in de knoop gezeten met mijzelf.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tuurlijk man!
Iedereen heeft wel zo'n moment gehad in zijn leven, alleen soms niet zo erg als anderen, maar komt altijd wel goed
Jaquote:Op donderdag 12 september 2013 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat zo'n pluisjesding? Hmm misschien maar ik ga toch voor optie uitwassen
Komt nog welquote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aye.
[..]
Ik heb nog nooit in de knoop gezeten met mijzelf.
Had ik misschien sowieso even moeten doen. Ding heeft in een koffer gezeten en komt van een markt uit Turkije..quote:Op donderdag 12 september 2013 00:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja
Die dingen werken echt amper, maarja
Uitwassen moet werken denk ik.
Ik dacht ook rond die tijdquote:Op donderdag 12 september 2013 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
In mijn midlifecrisis misschien.
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 september 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had ik misschien sowieso even moeten doen. Ding heeft in een koffer gezeten en komt van een markt uit Turkije..Maar ik trek nieuwe kleding het liefst meteen aan haha
Jij bent zelf een emo.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je maar geen emo moeten zijn jongen.
Ik laatste tijd te vaak hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 00:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Herkenbaar
Al koop ik niet super vaak nieuwe kleren
lees dat heel vaak op internet, helpt ook bij jeukende truien schijntquote:Op donderdag 12 september 2013 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat zo'n pluisjesding? Hmm misschien maar ik ga toch voor optie uitwassen
[..]
Vriezer? Na het zijn echt allemaal losse pluisjes, die er zo afvallen
Ik moet toch wassen dus kan dit meteen meequote:Op donderdag 12 september 2013 00:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
lees dat heel vaak op internet, helpt ook bij jeukende truien schijnt
uitkering trekken is veel leuker johquote:Op donderdag 12 september 2013 00:30 schreef Typisch het volgende:
ey uns ik vroeg je goffetomme wat, ga je nog een opleiding volgen?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Eerst VMBO-T diploma halen... nog steeds.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:30 schreef Typisch het volgende:
ey uns ik vroeg je goffetomme wat, ga je nog een opleiding volgen?
Sta je daarom in het rood?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik laatste tijd te vaak haha
ben je er al aan begonnen?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
[..]
Eerst VMBO-T diploma halen... nog steeds.
Maar daarna MBO4 in Welzijn en uiteindelijk Psychologie studeren.
[..]
Sta je daarom in het rood?
Oh nee niet eens. Heb afgelopen paar weken niks nieuws gekochtquote:
dit doet mijn kat met wormen en mottenquote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Oh en het beest neemt hem wel mee naar binnen maar weigert hem weer op te zoeken en te vangen
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Huisgenoot van me haar kat heeft een levende muis meegenomen naar haar kamer. Beest heeft allemaal kleding eronder gepist enz en haar nieuwe leren broek kapot geknaagd. Echt overal ook muizenkeutels in die kast enz. Arm mens, morgen gaat ze muizenvallen plaatsen
Hahahaquote:Op donderdag 12 september 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Oh en het beest neemt hem wel mee naar binnen maar weigert hem weer op te zoeken en te vangen
hah gayquote:Op donderdag 12 september 2013 00:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
spotify denkt dat ik hommo ben
Ik vind het alleen minder dat haar kamer 5 meter van mij vandaan isquote:Op donderdag 12 september 2013 00:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Hahaha
Trollcat
Soort Tom en Jerry, maar dan werken ze samen om mensen boos te maken
Denken? Hij weet het,quote:Op donderdag 12 september 2013 00:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
spotify denkt dat ik hommo ben
Bijna alleen maar hip-hop op spotify en dan komt dat programma met zoiets aanzetten.quote:
Daar dacht je zus anders over.quote:
Ohquote:Op donderdag 12 september 2013 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee niet eens. Heb afgelopen paar weken niks nieuws gekocht
Nee, die kut school waar ik eerst op zat toen ik in Eindhoven woonde heeft nog steeds geen documenten van mij opgestuurd naar de school waar ik nu op wil zitten, al 100x gebeld en het is al 100x beloofd, maarja.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben je er al aan begonnen?
Maatje van mij doet psychologie in Rotterdam. 90% chick ofzo.
Ik heb er 2.quote:
Ga langs met je moeder.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh
[..]
Nee, die kut school waar ik eerst op zat toen ik in Eindhoven woonde heeft nog steeds geen documenten van mij opgestuurd naar de school waar ik nu op wil zitten, al 100x gebeld en het is al 100x beloofd, maarja.
Scholen
Ik had allang op die school kunnen zitten
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga langs met je moeder.
Of met mij als je mijn treinkaartje betaalt, dan ga ik wel mee.
Hoe bevalt het verder in Assen danquote:Op donderdag 12 september 2013 00:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]__!!
We hebben gewoon leerplicht ingeschakeld.
Als ze het niet voor het weekend opsturen hebben ze een probleem.
Want ik moet naar school
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar dacht je zus anders over.
sinds kort vriendjes op facebook, shit is getting serieus enzo
Serieus, als je langs gaat is het vaak zo geregeld. ''Ik ga niet weg tot dat ding op de bus zit''.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]__!!
We hebben gewoon leerplicht ingeschakeld.
Als ze het niet voor het weekend opsturen hebben ze een probleem.
Want ik moet naar school
Als jij mijn treinkaartje betaald, ga ik langs.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus, als je langs gaat is het vaak zo geregeld. ''Ik ga niet weg tot dat ding op de bus zit''.
Wat heb ik daar aan?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als jij mijn treinkaartje betaald, ga ik langs.
quote:
Veel beter hier!quote:Op donderdag 12 september 2013 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bevalt het verder in Assen dan
Ik had het in mijn achterhoofdquote:
een kleine shoutoutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willie W
einde bericht
Nah, had al maten hier van toen ik hier vroeger een jaartje woonde, veel contact mee verloren...quote:Op donderdag 12 september 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Oh wat een timing haha! Mooi zo. Drenthe is je niet te saai? Ik vind Assen wel saaier dan Emmen
Trek jij dat?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, had al maten hier van toen ik hier vroeger een jaartje woonde, veel contact mee verloren...
Maar dat komt wel als ik weer op school zit
Gewoon chillings zetten, zaterdags uit (beetje saai hier, maar kan ermee door), gewoon rustig aan jwz
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
een kleine shoutout
nee fuck ik doe een grote
naar je moeder in dr blootjeIk heb ook een rijmpje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willie W
einde bericht
Een plus nul is een.
Hoeveel chickies kan jij fixen?
Geen een.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Daar weet jij niks van jongen.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb ook een rijmpje:
Een plus nul is een.
Hoeveel chickies kan jij fixen?
Geen een.
Hoezo zonder mijn maten?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trek jij dat?
Ik zou afsterven als ik zonder mijn maten ergens zat waar ik niks te doen had.
dat rijmt
rapper yo
Ohh, verkeerd gelezen dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo zonder mijn maten?
Ik heb wel maten hier, alleen niet zo heel veel want veel spreek ik niet meer.
Stuk of ~20 atm nu denk ik, waarvan 5 "echte" maten zijn.
Nog wel te doen
Jij doet wel meer dingen verkeerd.quote:
Ha! Geen rijmpje terug.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van jongen.
dat zei je zus anders nietquote:Op donderdag 12 september 2013 00:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij doet wel meer dingen verkeerd.
geen zin om sinterklaas rijmpjes als die van jou te beantwoorden met eckte skills.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ha! Geen rijmpje terug.
Ik win de rijmbattle.
Nee, klopt. Mijn zus heeft namelijk nog nooit tegen jou gepraatquote:
ohquote:Op donderdag 12 september 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, klopt. Mijn zus heeft namelijk nog nooit tegen jou gepraat
Eckte skillsquote:Op donderdag 12 september 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen zin om sinterklaas rijmpjes als die van jou te beantwoorden met eckte skills.
Waarheid is hard, he?quote:
Ik heb 11.465. Netjes zo in 9 maandenquote:Op donderdag 12 september 2013 00:55 schreef Unscrewed het volgende:
Bijna 12.345 posts.
Mijn 12.345e post verdient een (kut)topic.
Wauwquote:Op donderdag 12 september 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 11.465. Netjes zo in 9 maanden
Slaap lekker broquote:
quote:
Nee papa, ik wil nog eventjes, pleaaseeeequote:
Toch nietquote:
Okee zoon, maar maak het niet te laat. Papa gaat slapenquote:Op donderdag 12 september 2013 01:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee papa, ik wil nog eventjes, pleaaseeee
Welterustenquote:Op donderdag 12 september 2013 01:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Okee zoon, maar maak het niet te laat. Papa gaat slapen
Ja ook wel maar had tot 15:00 geslapen vanmiddag nu ben ik nog steeds klaarwakker terwijl ik er vroeg uit moet morgen.quote:
Mooie pic!quote:Op donderdag 12 september 2013 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Een stukje van het mooie Drenthe (was op de route naar mn pa's oude huis)
[ afbeelding ]
tot 15:00 slapenquote:Op donderdag 12 september 2013 01:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook wel maar had tot 15:00 geslapen vanmiddag nu ben ik nog steeds klaarwakker terwijl ik er vroeg uit moet morgen.
Wow, mooie picca!quote:Op donderdag 12 september 2013 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Een stukje van het mooie Drenthe (was op de route naar mn pa's oude huis)
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
tot 15:00 slapenHeb ik ook gedaan gisteren, gewoon omdat het kon
Hooiiquote:
quote:Een meisje nam maandag tijdens het boodschappen doen met haar moeder haar puppy Pasah mee de Albert Heijn in. Dit wekte zo veel ergernis op bij een nog onbekende man dat hij heet theewater over het beestje heen goot. Dat meldt AT5.
De 10 weken oude puppy zat in een tas in de winkelwagen. De man wond zich op over het feit dat er een hond in de winkel was en beklaagde zich bij een medewerker. Deze stelde dat de hond in de tas geen kwaad kon doen. De man schonk daarop een kop theewater in bij een automaat en goot dit over het hondje heen.
De man ging er meteen vandoor, moeder en dochter ontfermden zich over de pup en hielden het beestje onder de kraan. Pasah heeft er verder niks aan over gehouden, er is wel aangifte gedaan bij de politie.
Volgens een woordvoerder van Albert Heijn zijn honden bij uitzondering toegestaan in de winkel. 'Behalve blindengeleidehonden mogen ze normaal gesproken niet naar binnen. In dit geval zat de puppy in een tas en kon het geen schade aan producten aanbrengen.'
Volgens de moeder was de dader een slanke man van tussen 35 en 40 jaar, gekleed in een rode jas. 'Hij had een keurig voorkomen', aldus de moeder.
Wat een kut mongool, die heeft echt problemen.quote:
Teringlijer wat het isquote:Op donderdag 12 september 2013 02:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat een kut mongool, die heeft echt problemen.
Ik had hem een vuist verkocht.
quote:Op donderdag 12 september 2013 02:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Regen op het dak van je zolderkamer
Heey ook nog wakkerquote:Op donderdag 12 september 2013 02:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Regen op het dak van je zolderkamer
quote:
Gisteren wel, was fucking chill.quote:Op donderdag 12 september 2013 02:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het regent niet eens in Drenthe
Regende gisteren vet langquote:Op donderdag 12 september 2013 02:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gisteren wel, was fucking chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |