Pandapunten intact?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:48 schreef Mss het volgende:
Zo. ik heb de kelderbox bijeenkomst ook weer overleefd
Ik kwam een paar punten tekort, dus je moet nog even doorsparen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig wel, nu kan ik bijna een panda kopen
Ook geen kleine?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam een paar punten tekort, dus je moet nog even doorsparen.
De pandapuntenwisselkoers is gunstig nu! Het is een goede tijd om niet te batsenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam een paar punten tekort, dus je moet nog even doorsparen.
Verdomme, vorig jaar waren die krengen geen flikker waard.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:53 schreef Mss het volgende:
[..]
De pandapuntenwisselkoers is gunstig nu! Het is een goede tijd om niet te batsen
Ja het klinkt ook wel logischquote:Op woensdag 11 september 2013 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ze zo schattig zijn enzo
Je batst op het verkeerde moment IJsquote:Op woensdag 11 september 2013 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verdomme, vorig jaar waren die krengen geen flikker waard.
Ik heb ook altijd pech.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Je batst op het verkeerde moment IJs
Ik ben heul niet slim, maar zit ook op de uni.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uit alles wat hier door de stad rondloopt moet ik concluderen dat je niet intelligent hoeft te zijn om naar de uni te mogen.
Ik had toch verteld dat ze bij de studentenflat waar ik naast woonde vorig jaar een vuurkorf op het ijs hadden gezet waar ze met 15 man omheen stonden?
Ojaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uit alles wat hier door de stad rondloopt moet ik concluderen dat je niet intelligent hoeft te zijn om naar de uni te mogen.
Ik had toch verteld dat ze bij de studentenflat waar ik naast woonde vorig jaar een vuurkorf op het ijs hadden gezet waar ze met 15 man omheen stonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |